Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Календарне планування 3 клас музика

Музика

Для кого: 3 Клас

21.07.2021

251

16

0

Опис документу:
Календарне планування – це розподіл у часі окремих тем з врахуванням кількості годин, що визначаються програмою на кожну тему, кількості тижневих годин (визначених навчальним планом) і розкладу занять.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Херсонська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №54 з поглибленим вивченням іспанської та інших іноземних мов

Херсонської міської ради







Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником "Мистецтво". Авторів: Т. Рублі, Т. Щеглової, І. Мед (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

1 год.на тиждень













Дата уроку

Тема уроку

Очікувані результати

Інтернет посилання

Кореція

Примітки


І семестр



04.09

Барви літа. Літній пейзаж. Слухання: А. Вівальді «Літо» з циклу «Чотири пори року». Ритмічна вправа. Виконання: поспівка «Ми — третьокласники»; В. Ткачова, А. Олейнікова «Сонячний малюнок» (с. 9-10).

Орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка, схеми диригування (на 2/4);

орієнтується в нотному записі (за доцільності для виконання); читає запис найпростіших ритмів;

виконує дитячі пісні (зокрема, музичний фольклор);

добирає засоби музичної виразності (темп, динаміку), необхідні для створення настрою, характеру;

розуміє значення вокальних вправ для правильного виконання; стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

виконує в ансамблі нескладні композиції (трикутник, бубон, маракас, дзвіночки, барабан, тріскавки, сопілка (за умови дотримання гігієни користування), ксилофон, металофон, синтезатор тощо);

самостійно добирає тембр музичного інструменту для передачі відповідного образу;

імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації) та на музичних інструментах;

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні на музичному інструменті за вибором;

орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка, схеми диригування (на 2/4);

орієнтується в нотному записі (за доцільності для виконання); читає запис найпростіших ритмів;

імпровізує засобами пантоміми (міміка, жести); пластично інтонує музичні образи;

виконує нескладні ролі (в тому числі, пісні «у ролях»), добирає засоби вираження (темп, тембр голосу, динаміку, рухи, міміку);

грає елементарні театральні етюди (самостійно обирає відомих персонажів та перевтілюється в них, зокрема, імітує характерні рухи, ходу, звуки, міміку тощо);

вправляється над інтонацією мовлення, диханням; дикцією, мімікою, жестами;

рухається під музику, добираючи відомі танцювальні елементи (народні, сучасні);

узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом);

створює сценічні інтерпретації пісенних образів;

використовує атрибути для підсилення синтетичної виразності (із запропонованих);

комбінує знайомі художні техніки, звуки, ритми, рухи, лінії, кольори, форми, фактури, матеріали тощо для втілення ідеї в художньому образі;

створює образи, використовуючи знайомі засоби та способи за уявою; творення образів (звуки, слова, пантоміму, рухи, лінії, кольори, об’єми, декор тощо), якими може виразити свої почуття та емоції;

виокремлює і фіксує в доступний спосіб цікаві явища довкілля; відтворює їх у творчій діяльності (імпровізаціях мелодій, інсценізації пісень, пластичному інтонуванні); пропонує ідеї оздоблення

місця, де навчається, живе; реалізовує їх (за допомогою інших або самостійно втілює нескладний задум оздоблення місця, де навчається і власного помешкання;

розпізнає власні емоції від художньої творчості, обирає види художньо-творчої діяльності відповідно до свого настрою;

передає власні емоції у творчій роботі за допомогою кольору;

дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




11.09

Вітер морем гуляє. Прелюдія. Слухання: К. Дебюсі прелю­дія «Вітрила». Виконання: В. Ткачова, А. Олейнікова «Со­нячний малюнок». Ритмічний акомпанемент на шумових інструментах (с. 11).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




18.09

Квіткова краса. Музична форма. Куплетна музична форма. Слухання: П. Чайковський «Вальс квітів» з балету «Лускунчик». Виконання: Г. Чубач, Г. Азаматова-Бас «Я люблю у лузі квіти» (с. 13-14).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




25.09

Бджілки-трудівниці. П’єса. Перегляд: анімаційне відео «Бджілка». Слухання: М. Римський-Корсаков «Політ джмеля». Виконання: Г. Чубач, Г. Азаматова-Бас «Я люблю у лузі квіти» (с. 17-18).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




02.10

Осіння краса. Слухання: Ф. Шопен «Осінній вальс». Ритмічні вправи. Виконання: Т. Плескач «Осінь, осінь по землі крокує» (с. 20-21).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




09.10

Обжинки. Свято урожаю. Обрядові пісні. А капела. Слу­хання: «Котився вінок по полю», «Котився віночок» (украї­нські народні пісні). Виконання: «Дівка Явдошка» (україн­ська народна пісня) (с. 23-24).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




16.10

Свято Покрови. Слухання: М. Чурай «Засвіт встали козаченьки»; Є. Адамцевич «Запорозький марш». Виконання: «Гей там на горі Січ іде». Інсценізування (с. 26-27).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




23.10

Дерево Життя. Козацькі пісні. Слухання: пісня «Родина» у виконанні Н. Яремчука. Виконання: «Ой на горі та женці жнуть» (українська народна пісня) (с. 29-30).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




06.11

Народна іграшка. Музичні іграшки. Слухання: «Українська в’язанка» у виконанні Національного оркестру народних інструментів. Виконання: «Дівка Явдошка», «Ой на горі та женці жнуть» під супровід іграшкових музичних інструме­нтів (с. 33-34).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




13.11

Пташині турботи. Тривалість нот. Слухання: Л. К. Дакен музичний твір. Виконання: П. Синявський, 3. Компанієць «Пісенька горобчика» (с. 36-38).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




20.11

Образи тварин у мистецтві. Одночастинні музичні твори. Слухання: К. Сен-Санс «Карнавал тварин». Ритмічна вправа «Назви тварину». Виконання: П. Синявський, З. Компанієць «Пісенька горобчика» (с. 40-41).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




27.11

Образи тварин у казці. Перегляд: відео на сюжет українсь­кої народної казки «Рукавичка». Виконання: О. Кімряк, А. Олєйнікова «Зимовий сон» (с. 44-45).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




04.12

Мешканці підводного світу. Слухання: музичні фрагменти з мультфільму «У пошуках Немо». Виконання: вивчені раніше пісні про морських мешканців. Ритмічна гра «Му­зичний капелюшок» (с. 47-48).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




11.12

Краса зимового лісу. Цикл. Слухання: А. П’яццола «Зима» з циклу «Пори року». Виконання: Н. Іванова, А. Олєйнікова «Зимовий мотив» (с. 50-51).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




18.12

Мешканці зимового лісу. Слухання: С. Чекалін «Падає сніг». Виконання: Н. Іванова, А. Олєйнікова «Зимовий мо­тив» (с. 54-55).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




15.01

На порозі свято Миколая. Перегляд: легенда про Святого Миколая. Слухання: сучасна колядка «Святий Миколай». Виконання: «Ішов Миколай лужком, бережком» (українська народна пісня) (с. 57-58).

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




ІІ семестр


15.01

22.01

Ранкова прогулянка. Тричастинна форма музичного твору. «Зимовий ранок» П. Чайковського.


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




29.01

Вечір. Вечірня музика. Двочастинна форма музичного твору. Засоби виразності у п’єсі П. Чайковського «Солодка мрія».


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli


05.02

Дитячі колисанки. Одночастинна форма музичного твору. Ладовий розвиток колискових.


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




12.02

Портрет у мистецтві. Розвиток музики й розвиток образу у творах С. Прокоф’єва і Д. Кабалевського.


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




19.02

Ігри та іграшки. Танцювальність музичного твору. Жанровий розвиток музики у п’єсі К. Дебюссі «Ляльковий кек-вок».


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




26.02

Як зима з весною зустрічається. Зв’язок музичного мистецтва із народними святковими традиціями. Поєднання музичного й театрального мистецтва в народній календарно-обрядовій творчості.


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




05.03

Афіша й плакат. Симфонія. Народна основа симфонічної музики Л. Ревуцького


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




12.03

Театр ляльок. Театр ляльок. Зображальні та розповідні інтонації в музиці.



https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




19.03

На гостини до театру. Опера. Опера як жанр музичного театрального мистецтва. Характеристика героїв казкових опер М. Лисенка.


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




26.03

На гостини до театру. Балет. Балет як жанр музичного театрального мистецтва. Виражальні та зображальні інтонації партій у балеті О. Шимка «Снігова королева».


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




09.04

Чарівний світ кіно. Роль музичного мистецтва в кінематографі. Важливі риси в музичних будовах.


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




16.04

Весняні. Інтонаційний та виконавський розвиток музики. Образ весняної природи в музичному мистецтві.


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




23.04

Великдень. Зв’язок музичного мистецтва із народними святковими традиціями. Великодня дитяча пісенна творчість.


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




30.04

Кольорові водограї. Бабусина вишиванка. Пісенність як важлива якість народного музичного мистецтва.



https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




07.05

Пам’ятки архітектури. Варіаційна форма в музичному творі. Варіації на тему українських народних пісень.


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




14.05

Мультфільми. Саундтрек. Важливі риси в музичних будовах.


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




21.05

Літо зустрічаймо! Підсумковий урок-концерт


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




28.05

Резервний урок.


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli




04.06

Резервний урок.


https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/muzychne-mystetstvo-t-rubli






Перевірено Голова МО ________І.А. Маркова

Погоджено Заступник директора з навчально-виховної роботи______ Т.М. Коновалова



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.