Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Виховні заходи з теми прав дитини. Практичні кейси
»
Взяти участь Всі події

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови для 4 класу за підручником Smart Junior 4 ( І семестр)

Англійська мова

Для кого: 4 Клас

20.11.2021

309

22

0

Опис документу:

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови для учнів 4 класу за підручником Smart Junior 4, 3 години на тиждень ( І семестр). У плануванні є прописані змістові лінії та ключові компетентності.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

4 Form (1 семестр/ 3 години)

Smart Junior” Г. Мітчелл


Мовний інвентар

Комунікативна компетентність


Ключові

компе-тентності





Примітка


Дата

Тема і підтема ситуативно-го спілкування

Урок в НМК

Очікуваний результат

Мовленнєві зразки

Фонетика


Лексика


Граматика

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Зорове сприймання


Писемне продуку-вання




Starter



1


Привіт. Давай знайомитися






1

Знають команди, дії, назви кольорів та одягу

Bміють будувати запитання та відповіді з дієсловом can


What`s your name? /I am…

How are you?/ I am fine, thanks


Букви, звуки

Дії,коман-ди, шкільні речі, рахунок

 

Bпp. 1 c. 5


Bnp. 2 c.5

Впр. 3 с. 6

Робота в зошиті з друкова-ною основою

СІМ

СГК



2


Розкажи про свою сім’ю










2

Can you tell me about…? 

] [I:]

[ȵ]

[ʃ]


Повтор. вивч. ЛО (сім’я, одяг, кольори)

Can you…? 

Bnp. 6 c. 7

Bnp.7 с.7

Впр. 8 с.8

Впр7 с.7

Робота в зошиті з друкова-ною основою

СІМ

СГК



Unit 1: Where Are You From?

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими, усвідомлює свої права та обов’язки, виявляти ціннісне ставлення до природи під час подорожей. Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я, розуміє правила безпечної поведінки та здорового способу життя, обирає правильні і безпечні способи подорожування. Екологічна безпека і сталий розвиток: піклування про довкілля, розуміння сталого розвитку. Підприємливість і фінансова грамотність: вміння правильно спланувати свій день, обрати оптимальний вид транспорту.














3


Країни світу






1

Знають назви країн та національнос-тей.

Вміють розповідати про себе і своїх друзів, висловлюють свої почуття і ставлення, використовуючи іноземну мову.

Вміють розповіти про своє хоббі та улюблені справи своїх друзів.

Вміють читати і розуміти зміст коротких історій з теми.

Розуміють на слух тексти з теми та вміють будувати запитання і відповіді до них.




I am from…

He /she is from…

Where are you from?

[æ]




Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China








Впр. 1, с. 9




Bnp. 2 с. 9




Впр. 1, с. 9




Робота в зошиті з друкованою основою


СІМ

СГК










4


Країни світу і національ-ності





2

 I am from…

He /she is from…

[b], [d],  [ks]







Ukrainian, British, American, Mexican, Brazil, Korean

He – his,

She – her







Bnp.1 c. 10

Впр. 3 с. 11









Bnp. 2,4 c.11









Bnp. 2 c.11









Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ ІП

ОССК






5


Наш світ. Хоббі









3

He lives in…This is…His hobby is…

[ju], [u]









Ice-skating rink, ice-skate, play chess, play football, go shopping, play computer games

He – his,

She – her







Bnp.1 c. 12









Розповідь про свій день за опорою







Bnp.1 c. 12









Робота в зошиті з друкованою основою







СІМ СГК

ІЦК








6


Наш світ. Хоббі





4

I always…

He never…

She usually…

[i:], [i]







Never, usually, sometimes, always

Особові займен-ники



Bnp.3c. 13





Впр.4 с.13





Впр.2 с.13





Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ СГК






7


Улюблені заняття







5

Нe is playing.

What are you doing?

:], []







Sport games



Нові ЛО





Bnp.1 c. 14







Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ СГК




8


Робота над проектом. Розповідь про себе



6

I live…

I have got…

Have you got…

[ʤ]







Повторення ЛО (сім’я, хоббі)

He\She likes (plays, swims)…







Впр.2 с.15





Впр. 1 с.15





Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ ІП

ІЦК






9






Цікаві історії







7

Вміють зрозуміти команди і завдання в усному мовленні .

Вміють правильно записати короткі повідомлення з теми, надати коротку інформацію про себе та навколишній світ.









[t] [d]







New, scared, children, see





Впр.1 с.16









Впр.1 с.16





Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ СДМ






10


Вчимося правильно вимовляти слова. Робота з фоніксами





8

Where is…?

[s] [z] [ıs] [ız]









Множина іменників

He\She likes, swims, washes



Впр. 1,2 с.18

Activities





Впр. 1,2 с.18





Впр. 1,2 с.18





Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ СГК


11


Повторення і узагальнен-ня





9

What sports do you do? What do you usually do in the morning?

[ks]





Повтор.

вивч .ЛО (країни і національ-ності)



Впр 1. с 19





Впр 2,3 с 19





Впр. 3 с. 25





Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ

ІЦК




12


Повторення і узагальнен-ня











10

What is your hobby?

Do you like…?

Where are you from?

[ŋ], [n]







Повтор. вивч. ЛО (країни, національності, спорт)

















Впр. 1,2,3 с. 20







Впр. 3 с. 20







Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ ІП






13


Діагносту-вальна робота №1

11









СІМ




Unit 2: It`s My Life

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування навичок проявляти толерантність щодо інших учасників освітнього процесу, різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими; враховувати думку інших дітей при виборі спільного відпочинку. здоров’я і безпека: розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні,. Екологічна безпека і сталий розвиток: піклування про довкілля, розуміння сталого розвитку. Підприємливість і фінансова грамотність: вміння планувати свій день, знати професії та розуміти обов’язки людей, що ними займаються.

 

14


Професії

1

Знають назви шкільних предметів, вміють назвати свій шкільний розклад.

Розповідають про улюблені шкільні предмети свої та друзів.

Вміють записати короткі розповіді про школу та шкільні справи.

Вміють розповіти про свій дім, меблі у кімнатах, записати свої розповіді за допомогою іноземної мови.

Вміють читати і розуміти зміст коротких історій з теми.

Розуміють на слух тексти з теми та вміють будувати запитання і відповіді до них.





What do you want to be?






[t], [d]





 Writer, police offi-cer,astro-naut, photographer

a/an

Bnp. 1 c.21

Впр. 2 с. 21

Bnp1,2 c. 21

Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ СГК

ІП








15


Шкільний розклад







2

 I like…

I don`t like… Do you like…?





Буквосполу- чення  ar







PE, art, maths, geography, social studies, history, timetable

How often do you have…?





Впр. 1с. 23







Впр. 2, 3 с. 23







Впр. 1c.23







Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ СГК








16


Мій улюбле-ний шкільний предмет





3

I like…

I don`t like…

My favourite lesson is…

[ d]







Повтор .вивч. ЛО

(розклад)











Повтор вивч ЛО

(шкільні предмети)







Розповідь за опорою





Текст My Favourite Lesson





Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ

ІЦК








17


Мій дім. Кімнати







4

This is…

She lives in…

[j], [ð], [tʃ]







 Kitchen, bathroom, bedroom, living room, garage,bal-cony, rug, coffee table





Впр. 1 с.24

Впр. 3 с. 25







Впр. 2 с.24









Впр. 1 с.24









Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ СГК






18


Шкільні події



















 5



 

 





Let`s do…

 [l][i:]



 

 





[р]

Have a nice party, Sport Day, School party









 



 









 Впр. 1 с.26



 









 



 









Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ СГК ОССК








19


Робота над проектом. Шкільна вечірка





 6

 



Let`s play…

Let`s have…

[m], [ð] [е]





In, on, under







Впр. 1 с. 27

Впр. 1 c. 27





Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ СГК

УВУЖ




20



Цікаві історії











7





 [θ]

 Country, put, collect, gym

 

Впр. 1с. 28





















Впр. 1 с. 28



Робота в зошиті з друкованою основою









СІМ






21



Вчимося правильно вимовляти слова. Робота з фоніксами





8

Where is…?

It`s in…

[eə]





Впр. 1с. 30







Впр. 2 с. 30



Робота в зошиті з друкованою основою









СІМ






22



Повторен-ня і узагальне-ння





9

How often does she have…?

What do you want…?

u]

Приймен-ники

How often does she have…?



Впр. 1 с. 31







Впр. 2 с. 31









Робота в зошиті з друкованою основою









СІМ СГК






23











Повторен-ня і узагальне-ння









10

What do you want to be?

How often do you have..?

[r] [ə]

Повтор. вивч. ЛО (кімнати, професії, шкільні свята)

What do you want to be?













Впр. 1,2,3,4 с. 32









Впр. 7 с. 32

Робота в зошиті з друкованою основою







СІМ УВУЖІП










24



Цікавий світ. Міжнарод-ний день



11

Where is he from?

Where does she live?

По картках

Art gallery,opera, performance, market, castle



Впр.1 с. 33







Впр.2 с.33







Впр.1 с.33

Робота в зошиті з друкованою основою







СІМ

ІЦК






25



Цікавий світ. Подорожі





12

Which is the capital of…?

Is it in China?

По картках

Travel, capital city, huge, statue, tower, palace, tourist



Впр 1 с..34







Впр 2 с..34









Робота в зошиті з друкованою основою







СІМ УВУЖ ОССК










26



Діагносту-вальна робота 2



13































СІМ






Unit 3: In The Past

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими; здоров’я і безпека: розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні. Екологічна безпека і сталий розвиток: піклування про довкілля, розуміння сталого розвитку. Підприємливість і фінансова грамотність: вміння планувати свій день.




















27



Вітаємо у Стародав-ньому Єгипті




1


Вміють називати частини тіла.


Знають особливості побудови розповідних, заперечних і запитальних речень у минулому часі.


Вміють дати на них коротку відповідь.



What do you know about mummies?

По картках

Mummy, pyramid, stomach, body, dry, wrap, brain, face, Egypt

Past Simple Tense/ дієслова у минулому часі.



Впр.2 с.35







Впр.1 с. 35

Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ ОССК








28



Вивчає-мо Єгипет. Минулий час дієслів







2

Did you seein the past?- Yes, I did/No, I didn`t

[ʃ] [tʃ]

Do a project, teach, draw, wake up

Запиталь-ні речення в минулому часі. Непра-вильні дієслова.

Впр. 1,3,4 с.36







Впр.2 с. 37







Впр.2 с. 37







Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ ОССК










29



Правите-лі древньо-го Єгипту






3

Можуть запитати розповісти про свої справи та справи своїх друзів у минулому часі.

 Вміють записати короткі висловлювання з теми.

Розуміють короткі тексти для читання, вміють дати відповіді на запитання до них.

Розуміють на слух короткі автентичні тексти з теми.

How old was he?

What was his name?

[d]

Treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Минулий час неправильних дієслів.

Впр.1, с.38

Впр. 3 с.39









Впр. 2 с.39







Впр.2 с.39







Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ СГК ОССК










30


Як змінився Єгипет до сьогодні. Цікаві факти про країну









4

There are…

There were…

The weather was…

People wore...

[ʌ]













Розповіді в минулому часі. Непра-вильні дієслова













Впр. 1,2 с. 40









Впр. 1,2 с. 40







Робота в зошиті з друкованою основою







СІМ УВУЖ ОССК














31


Робота над проектом. Лист про минулу чи уявно минулу мандрівку в Єгипет







5

It was…

They were…



 [h]









Повтор .вивч. ЛО (подорож)

Минулий час. Розповідні речення в минулому часі.



Впр. 1с. 41









Впр.2,3

с. 41







Впр.1 с.41









Робота над проектом







СІМ

ІЦК

ІП










32


Цікаві історії







6

 

[ʃ]







Повтор. вивч. ЛО (подорож)

Classmatesprince, ring

Минулий час. Розповідні речення в минулому часі.



Впр.1 с. 42













Впр.1 с. 42





Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ СГК









33


Вчимося правильно вимовля-ти слова. Робота з фоніксами





7



d], [d]







Повтор .вивч. ЛО (подорож)



Минулий чаc. Заперечні речення







Впр. 1,2 с. 44









Впр. 2 с. 44







Впр. 2 с. 44







Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ СГК









34


Повторен-ня і узагальне-ння



8

 What did you do yesterday?

 [l]

Повтор. вивч. ЛО (подорож,активно-сті)

 Минулий час. Розповідні і запитальні речення.

Впр. 2 с. 45







Впр. ,3 2 с. 45







Впр. 1 с. 45







Робота в зошиті з друкованою основою





СІМ СГК





35


Повторен-ня і узагальне-ння





9



 



Did he/she…

yesterday?

Yes, I did/No, I didn`t



u]









Повтор. вивч. ЛО (подорож,активно-сті неправильні дієслова)

Минулий час. Розповідні і запитальні речення.













Впр. 1,2,3,4 с. 46









Впр. 5 с. 46









Робота в зошиті з друкованою основою







СІМ СГК











36


 Діагнос-тувальна робота

3



 







 10

 

 



 

 

 





 

 

 

 







  





 

 









 



 

 





























 

 



 









 

 



 



 

 



















СІМ













Unit 3: Eating Right

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування умінь ефективно взаємодіяти разом у групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими. Здоров’я і безпека: вміє розрізнити здорову та шкідливу їжу ,розуміє необхідність правильного та здорового харчування. Екологічна безпека і сталий розвиток: піклування про довкілля, розуміння сталого розвитку. Підприємливість і фінансова грамотність: вміє скласти просте меню на кожен день.























































37


Продукти харчуван-ня







1

Знають назви продуктів харчування

Вміють назвати корисну і шкідливу їжу, скласти меню на день.





I want….

We need…



 [θ]









Basket, peach, kiwi, butter, fill,

 What do you want to eat?

What do we need?



Впр. 1 с. 47

Впр. 1,2 с. 47

Впр. 1 с. 47

Робота в зошиті з друкованою основою

СІМ

УВУЖ ЕГЗЖ





39


Вікторина здоров’я







3

How many meals do you eat every day?

[j]







A cup of tea, a bar of chocolate, a glass of milk, meal, hour

How many…?

How much…?

Впр. 3 с. 51

Впр. 2 с. 50 Впр. 4 с. 51

Впр. 1 с. 50

 Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ СГК ЕГЗЖ









40










Готуємо обід







4

Вміють записати короткі розповіді та висловлювання з теми.



Вміють читати і розуміти зміст коротких історій з теми.

Розуміють на слух тексти з теми та вміють будувати запитання і відповіді до них.

Вміють вести простий діалог про здорову їжу, харчування протягом дня, улюблені продукти



What are these?

What do you need…?

How much…?

u]









A slice of bread, yoghurt, bowl, plate, spoon, fork, knife





Впр. 1 с. 52



 Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ

ІЦК




41


Робота над проектом. Створен-ня меню на день



5

What did you have for…?

[ᴂ]









Breakfast, lunch, snack, dinner, grains, vegetables, fruit, meat, beans







Впр. 1,2

с. 53

Робота над проектом



СІМ

ІП ЕГЗЖ




42


Цікаві історії





6

Would you like…?

I`d like…

[ʌ]







Visit, famous, musician, concert, amusement park rides



Впр.1 с.54

Впр. 2,3 с. 55

Впр. 2,3 с. 55

 Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ УВУЖ ЕГЗЖ




43


Вчимося правильно вимовля-ти слова. Робота з фоніксами



7



[ɔı]









Впр.1, 2

с. 56

Впр.1, 2

с. 56

Впр. 2

с. 56

 Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ




44


Повторен-ня і узагальне-ння



8

Have you got…?

What`s in your…?

[ð]





Повтор. вивч. ЛО (продукти харчуван-ня)



Впр.1 с. 57

Впр. 2,3

с. 57

Впр. 2 с. 57

 Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ ЕГЗЖ




45


Повторен-ня і узагальне-ння





9

How many…?

How much…?

[ə]





Повтор. вивч. ЛО (продукти харчуван-ня)





Впр. 1,2,3,4 с. 58

Впр. 4 с. 58

 Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ




46


Цікавий світ. Блог про харчуван-ня













10











 He lives…

He eats…

He drinks…





[ȵ]



 Повтор. вивч. ЛО (продукти харчуван-ня)



Впр. 1 с. 59



Впр. 1,2 с. 59



 Робота в зошиті з друкованою основою

СІМ ОССК

УВУЖ





47


Цікавий світ. Здорове харчуван-ня



11

They are good for…

They have got…

По картках







Walnuts, strong, vitamin, heart, half



Впр.1 с. 60

Впр. 2 с. 60

Впр. 1 с. 60

 Робота в зошиті з друкованою основою



СІМ

ІЦК




48


Діагностувальна робота №4













12



 



 



 



 



 

 

СІМ





49


Робота з Європей-ським мовним портфоліо

13



















СІМ

УВУЖ




Ключові компетентності згідно програми з іноземних мов:

  1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами (СДМ)

  2. Спілкування іноземними мовами (СІМ)

  3. Математична компетентність (МК)

  4. Основні компетентності у природничих науках і технологіях (КПНТ)

  5. Інформаційно - цифрова компетентність (ІЦК)

  6. Уміння вчитися упродовж життя (УВУЖ)

  7. Ініціативність і підприємливість (ІП)

  8. Соціальна та громадянська компетентності (СГК)

  9. Обізнаність та самовираження у сфері культури (ОССК)

  10. Екологічна грамотність і здорове життя (ЕГЗЖ)



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.