Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування з хімії 7 клас 2 семестр

Хімія

Для кого: 7 Клас

29.11.2021

62

3

0

Опис документу:

календарно-тематичне планування з хімії на 2 семестр, нова програма, рівень стандарт.

Тематичне планування на другий семестр 2021-2022 навчальний рік. Розроблен на два класа, вказані всі практичні та лабораторні роботи, теми навчальних проєктів

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з хімії 7 клас

52 години, (1,5 години на тиждень).



Тема

примітки

дата

Тема 3. Кисень( 10 годин)

1

1

Повітря, його склад. Проблема чистогоповітря.



2

2

Оксиген. Поширеність Оксигену вприроді. Кисень, склад йогомолекули, поширеність у природі. Фізичнівластивостікисню.



3

3

Добуваннякисню в лабораторії (на прикладігідроген пероксиду і води) та промисловості. Способизбираннякисню.

Дем. 6. Добуваннякисню з гідроген пероксиду.

7. Збираннякиснювитісненнямповітря та витісненням води.

8. Доведеннянаявностікисню.



4

4

Практична робота4. Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності.



5

5

Хімічні властивості кисню: взаємодія з простими речовинами (вуглець, водень, сірка, магній, залізо, мідь). Реакціясполучення.

Дем. 9. Спалювання простих і складних речовин.



6

6

Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільнеокиснення, дихання).

Умовивиникнення та припиненнягоріння.



7

7

Взаємодія кисню зі складними речовинами (повнеокиснення метану, гідрогенсульфіду).



8

8

Колообіг Оксигену вприроді. Озон.Застосування та біологічна роль кисню.



9

9

Захист навчальних проектів :

Проблема забруднення повітря та способи розв’язування її.

 Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять



10

10

Узагальнення знань про кисень та його властивості.



Тема 4. Вода (12 год.)

11

1

Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичнівластивості. Вода – розчинник.



12

2

Розчин і йогокомпоненти: розчинник, розчиненаречовина.



13

3

Кількісний склад розчину. Масовачасткарозчиненоїречовини. Виготовленнярозчину. Дем. 10. Виготовленнярозчинівізпевноюмасовоючасткоюрозчиненоїречовини.



14

4

Обчисленнямасовоїчастки, масирозчиненоїречовини, маси і об’єму води в розчині.



15

5

Практична робота5. Виготовленняводнихрозчинівіззаданимимасовимичасткамирозчиненихречовин.



16

6

Взаємодія води з оксидами.Поняття про індикатори.

Дем. 11. Взаємодіякальцій оксиду з водою. Випробування водного розчинудобутоїречовиниіндикатором.

12. Взаємодія карбон(ІУ) оксиду з водою. Випробування водного розчинудобутоїречовиниіндикатором.



17

7

Поняття про кислоти й основи.

Л.д. 10. Випробуванняводнихрозчинівкислот і лугівіндикаторами.



18

8

Значення води і воднихрозчинів у природі та життілюдини. Кислотнідощі.



19

9

Проблема чистої води. Охоронаводоймвідзабруднення. Очищення води на водоочиснихстанціях та в домашніхумовах.




20

10

НП.Дослідженняякості води з різнихджерел.

Дослідженняфізичних і хімічнихвластивостей води.

Способиочищення води в побуті.




21

11

НПЗбереженнячистотиводойм: розв’язуванняпроблеми у вашіймісцевості.

Еколого-економічний проект «Зберігаючи воду – заощаджуюродинний бюджет».



22

12

Узагальнення знань із теми «Вода».



23

1

Повторення вивченого



24

2

Контрольна робота № 2.



25

3

Повторення вивченого.Незвичайні оксиди. Коштовні камені: корунд, рубін, сапфір, гірський кришталь



26

4

Повторення вивченого Незвичайні властивості звичайних газів: кисню, озону, азоту, вуглекислого газу, чадного газу.



27

5

Відео-екскурсія. Хімічні лабораторії промислових і сільськогосподарських підприємств, науково-дослідних інститутів, вищих навчальних закладів.



28

6

Відео-екскурсія . Водоочисна станція




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.