Календарне планування ІІсеместр 3 клас

Опис документу:
Програма. Українська мова: М. Д. Захарійчук. Літературне читання.: Віра Науменко. Математика: Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницька. Природознавство: І. В. Грущинська. Я у світі: О. В. Тагліна, Г. Ж. Іванова. Основи здоров'я: І. Д. Бех. Трудове навчання: В. К. Сидоренко, Н. В. Котелянець. Сходинки до інформатики: М. М. Корнієнко. Образотворче мистецтво: М. І. Резніченко. Музичне мистецтво: Л. С. Аристова.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

3-А клас

українська мова

літературне читання

математика

природознавство

я у світі

основи здоров'я

трудове навчання

інформатика

фізична культура

музичне мистецтво

образотворче мистецтво

на 2018 -2019 навчальний рік

ІІ семестр

Розглянуто на засіданні

методичного об’єднання

вчителів початкових класів

протокол №1 від _____________

Вчитель: Пилип Вікторія Іванівна

Навчально-методичне забезпечення

викладання української мови у 3 класі

у 2018 — 2019 навчальному році

Річна кількість годин — 140 год

Кількість годин на тиждень згідно з програмою — 3 + 1 год

Обов'язкова кількість видів перевірок — 5

Зведений перелік перевірних робіт, які проводяться у 3 класі

Вид перевірки

ІІ семестр

1

Списування

1

2

Диктант

2

3

Перевірка мовних знань і вмінь

2

Загальна кількість перевірок за семестр

5

Програма: Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948

На допомогу вчителеві початкових класів. 3 клас: для загальноосвіт. навч. закл. України. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2016. - 160 с.

Підручник. Українська мова : підруч. для 3 кл. загальноосвітн. навч. закл./ М. Д. Захарійчук, А. І. Мовчун. – К.: Грамота, 2013. – 176 с.: іл.

УКРАЇНСЬКА МОВА

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

65

Послідовність розбору слова за будовою. Усний і письмовий розбори слів за будовою

14.01.

66

Розвиток зв'язного мовлення. Навчальний переказ

15.01.

Частини мови (загальне поняття)

67

Повторення вивченого про частини мови

16.01.

68

Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово

17.01.

69

Службові слова. Роль службових слів у реченні

18.01.

70

Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови

21.01.

71

Вправляння у розрізненні іменників, прикметників, дієслів

22.01.

72

Зв'язок слів у реченні

23.01.

73

Іменник як частина мови

25.01.

74

Розвиток зв'язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом

28.01.

75

Власні та загальні іменники

29.01.

76

Велика буква у власних назвах

30.01.

77

Велика буква в кличках тварин

01.02.

78

Поняття предметності

04.02.

79

Поняття предметності на прикладах іменників іменників, що означають дію

05.02.

80

Контрольна робота. Диктант

06.02.

81

Аналіз контрольної роботи. Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній

08.02.

82

Розвиток зв'язного мовлення. Складання тексту за поданими початком, кінцівкою та ілюстраціями

11.02.

83

Вправи на визначення роду іменників

12.02.

84

Змінювання іменників за числами: однина та множина

13.02.

85

Вправи на визначення числа іменників

15.02.

86

Змінювання іменників за відмінками

18.02.

87

Змінювання іменників за відмінками в однині

19.02.

88

Змінювання іменників за відмінками в множині

20.02.

89

Змінювання іменників за відмінками в однині та множині

22.02.

90

Розвиток зв'язного мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його темі

25.02.

91

Узагальнення за темою «Іменник». Розбір іменника як частини мови

26.02.

92

Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь

27.02.

93

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого

01.03.

94

Прикметник як частина мови

04.03.

95

Зв'язок прикметників з іменниками

05.03.

96

Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях

06.03.

97

Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми

07.03.

98

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту - опису «Соняшник»

11.03.

99

Уживання прикметників у загадках

12.03.

100

Уживання прикметників в описах

13.03.

101

Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників

15.03.

102

Змінювання прикметників за родами

18.03.

103

Розбір прикметника як частини мови

19.03.

104

Родові закінчення прикметників

20.03.

105

Родові закінчення прикметників

21.03.

106

Розвиток зв'язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом

22.03.

107

Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками

01.04.

108

Закріплення знань про прикметник як частину мови

02.04.

109

Контрольна робота. Диктант

03.04.

110

Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого

04.04.

111

Дієслово як частина мови

05.04.

112

Загальне поняття про дієслово

08.04.

113

Зв'язок дієслова з іменником у реченні

09.04.

114

Розвиток зв'язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки

10.04.

115

Дієслова-антоніми

12.04.

116

Вживання дієслів-антонімів у текстах

15.04.

117

Дієслова-синоніми

16.04.

118

Змінювання дієслів за часами

17.04.

119

Вправи для розрізнення часових форм дієслів

18.04.

120

Контрольна робота. Списування.

19.04.

121

Аналіз контрольної роботи. Уживання дієслів у переносному значенні

22.04.

122

Розвиток зв'язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір

23.04.

123

Закріплення знань про часові форми дієслова

24.04.

124

Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію

26.04.

125

Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію

29.04.

126

Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ

30.04.

127

Написання частки не з дієсловами

01.05.

128

Написання частки не з дієсловами. Вправляння у розборі дієслова як частини мови

03.05.

129

Повторення вивченого про дієслово

06.05.

130

Розвиток зв'язного мовлення. Складання привітання до Дня Матері

07.05.

131

Добирання потрібних за змістом дієслів. Закріплення знань про часові форми дієслова

08.05.

132

Добирання потрібних за змістом дієслів. Закріплення знань про часові форми дієслова

10.05.

133

Розбір дієслова як частини мови

13.05.

134

Узагальнення знань і вмінь за темою «Дієслово»

14.05.

135

Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь

15.05.

Уроки повторення

136

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про текст, речення

17.05.

137

Розвиток зв'язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули»

20.05.

138

Повторення вивченого про будову слова

21.05.

139

Повторення вивченого про частини мови

22.05.

140

Підсумковий урок

23.05.

Навчально-методичне забезпечення

викладання літературного читання

у 3 класі у 2018 — 2019 навчальному році

Річна кількість годин — 140 год

Кількість годин на тиждень згідно з програмою — 4 год

Обов'язкова кількість видів перевірок — 4

Зведений перелік перевірних робіт, які проводяться у 3 класі

Вид перевірки

ІІ семестр

1

Навички читання вголос (усно)

1

2

Навички читання мовчки (письмово)

1

3

Аудіювання (письмово)

1

4

Робота з літературним твором (письмово)

1

Загальна кількість перевірок за семестр

4

Програма: Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948

На допомогу вчителеві початкових класів. 3 клас: для загальноосвіт. навч. закл. України. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2016. - 160 с.

Підручники: Літературне читання : укр. мова для загальноосвіт. навч. закл. з навчанням укр. мовою : підруч. для 3-го кл. загальносв. навч. закл. / Віра Науменко. – К. : Генеза, 2013. – 176 с. : іл.

Перлинка: кн. з літ. читання: дод. до підруч. «Літературне читання» для 3-го кл.: навч. посіб./ Віра Науменко. – 4-те вид., зі змінами. – Київ: Генеза, 2017. -168с. : іл.

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Світ поезій. Поетична збірка

65

Зимовий пейзаж. Олена Пчілка «Діброва смутная вже листячко ронила»

14.01.

66

Радісний настрій. Олена Пчілка «Новину сьогодні зранку...»

15.01.

67

Рими. Андрій Малишко «Вихопився дощик поміж заграв...»

16.01.

68

Коли твір відкриває свої таємниці. Д. Білоус «Щедрий вечір»

17.01.

69

Настрій зимових свят. С. Жупанин «На білих конях віхола…»

18.01.

70

Вище України тільки небо. П. Осадчук «Стежка»

21.01.

71

Урок позакласного читання. Коли твір відкриває свої таємниці

22.01.

72

Поетичне слово проникливе і щире.

Д. Павличко «Вітряк» (напам’ять), «На щастя»

23.01.

73

Шануємо бабусю. В. Коломієць «Сиве сонечко»

25.01.

74

Не упусти свою жар-птицю. В. Коломієць «Тюхтій і Торохтій»

28.01.

75

Милуємося красою світанку. А. М’ястківський «Курличуть хмари, тьохкає вода…»

29.01.

76

Особливе художнє слово М. Вінграновського. М. Вінграновський «Лазить сонечко в травах», «Приспало просо просеня» (напам’ять)

30.01.

77

Коли твір відкриває свої таємниці.

М. Вінградовський «Грім»

01.02.

78

Мелодійні, щирі, ясні твори Марійки Підгірянки

04.02.

79

Урок позакласного читання. Поетичні перлини рідного краю

05.02.

80

Таємнича краса природи. Анатолій Костецький «Починай малюнок сонцем!»

06.02.

81

Контрольна робота №5. Аудіювання (письмово)

08.02.

82

Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу

11.02.

Світ прози. Оповідання. Повість

83

Людина і природа. О. Копиленко «Розбишака Чив» (скорочено)

12.02.

84

Дива в природі. Ю. Старостенко «Хто це такий?»

13.02.

85

Дива в природі. Ю. Старостенко «І трапиться ж таке…»

15.02.

86

Ми з природою єдині. Г. Тютюнник «Бушля»

18.02.

87

Ми з природою єдині. Г. Тютюнник «Бушля» (продовження)

19.02.

88

Урок позакласного читання. Тарас Григорович Шевченко — видатний український поет

20.02.

89

Дружба – найбільший скарб. В. Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено)

22.02.

90

Дружба – найбільший скарб. В. Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено) (продовження)

25.02.

91

Пригоди. М. Трублаїні «Яшка і Машка»

26.02.

92

Пригоди. М. Трублаїні «Омар»

27.02.

93

Пригоди. М. Трублаїні «Шоколад боцмана»

01.03.

94

Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни»

04.03.

95

Урок позакласного читання. Весна — це казка наяву

05.03.

96

Оксана Караванська «Стильна книжка для панянки»

06.03.

97

Оксана Караванська «Стильна книжка для панянки» (продовження)

07.03.

98

Зірка Мензатюк «Прощання з вербою»

11.03.

99

Катерина Бабкіна «Гарбузовий рік»

12.03.

100

Контрольна робота №6. Навичка читання мовчки (письмово)

13.03.

101

Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу

15.03.

102

Коли твір відкриває свої таємниці.

Ю. Збанацький «Лелеки» (уривок напам’ять)

18.03.

103

Коли твір відкриває свої таємниці.

Ю. Збанацький «Лелеки» (продовження)

19.03.

104

Коли твір відкриває свої таємниці. Г. Демченко «Лелеки»

20.03.

105

Урок позакласного читання. Будь природі другом

21.03.

106

Будь природі другом. В. Чухліб «Равлик»

22.03.

107

Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»

01.04.

108

Висловлюємо свої міркування. О. Буцень «Айстри»

02.04.

109

Лариса Денисенко «Ліза та Цюця П.»

03.04.

110

Лариса Денисенко «Ліза та Цюця П.» (продовження)

04.04.

111

Валентина Вздульська «Різдво для Ніни» («Нова квартира підносить сюрпризи»)

05.04.

112

Валентина Вздульська «Різдво для Ніни» («Кукурудза»)

08.04.

113

Валентина Вздульська «Різдво для Ніни» («Знайомство»)

09.04.

114

Урок позакласного читання. Україно моя, ти у серці одна. Ти для мене — найкраща у світі

10.04.

115

Рідний край – земний рай. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» (уривки).

12.04.

116

Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово)

15.04.

117

Аналіз контрольної роботи. Повторення і узагальнення знань з теми

16.04.

Світ гумористичних творів

118

Гумор у дитячій літературі. Г. Бойко «Отакий у мене ніс»

17.04.

119

Гумор у дитячій літературі. Г. Бойко «Отакий у мене ніс» (продовження)

18.04.

120

Світ дитини. М. Носов «Витівники»

19.04.

121

Урок позакласного читання. Сторінками дитячих журналів

22.04.

122

Галина Вдовиченко «Ліга непарних шкарпеток»

23.04.

123

Галина Вдовиченко «Ліга непарних шкарпеток» (продовження)

24.04.

124

Галина Вдовиченко «Ліга непарних шкарпеток» (продовження)

26.04.

125

Найкращий у світі літун. А. Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»

29.04.

126

Найкращий у світі літун. А. Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»

30.04.

127

Найкращий у світі літун. А. Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»

01.05.

128

Урок позакласного читання. Світ навколо тебе

03.05.

129

Джеремі Стронг «Ракета на чотирьох лапах»

06.05.

130

Джеремі Стронг «Ракета на чотирьох лапах»

07.05.

131

Іан Вайброу «Капосна книжка Малого Вовчика»

08.05.

132

Іан Вайброу «Капосна книжка Малого Вовчика»

10.05.

133

Джерем Стронг «Гармидер у школі». Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно)

13.05.

134

Джерем Стронг «Гармидер у школі». Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно)

14.05.

135

Джерем Стронг «Гармидер у школі». Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно)

15.05.

136

Урок позакласного читання. «Хто веселий, той сміється, тому все завжди вдається»

17.05.

137

Зустріч з творами світової літератури. Творчість Нузета Умерова. Збірка «Ведмідь-гора»

20.05.

138

Подорож у світ казок

21.05.

139

Подорож сторінками дитячої літератури

22.05.

140

Узагальнення вивченого матеріалу. Конкурс «Найкращий читач класу»

23.05.

Навчально-методичне забезпечення

викладання математики

у 3 класі у 2018 — 2019 навчальному році

Річна кількість годин - 175 год

Кількість годин на тиждень згідно з програмою - 4 + 1 год

Обов'язкова кількість видів перевірок - 5

Зведений перелік тематичних перевірних робіт

Вид перевірки

ІІ семестр

1

Тематична контрольна робота

4

2

Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень

1

Загальна кількість перевірок за семестр

5

Програма: Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948

На допомогу вчителеві початкових класів. 3 клас: для загальноосвіт. навч. закл. України. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2016. - 160 с.

Підручник: Математика: підруч. для 3-го кл. загальносв. навч. закл. / Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницька – К. : Видавничий дім «Освіта», 2013. – 160 с.

МАТЕМАТИКА

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Арифметичні дії множення і ділення

81

Переставний закон множення. Розв’язування задач

14.01.

82

Переставний і сполучний закони множення. Задачі, що містять величини, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість

15.01.

83

Властивості множення і ділення на 1. Складені задачі на 2-3 дії

16.01.

84

Властивості множення на нуль, нуля на число. Ділення нуля на число. Задачі на кратне порівняння двох часток

16.01.

85

Ділення числа на рівне йому число. Задачі на різницеве порівняння двох часток. Творча робота над задачею

17.01.

86

Множення і ділення на 10. Задачі на знаходження четвертого пропорційного

18.01.

87

Множення і ділення на 10. Задачі на кратне порівняння двох добутків

21.01.

88

Множення на 100. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь

22.01.

89

Розв’язування виразів і задач вивчених типів

23.01.

90

Ділення на 100. Задачі на подвійне зведення до одиниці

24.01.

91

Множення та ділення на 10 і 100. Числові рівності і нерівності. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

25.01.

92

Множення круглого числа на одноцифрове. Складені задачі на 2-3 дії

28.01.

93

Ділення круглого числа на одноцифрове. Складені задачі на 2-3 дії

29.01.

94

Розв’язання виразів та задач вивчених типів.

30.01.

95

Контрольна робота№5

31.01.

96

Аналіз контрольної роботи. Розв’язання виразів та задач вивчених типів

01.02.

Позатабличне множення і ділення: усні обчислення

97

Ділення з остачею. Сутність ділення з остачею. Алгоритм ділення з остачею. Задачі на різницеве порівняння

04.02.

98

Ділення з остачею. Властивості остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці

05.02.

99

Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Задачі на кратне порівняння двох добутків

06.02.

100

Ділення з остачею. Розв՚язування виразів і задач вивчених типів

07.02.

101

Розподільний закон множення відносно додавання. Порядок виконання дій у виразах. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

08.02.

102

Множення двоцифрового числа на одноцифрове (12∙3). Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість

11.02.

103

Множення одноцифрового числа на двоцифрове (3∙15). Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість

12.02.

104

Множення трицифрового числа на одноцифрове (240∙3). Пропорційна залежність величин: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів

13.02.

105

Множення трицифрового числа на одноцифрове (242∙3). Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Розв՚язування рівнянь, в яких один з компонентів є числовим виразом

14.02.

106

Множення одноцифрового числа на трицифрове (3∙240). Розв’язування простих задач способом складання рівняння

15.02.

107

Множення одноцифрового числа на трицифрове (3∙242). Розв’язування задач вивчених типів.

18.02.

108

Вивчені випадки множення. Розв’язування задач вивчених типів

19.02.

109

Залежність результату множення від зміни одного з компонентів дії. Розв’язування задач вивчених типів

2.02.

110

Вивчені випадки множення двоцифрового числа і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове. Розв’язування задач

21.02.

111

Розв՚язування виразів і задач вивчених типів

22.02.

112

Контрольна робота №6. Перевірка сформованості навичок усних обчислень.

Розв՚язування виразів і задач вивчених типів

25.02.

113

Аналіз контрольної роботи. Розв՚язування виразів і задач вивчених типів

26.02.

114

Правило ділення суми на число. Задачі на ділення суми на число

27.02.

115

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (26:2). Задачі на подвійне зведення до одиниці

28.02.

116

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (48:3). Розв՚язування задач вивчених типів

01.03.

117

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (39:3, 42:3). Задачі на подвійне зведення до одиниці

04.03.

118

Ділення трицифрового числа на одноцифрове (112:7). Задачі з буквеними даними

05.03.

119

Ділення трицифрового числа на одноцифрове.

05.03.

120

Вивчені випадки ділення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість

06.03.

121

Ділення круглого числа на одноцифрове (120:3). Задачі на розкриття змісту ділення

07.03.

122

Ділення круглого числа на кругле (420:20). Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість

11.03.

123

Ділення круглого числа на кругле способом добору (90:30)

12.03.

124

Ділення круглого числа на кругле способом добору (800:200). Задачі на знаходження четвертого пропорційного

13.03.

125

Ділення круглого числа на кругле способом добору (180:60). Задачі на знаходження четвертого пропорційного

14.03.

126

Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору. Розв՚язування задач вивчених типів

15.03.

127

Ділення на двоцифрове число способом добору (51:17). Задачі на знаходження четвертого пропорційного

18.03.

128

Ділення на двоцифрове число способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними буквами

19.03.

129

Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого ступенів

19.03.

130

Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення (64 : 16). Задачі на ділення суми на число

20.03.

131

Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного

21.03.

132

Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів. Розв՚язування задач

22.03.

133

Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

01.04.

134

Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій. Пропорційна залежність величин

02.04.

135

Вивчені випадки множення і ділення. Розв՚язування задач

02.04.

136

Контрольна робота №7

03.04.

137

Аналіз контрольної роботи. Вивчені випадки множення і ділення. Розв՚язування задач

04.04.

Частини

138

Поняття «частини». Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й видалення однієї з них

05.04.

139

Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

08.04.

140

Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

09.04.

141

Визначення кількості частин у цілому. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

09.04.

142

Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу як знак ділення. Розв’язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

10.04.

143

Порівняння частин. Побудова кола (круга). Розв’язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

11.04.

144

Побудова кола (круга). Розв’язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

12.04.

145

Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини від числа, які пов’язані з іменованими числами

15.04.

146

Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження числа за його частиною

16.04.

147

Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження числа за його частиною

17.04.

148

Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження числа за його частиною

18.04.

149

Закріплення вивченого про частини. Розв’язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.

19.04.

150

Закріплення вивченого про частини. Розв’язування складених задач

22.04.

151

Контрольна робота №8

23.04.

152

Аналіз контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого про частини. Розв՚язування задач

24.04.

Повторення вивченого за рік

153

Повторення нумерації трицифрових чисел. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Порівняння іменованих чисел

24.04.

154

Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі. Задачі на 2-3 дії

25.04.

155

Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків

26.04.

156

Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння

29.04.

157

Взаємозв’язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь

30.04.

158

Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі, які пов’язані з пропорційними величинами. Задачі на зведення до одиниці.

01.05.

159

Додавання та віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків

02.05.

160

Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд). Периметр прямокутника

03.05.

161

Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд)

06.05.

162

Усне і письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом

07.05.

163

Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та властивості множення і ділення. Задачі на кратне порівняння двох добутків

08.05.

164

Вивчені випадки усного позатабличного множення і ділення двоцифрового і трицифрового чисел на одноцифрове число та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа. Розв’язування задач

09.05.

165

Розв’язування задач вивчених видів. Обернені задачі

10.05.

166

Ділення з остачею. Властивість остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці

13.05.

167

Прийоми раціональних обчислень. Складені задачі на 2 - 4 дії

14.05.

168

Повторення і закріплення вивченого про частини. Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа

15.05.

169

Контрольна робота №9

16.05.

170

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого матеріалу

17.05.

171

Розв՚язування виразів і задач вивчених типів

20.05.

172

Розв՚язування виразів і задач вивчених типів

21.05.

173

Цікаві задачі

22.05.

174

Цікаві задачі

22.05.

175

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік

23.05.

Навчально-методичне забезпечення

викладання природознавства

у 3 класі у 2018 — 2019 навчальному році

Річна кількість годин — 70 год

Кількість годин на тиждень згідно з програмою — 2год

Обов'язкова кількість видів перевірок — 3

Зведений перелік тематичних контрольних робіт

Вид перевірки

ІІ семестр

1

Тематична контрольна робота

3

Загальна кількість перевірок за семестр

3

Програма: Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948

Підручник: Природознавство : підр. для 3 кл. загальносвіт. навч. закл. / І. В. Грущинська. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2013. – 176 с. : іл.

На допомогу вчителеві початкових класів. 3 клас: для загальноосвіт. навч. закл. України. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2016. - 160 с.

Посібник: Природознавство. Робочий зошит для 3 класу. / Л. Мечник, І. Жаркова.Вид. 2-ге, переробл. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2017. – 80 с.

ПРИРОДОЗНАВСТВО

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Живі організми та середовища їх існування

33

Різноманітність тварин. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство

16.01.

34

Комахи. Розмноження та розвиток, піклування про потомство

17.01.

35

Риби. Розмноження та розвиток, піклування про потомство

23.01.

36

Земноводні і плазуни. Розмноження та розвиток. Піклування земноводних і плазунів про потомство

24.01.

37

Птахи. Розмноження та розвиток птахів

30.01.

38

Піклування птахів про потомство

31.01.

39

Звірі (ссавці). Розмноження та розвиток звірів

06.02.

40

Піклування про потомство

07.02.

41

Свійські та дикі тварини. Пристосування тварин до життя в різних умовах

13.02.

42

Пристосування тварин до життя в різних умовах

14.02.

43

Контрольна робота №4

20.02.

44

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого матеріалу.

21.02.

45

Екскурсія до лісу. Різноманітність тварин і рослин рідного краю

27.02.

46

Гриби – живі організми. Будова грибів

28.02.

47

Значення грибів у природі

06.03.

48

Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини

07.03.

49

Охорона рослинного світу. Червона книга України

13.03.

50

Охорона тваринного світу. Червона книга України

14.03.

51

Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади

20.03.

52

Контрольна робота №5

21.03.

53

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого матеріалу

03.04.

Людина та її організми

54

Організм людини. Система органів тіла людини та їхнє значення для життя людини

04.04.

55

Нервова система

05.04.

56

Опорно-рухова система

10.04.

57

Травна система

11.04.

58

Харчування. Правила здорового харчування

12.04.

59

Практична робота. Складання раціону здорового харчування

17.04.

60

Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання

18.04.

61

Кровоносна система

24.04.

62

Значення крові в організмі людини

25.04.

63

Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна

01.05.

64

Органи чуття

02.05.

65

Гігієна органів чуття

08.05.

66

Контрольна робота №6

09.05.

67

Аналіз контрольної роботи. Правила здорового способу життя

15.05.

68

Навчальний проект. Добра справа для природи

16.05.

69

Екскурсія до фельдшерсько-акушерського пункту. Твоє здоров’я

22.05.

70

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Підсумок за рік

23.05.

Навчально-методичне забезпечення

викладання «Я у світі»

у 3 класі у 2018 — 2019 навчальному році

Річна кількість годин — 35 год

Кількість годин на тиждень згідно з програмою — 1 год

Програма: Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

На допомогу вчителеві початкових класів. 3 клас: для загальноосвіт. навч. закл. України. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2016. - 160 с.

Підручник: Я у світі. 3 клас: підруч. для загальноосв. навч. Закл. / О. в. Тагліна, Г. Ж. Іванова. - Х.: Вид-во «Ранок», 2013. - 144 с. : іл.

Я У СВІТІ

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Я - українець

17

Відносини людей у суспільстві

15.01.

18

Україна – незалежна демократична держава

22.01.

19

Символи держави: Герб, прапор, Гімн, їх значення

29.01.

20

Громадяни України

05.02.

21

Права громадян України

12.02.

22

Конституція України. (робота з адаптованими текстами цих документів)

19.02.

23

Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини

26.02.

24

Практична робота. Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…». Моделювання правомірних способів поведінки

05.03.

25

Навчальний проект. Славетні українці

12.03

Я – європеєць

26

Європейський Союз – співтовариство народів Європи

19.03.

27

Україна – європейська держава

23.03.

28

Я – член європейської спільноти. Практична робота. Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?

02.04.

29

Навчальний проект. Відомі у світі народні промисли сучасної України

09.04.

30

Земля – спільний дім для людей

16.04.

31

Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями

23.04.

32

Навчальний проект. Винаходи людства, що змінили світ

30.04.

33

Навчальний проект. Винаходи людства, що змінили світ

07.05.

34

Екологічна акція. Чиста планета – здорова Земля!

14.05.

35

Повторення вивченого матеріалу

21.05.

Навчально-методичне забезпечення

викладання основ здоров'я

у 3 класі у 2018 - 2019 навчальному році

Річна кількість годин — 35 год

Кількість годин на тиждень згідно з програмою — 1 год

Програма: Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948

На допомогу вчителеві початкових класів. 3 клас: для загальноосвіт. навч. закл. України. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2016. - 160 с.

Підручник: Основи здоров'я: Підручник для 3-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. - К.: Видавництво «Алатон», 2013. - 160 с.

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Соціальна складова здоровʼя

17

Безпека вдома. Правила користування джерелами водопостачання. Рольова гра: «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»

18.01.

18

Пожежна безпека

25.01.

19

Правила користування обігрівальними приладами. Практична робота. Ознайомлення із застережними знаками «небезпека ураження електричним струмом», «легкозаймиста речовина»

01.02.

20

Правила користування газовою плитою. Ознаки витоку газу. Порядок дій при витоку газу.

Ситуаційна гра: «Як діяти при витоку газу»

08.02.

21

Дорожня безпека. Перехід дороги в умовах обмеженої оглядовості

15.02.

22

Поведінка біля залізничної колії

22.02.

23

Безпека у населеному пункті. Правила поведінки дітей надворі

01.03.

24

Безпека велосипедиста

04.03.

25

Оздоровче значення відпочинку на природі. Речі та одяг для прогулянки на природу

15.03.

26

Поведінка дитини в автономній ситуації на природі( якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу)

22.03.

27

Повторення та узагальнення знань з теми

05.04.

Психічна і духовна складові здоров’я

28

Характер і здоров’я. Практична робота. Визначення рис власного характеру

12.04.

29

Самооцінка характеру

15.04.

30

Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота. Вправи для тренування зорової та слухової пам’яті і концентрації уваги

19.04.

31

Доброзичливість і здоров’я людини

26.04.

32

Профілактика емоційного перенапруження

03.05.

33

Способи самозаспокоєння. Створення колажу «Що приносить мені радість»

10.05.

34

Творчі здібності дитини. Розвиток уяви

17.05.

35

Виконання проекту «Здоровим бути модно!» (створення казки, малюнка, плаката, виступу тощо). Підсумок за рік

20.05.

Навчально-методичне забезпечення

викладання трудового навчання

у 3 класі у 2018 — 2019 навчальному році

Річна кількість годин — 35 год

Кількість годин на тиждень згідно з програмою — 1 год

Програма: Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

На допомогу вчителеві початкових класів. 3 клас: для загальноосвіт. навч. закл. України. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2016. - 160 с.

Підручник: Трудове навчання: підруч. для 3 кл. загальноосв. навч. закл. / В. К. Сидоренко, Н. В. Котелянець, О. В. Агаєва. - Харків: Сиция, 2013. - 126 с. : іл.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Аплікація з тканини

17

Текстильні вироби з волокон. Іграшки з помпонів

14.01.

18

Види та властивості тканин. Використання тканин. Практична робота. Аплікація «Поважна киця та грайливе кошеня»

15.01.

19

Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером. Практична робота. Аплікація з тканини «Совеня»

21.01.

20

Різноманітні прийоми роботи з тканиною. Практична робота. Обʼємна аплікація з тканини «Нарциси — весняні квіти»

28.01.

Мозаїка з природних і штучних матеріалів

21

Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична робота. Мозаїка на пластиліні

04.02.

22

Мозаїка з природніх і штучних матеріалів. Практична робота. Мозаїка на пластиліні

11.02.

23

Мозаїка з природніх і штучних матеріалів. Практична робота. Мозаїка «Ваза для квітів»

18.02.

Самообслуговування

24

Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування столу до обіду. Практична робота. Сервірування столу до обіду

25.02.

25

Сервірування столу до святкового обіду.

Практична робота. Способи складання серветок для сервірування святкового столу

04.03.

26

Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття.

Практична робота. Пришивання ґудзиків з чотирма отворами

11.03.

27

Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття.

Практична робота. Пришивання ґудзиків з чотирма отворами

18.03.

Декорування виробів

28

Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка як один з символів України. Практична робота. Виготовлення аплікацій писанки відомими техніками

01.04.

29

Способи декорування виробів.

Практична робота. Декорування писанки

08.04.

30

Способи декорування виробів.

Практична робота. Писанка-витинанка

15.04.

Виготовлення і оздоблення виробів об’ємної форми

31

Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Практична робота. Іграшки на основі циліндра або конуса

22.04.

32

Оздоблення виготовлених виробів відомими техніками та матеріалами. Практична робота. Виготовлення підставки для ручок та олівців

29.04.

33

Макетування виробів з деталей конструктора.

Практична робота. Вироби з конструктора

06.05.

34

Макетування виробів з деталей конструктора.

Практична робота. Вироби з конструктора

13.05.

35

Проект «Подарунки до весняних свят»

20.05.

Навчально-методичне забезпечення

викладання інформатики у 3 класі

у 2018 — 2019 навчальному році

Річна кількість годин — 35 год

Кількість годин на тиждень згідно з програмою — 1 год

Програма: Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

На допомогу вчителеві початкових класів. 3 клас: для загальноосвіт. навч. закл. України. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2016. - 160 с.

Підручник: Сходинки до інформатики : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. Закладів / М. М. Конієнко, С. М. Крамаровська, І. Т. Зарецька. - Х. : Видавництво «Ранок», 2012. - 144 с. : іл.

ІНФОРМАТИКА

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Алгоритми і виконавці

17

План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців

16.01.

18

Середовище програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних,символьних блоків

23.01.

19

Порядок виконання команд виконавцем

30.01.

20

Пошук пропущених дій в знайомій послідовності

06.02.

21

Складові частини обʼєктів. Схема складу. Звʼязки у схемах

13.02.

22

Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування

20.02.

23

Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або»

27.02.

24

Узагальнення і повторення знань з вивченого розділу

06.03.

Текст

25

Середовище для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники

13.03.

26

Текстові редактори. Уведення символів за допомогою клавіатури. Виділення частин тексту. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити

20.03.

27

Змінювання та вдосконалення текстів

01.04.

28

Доповнення текстів зображеннями

03.04.

29

Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць

10.04.

30

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацією. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів)

17.04.

31

Узагальнення і повторення знань з вивченого розділу

24.04.

Презентації

32

Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображенням як вид презентування. Середовище створення презентацій

01.05.

33

Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентацій та режим змінювання слайдів. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах

08.05.

34

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою

15.05.

35

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу

22.05.

Навчально-методичне забезпечення

викладання фізичної культури

у 3 класі у 2018 — 2019 навчальному році

Річна кількість годин — 105 год

Кількість годин на тиждень згідно з програмою — 3 год

Програма: Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

На допомогу вчителеві початкових класів. 3 клас: для загальноосвіт. навч. закл. України. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2016. - 160 с.

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості

49

Комплекс ЗРВ. Підтягування у висі лежачи із упору на низькій перекладині. Два перекиди вперед злитно

14.01.

50

Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку сили. Лазіння по похилій гімнастичній лаві, по гімнастичній стінці. Рухлива гра «Кидання сніжок»

15.01.

51

Комплекс ЗРВ. Лазіння по похилій гімнастичні лаві, по гімнастичній стінці однойменним і різнойменними способами. Рухлива гра «Кидання сніжок»

17.01.

52

Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку координації. Лазіння по похилій гімнастичній лаві, по гімнастичній стінці однойменним і різнойменними способами. Рухлива гра «Кидання сніжок»

18.01.

53

Комплекс ЗРВ в русі. Вправи для розвитку координації. Лазіння по гімнастичній стінці. Рухлива гра «Лісова стежинка»

21.01.

54

Комплекс ЗРВ для формування правильної постави. Лазіння по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки. Рухлива гра «Лісова стежинка»

24.01.

55

Комплекс ЗРВ для формування правильної постави. Лазіння по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки. Рухлива гра «Лісова стежинка»

25.01.

56

Комплекс ЗРВ для формування правильної постави. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові. Рухлива гра «Білі ведмеді»

28.01.

57

Комплекс ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по гімнастичній стінці. Рухлива гра «Білі ведмеді»

31.01.

58

Комплекс ЗРВ для формування правильної постави з обручами. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для попередження плоскостопості. Рухлива гра «Повінь»

01.02.

59

Комплекс ЗРВ для формування правильної постави з обручами. Вправи на координацію рухів. Вправи для попередження плоскостопості. Рухлива гра «Повінь»

04.02.

60

Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові. Вправи зі скакалками

07.02.

61

Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові. Лазіння по канату. Рухлива гра «Повінь»

08.02.

62

Комплекс ЗРВ для запобігання плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоди висотою 100 см. Рухлива гра «Зустрічна естафера»

11.02.

63

Комплекс ЗРВ для запобігання плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоди висотою 100 см. Рухлива гра з бігом і стрибками на одній і двох ногах

14.02.

64

Комплекс ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через різноманітні перешкоди. Рухлива гра з бігом і стрибками на одній і двох ногах

15.02.

65

Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через різноманітні перешкоди. Рухлива гра з бігом і стрибками на одній і двох ногах

18.02.

66

Комплекс ЗРВ для формування правильної постави. Елементи акробатики на гімнастичних матах. Рухлива гра «Гаряча картопля»

21.02.

67

Комплекс ЗРВ. Вправи на гімнастичних матах для розвитку гнучкості. Елементи акробатики. Рухлива гра «Гаряча картопля»

22.02.

68

Комплекс ЗРВ для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Вправи на гімнастичних матах для розвитку гнучкості. Елементи акробатики. Рухлива гра «Гаряча картопля»

25.02.

69

Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку гнучкості та координації «місток», «берізка», «шпагат». Прості акробатичні комбінації на гімнастичних матах. Рухлива гра «Боротьба за м'яч»

28.02.

70

Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку гнучкості та координації «місток», «берізка», «шпагат». Прості акробатичні комбінації на гімнастичних матах. Рухлива гра «Боротьба за м'яч»

01.03.

71

Комплекс ЗРВ для розвитку гнучкості. Елементи акробатики «міст», «берізка», перекид вперед. Виконання простих акробатичних комбінацій на гімнастичних матах. Естафети

04.03.

72

Комплекс ЗРВ для розвитку гнучкості. Елементи акробатики «міст», «берізка», перекид вперед. Виконання простих акробатичних комбінацій на гімнастичних матах. Рухливі ігри

06.03.

73

Комплекс ЗРВ для розвитку гнучкості. Елементи акробатики «міст», «берізка», перекид вперед. Виконання простих акробатичних комбінацій на гімнастичних матах. Естафети

07.03.

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем

74

Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): тримання мʼяча, ведення м'яча. Рухлива гра «Найкраща пара»

11.03.

75

Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча. Рухлива гра «Найкраща пара»

14.03.

76

Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей на місці. Рухлива гра «Найкраща пара»

15.03.

77

Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей на місці. Рухлива гра «М’яч сусідові»

18.03.

78

Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: ловіння м'яча, передача м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «М’яч сусідові»

21.03.

79

Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Рухлива гра «Влучи в ціль!»

22.03.

80

Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Рухлива гра «Влучи в ціль!»

01.04.

81

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль

04.04.

82

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну та горизонтальну ціль. Естафети

05.04.

83

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: різні способи ведення мʼяча. Вправи для профілактики плоскостопості. Естафети

08.04.

84

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: ведення м’яча вивченими способами. Рухлива гра «Влучи в ціль!»

10.04.

85

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем : вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, ведення м’яча вивченими способами. Вправи для профілактики плоскостопості

11.04.

86

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата). Рухлива гра з веденням м ’яча

12.04.

87

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Рухлива гра з веденням м’яча

15.04.

88

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Рухлива гра з веденням м’яча

17.04.

89

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Рівномірний біг до 900м . Рухлива гра «Мисливці і качки»

18.04.

90

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча з розбігу на дальність. Чергування ходьби і бігу до 1200 м. Рухлива гра «Зустрічна естафета»

19.04.

91

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль з місця. Рухлива гра «Зустрічна естафета»

22.04.

92

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Рухлива гра «Зустрічна естафета»

25.04.

93

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль з місця. Естафета з веденням м’яча і ударами в ціль

26.04.

Ігри для активного відпочинку

94

Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами. Комплекс ЗРВ в русі. Стрибок у довжину з місця. Рухливі ігри

29.04.

95

Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві з перешкодами. Стрибок у довжину з місця. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

02.05.

96

Комплекс ЗРВ для формування правильної постави. Лазіння по гімнастичній стінці. Веселі естафети з кубиками і м'ячами. Гра «Лісова стежинка»

03.05.

97

Комплекс ЗРВ для формування правильної постави. Лазіння по гімнастичній стінці. Веселі естафети з кубиками і м'ячами. Гра «Лісова стежинка»

06.05.

98

Комплекс ЗРВ. Лазіння по похилій гімнастичній лавці з переходом на гімнастичну стіну. Стрибки у довжину з розбігу. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи»

09.05.

99

Комплекс ЗРВ. Лазіння по похилій гімнастичній лавці з переходом на гімнастичну стіну. Стрибки у довжину з розбігу. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи»

10.05.

100

Комплекс ЗРВ в русі. Вправи для запобігання плоскостопості. Лазіння по гімнастичній лавці з подоланням перешкод. Рухлива гра «Вовк та заєць»

13.05.

101

Комплекс ЗРВ в русі. Вправи для запобігання плоскостопості. Лазіння по гімнастичній лавці з подоланням перешкод. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи»

16.05.

102

Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри з елементами стрибків: «У річку, гоп!», «Переправа через річку», «Гречка»

17.05.

103

Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри для вправ у формуванні культури рухів: «Чотири стихії», «Жива скульптура»

20.05.

104

Комплекс ЗРВ Рухливі ігри для вправ для оволодіння навичками пересувань: «Гуси-лебеді», «Квач», «Команда швидконогих».

22.05.

105

Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри з бігом і стрибками. Естафети

23.05.

Навчально-методичне забезпечення викладання

музичного мистецтва у 3 класі у 2018-2019 навчальному році

Річна кількість годин — 35 год

Кількість годин на тиждень згідно з програмою — 1 год

Програма: Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

На допомогу вчителеві початкових класів. 3 клас: для загальноосвіт. навч. закл. України. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2016. - 160 с.

Підручник: Музичне мистецтво: підручник для 3 кл. / Л. С. Аристова,

В. В. Сергієнко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013.

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Тема 3. Розвиток музики

17

Інтонаційно-мелодичний розвиток музики. Томазо Альбіноні «Адажіо» - слухання. «Чому ведмідь взимку спить» - розучування

14.01.

18

Ладовий розвиток музики. Франц Шуберт «Вальс», «Алегрето» слухання. «Гра в слова» - розучування

18.01.

19

Динамічний і темповий розвиток. Й. Брамс «Угорський танець» - слухання. «Грицю, Грицю до роботи» - розучування

21.01.

20

Варіаційний розвиток музики. Михайло Завадський «Шумка» - слухання. «Рушничок» -розучування

28.01.

21

Розвиток музики різних жанрів. Ф. Шопен «Вальс», «Полонез» - слухання. Повторення вивчених пісень

04.02.

22

Симфонічний розвиток музики. П. Чайковський «Симфонія №4» (фінал),В. Сокальський «Симфонія соль мінор» (І частина) – слухання. «Подарунок мамі» - розучування

11.02.

23

Народна пісня у творчості композиторів. М. Лисенко, хор «А вже весна» з опери «Зима і Весна» - слухання. Повторення пісні «Подарунок мамі»

18.02.

24

Багатогранність розвитку музики. С. Прокоф′єв «Тема Петрика», «Тема Качки», «Тема Пташки» із симфонічної казки «Петрик і Вовк» - слухання. «Сива шапка» - розучування

25.02.

25

Повторення вивченого. Спів пісень

04.03.

Тема 4. Будова (форми) музики

26

Одночастинна форма музики. Ф. Шопен «Мазурка №5» - слухання. «Пісня пастушка» - розучування

11.03.

27

Двочастинна форма музики. Е. Гріг «Пісня Сольвейг» з музичної п′єси «Пер Гюнт» - слухання. Повторення «Пісня пастушка»

18.03.

28

Тричастинна форма музики. Е. Гріг «Танець Анітри» - слухання. «Соловеєчку, сватку, сватку» - розучування

01.04.

29

Тричастинна форма музики (продовження). М. Лисенко «Експромт ля мінор» - слухання. «Писанка» - розучування

08.04.

30

Форма рондо в музиці. В. А. Моцарт «Турецьке рондо», Б. Фільц «Весняне рондо» - слухання. «Класне рондо» - розучування

15.04.

31

Варіаційна форма в музиці. М. Різоль , варіації на тему української народної пісні «Ой на горі жито» - слухання. «Ой на горі жито» - розучування

22.04.

32

Варіаційна форма в музиці (продовження). М. Різоль , варіації на тему української народної пісні «Ой на горі жито» - слухання. Повторення «Ой на горі жито»

29.04.

33

Кульмінація в музичному творі. І. Дунаєвський, увертюра до фільму «Діти капітана Гранта» - слухання. «Заквітчали зорі обрій» - розучування

06.05.

34

Повторення вивченого. Спів пісень

13.05.

35

Підсумковий урок

20.05.

Навчально-методичне забезпечення

викладання образотворчого мистецтва у 3 класі

у 2018 - 2019 навчальному році

Річна кількість годин — 35 год

Кількість годин на тиждень згідно з програмою — 1 год

Програма: Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

На допомогу вчителеві початкових класів. 3 клас: для загальноосвіт. навч. закл. України. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2016. - 160 с.

Підручник: Образотворче мистецтво: підруч. для 3 кл. загальноосв. навч. закл. / М. І. Резніченко, С. К. Трач. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2013.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту

17

Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва. Композиція «Вітрильники на морі»

17.01.

18

Види пейзажу. Відтворення плановості розміщення об’єктів у просторі шляхом загороджування. Композиція «Подорож у гори»

24.01.

19

Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду. Композиція «Загадкова країна»

31.01.

20

Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок у малюванні тварин (звірів, птахів, комах), знання елементарної будови. Композиція «Птахи – наші друзі»

07.02.

21

Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі. Монотипія «Силует тварин»

14.02.

22

Портрет у різних видах образотворчого мистецтва. Творча робота «Портрет казкового персонажа»

21.02.

23

Зображення людини в русі. Будова та основні пропорції фігури людини. Композиція «Зимові ігри та розваги»

28.02.

24

Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції . Композиція «Натюрморт за уявою»

07.03.

25

Відтворення з натури композиції з неживих предметів (квіти у вазі, овочі, фрукти, шкільне приладдя). Натюрморт «Вербові котики»

14.03.

У майстернях скульптора, архітектора й народних майстрів

26

Побутові теми в творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. Композиція «Події мого життя»

21.03.

27

Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. Ілюстрація до казки «Рукавичка»

04.04.

28

Ознайомлення з роботою художників у театрі, з елементами театру (декорації, сцена тощо) та їхнім призначенням. Композиція «Образ дитячого театру»

08.04.

29

Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок. Паперова пластика «Театральна маска»

11.04.

30

Роль театрального костюма в розкритті образу декором. Узгодження форми (деталей одягу) з декором. Складання та аплікація «Костюм для театрального героя»

18.04.

31

Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажа. Образи пальцевих ляльок «Пальцева головка».

25.04.

32

Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіши. Аплікація «Афіша до дитячої вистави»

02.05.

33

Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції. Композиція «Веселе свято»

09.05.

34

Композиція тематичного сюжету. Композиція «На арені цирку»

16.05.

35

Систематизація і узагальнення знань учнів. Виставка дитячих робіт. Підсумок за рік

23.05.

1

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.