Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарне планування з російської мови

Російська мова

Для кого: 3 Клас

16.08.2020

679

15

0

Опис документу:
Календарне планування з російської мови та читання для 3 класу НУШ 1 семестр. Складено заз Типовою освітньою програмою , розробленою під керівництвом Савченко О. Я. МОН нак. від 08. 10. 2019р. 1 година на тиждень. Можна використовувати для варіативної складової. Підходить до підручника Лапшиної.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Російська мова

Згідно з Типовою освітньою програмою , розробленою під керівництвом Савченко О. Я. МОН нак. від 08. 10. 2019р.

3 клас I семестр (1 година на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Прим.

Тема № 1 Досліджуємо текст. (9 год.)

1.

Сприймання усної інформації.

Особливості слухання як виду мовленнєвої діяльності. Які особливості впливають на результативність спілкування.

Удосконалення навички читання. Усна народна творчість: прислівя, приказки загадки. Формування і розвиток навички письма. Повторення вивченого у 2 класі. Дослідження синтаксичних одиниць, правильне інтонування речень.

2.

Аналіз та інтерпретація (розкриття змісту) почутого. Розвиток техніки читання. Опанування продуктивних способів читання – читання цілими словами, читання сполученнями слів. Лічилки, мирилки, скоромовки. Формування і розвиток навички письма. Складання речень. Тема, основна думка тексту.

3.

Слухання-розуміння текстів, які належать до художнього, науково-художнього, науково-популярного стилям. Розширення поля зору при читанні. Улюблені журнали. Формування і розвиток навички письма. Складання речень. Структура тексту (зачин, основна частина, заключення ).

4.

Розуміння фактичного змісту, теми, основної думки твору.

Читання вголос інтонаційно правильно, з дотриманням норм літературної вимови. Російські народні казки. Формування і розвиток навички письма. Складання речень. Зв′язок речень у тексті: синонім, займенники.

5.

Оцінювання усної інформації.

Загальний тон прослуханого тексту, темп, гучність мовлення, пов′язування ціх особливостей мовлення з його змістом. Читання мовчки без зовнішньої артикуляції. Оповідання В. Сухомлинського. Складання 3-4 речень, поєднання їх у текст. Питання до тексту про зміст .

6.

Створення в уяві образів, картин за змістом прослуханого. Відповідь на запитання про образи, що виникають в уяві при слуханні.

Переглядання тексту. Вірші О.С.Пушкіна. Складання 3-4 речень, поєднання їх у текст. Питання до тексту, значення слів і виразів.

7.

Власна думка з приводу прослуханого тексту. Розповідь про те, що зацікавило в усному повідомленні. Закріплення уміння стежити за розвитком думки при читанні, передбачати наступне слово, зміст ще не прочитаної частини. Оповідання про тварин.Робота над твором Є. Чарушина. Розповідні, питальні і спонукальні речення.

8.

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення (репліка в діалозі). Розвиток уяви при читанні. Творчість

С. Міхалкова. Слова автора і персонажів у тексті з діалогом . Окличні речення

9.

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення (звертання, привітання, прощання). Робота над текстом (в ході спільного обговорення). В. Голявкіна. Слова автора і персонажів у тексті з діалогом . Діагностична робота .Списування

Тема № 2 Досліджуємо речення. (5 год.)

10.

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення(вибачення, подяка, побажання). Розуміння фактичного змісту самостійно прочитаного незнайомого тексту. Робота над оповіданням В.Осєєвої. Речення із ствердженням або запереченням. Закріплення навички письма.

11.

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення (питання, прохання, знайомство). Розвиток інтересу до читання художньої літератури. Твори М. Сладкова. Розділові знаки в кінці речення.

12.

Оволодіння діалогічною формою мовлення (поздоровлення, запрошення, згода, відмова тощо), етикетними нормами культури спілкування. Розвиток інтересу до читання художньої літератури. Творчість В. Біанки. Зв′язок слів у реченні.

13.

Створення усних монологічних висловлень. Розвиток інтересу до читання художньої літератури. Моя улюблена книжка.

Побудова і запис речень, зв′язок з життєвим досвідом читача, ставлення до прочитаного.

14.

Переказ (близько до тексту, вибірковий) прослуханого й обговореного розповідного тексту (55-60 слів).

( Відпрацювання) Звертання на початку або в кінці речення

15.

Переказ (близько до тексту, вибірковий) прослуханого й обговореного розповідного тексту (55-60 слів). Діагностична робота . Усний переказ.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.