Календарно- тематичне планування уроків російської мови в 4 класі за підручником Ірини Лапшиної, Наталії Зорьки( варіативна складова)

російська мова

Для кого: 4 Клас

09.01.2022

128

7

0

Опис документу:

У запропонованому матеріалі можна знайти Календарно- тематичне планування уроків з російської мови в 4 класі НУШ за підручником Ірини Лапшиної, Наталії Зорьки (Видавничий дім " Освіта", 2021 р. на ІІ семестр( варіативна складова, 1 година на тиждень, 19 уроків).

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків

російської мови для 4 класу

ІІ семестр

(за підручником І.Лапшиної , Н.Зорьки) ( варіативна складова, 1 година на тиждень)



уроку

Тема уроку

впр. підручника

Дата

17

Вдосконалюю навички слухання та читання. Складаю висловлювання за картиною. Досліджую речення .Складаю оповідання за серією малюнків.

204-217


18


Визначаю головні члени речення.

Вчуся складати діалог.

218-225


19

Знаходжу головні та другорядні члени речення. Читаю та переказую статтю. Світ захоплень. Вчуся ставити запитання до інтерв’ю.

226-231

232-236


20

Спостерігаю за однорідними членами речення. Вчуся працювати з літературним твором.

237-243


21

Читаю виразно. Правильно інтоную речення з однорідними членами речення.

244-248


22.


Розвиваю навички читання мовчки. Спостерігаю за неповними реченнями, закреплюю навички пересказу.

.

249-254


23.

Слухаю, предбачаю події. Беру участь у діалозі.

Спостерігаю за складними реченнями.

255-258

259-265


24

Аналізую текст.

Складаю висловлювання за картиною. Вдосконалюю навички виразного читання.

266-271

272-277


25

Вдосконалюю навички переказу незнайомого тексту. Читаю мовчки.

278-281

282-284


26

Читаю мовчки. Складаю та записую текст.

285-287


27

Слухаємо незнайомий текст, обговорюємо його зміст. Складаю висловлювання за картиною.

288-292

293-296


28

Перевіряю себе. Слухаю незнайомий текст, повторюю матеріал про речення.


297-304


29-30

Вдосконалюю читацькі навички. Знайомлюсь із драматичним твором.

Інсценуємо п’єсу «Цветик-семицветик».


305-307

308-312


31

Досліджую текст. Вдосконалюю навички читання мовчки. Відновлюю деформований текст. Складаю діалог

313-316

317-321

322-325


32

Виділяю абзаци у тексті. Вчусь продивлятись текст, знаходити в ньому ключові слова.

326-329

330-335


33

Спостерігаю за різними типами текстів. Читаю мовчки та переказую.

341-343

344-351


34

Слухаю незнайомий текст. Читаю и слушаю, предугадываю события. Переказую текст від імені персонажа. Перевіряю себе. Пишу переказ.

352-359

360-365


35

Слухаю байку, визначаю її особливості. Читаю выразно. Перевіряю себе: читаю незнайомий текст, виконую завдання на перевірку розуміння прочитаного. Підсумковий урок.

366-373






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.