і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Замовляйте «Вебінарний Безліміт» та отримуйте
місяць необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Хімія
  • Інтерактивна дошка, як однин із сучасних засобів формування інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках хімії

Інтерактивна дошка, як однин із сучасних засобів формування інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках хімії

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтерактивна дошка, як однин із сучасних засобів формування інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках хімії

Сучасний світ швидким темпом глобалізується, удосконалюється, вбираючи в себе новітні технології, що проникають у всі сфери життя. Перед нами сьогодні постають завдання створення нових умов для підвищення якості знань, розвитку компетентної особистості, за допомогою новітніх технологій навчання. Школа повинна не просто передати повний обсяг знань, а й сформувати людину, що здатна критично мислити, відстоювати свою власну життєву позицію, легко адаптуватися до змінених умов, вміти працювати із сучасними інформаційними системами. Однією із ключових компетентностей за Концепцією Нової української школи є формування в учнів інформаційно-цифрової компетентності.

Що передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, робота з базами даних, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо ).

Предметний зміст інформаційно-цифрова компетентність і навчальні ресурси для її формування відображені на слайді

Уміння:

  • використовувати сучасні пристрої для добору хімічної інформації, її оброблення, збереження і передавання;

  • створювати інформаційні продукти хімічного змісту

Ставлення: Навчальні ресурси:

за Навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів «Хімія».

Таким чином, оволодіння інформаційно-цифровою компетентністю дає можливість особистості:

  • бути медіаграмотним;

  • алгоритмічно мислити;

  • працювати з різноманітними базами даних;

  • формує навички кібербезпеки та етики роботи з інформацією.

Поява сучасних мультимедійних комплексів, як одного із сучасних засобів навчання, дає певні переваги як для учня, так і для вчителя. З часу роботи з інтерактивною дошкою я помітила підвищення цікавості учнів до навчання, такі уроки викликають багато позитивних емоцій у школярів будь-якого віку.

А це думка учнів нашої школи щодо використання у навчанні сучасного гаджета – мультимедійної дошки.

Таким чином, переваги використання мультимедійного комплекса сприяє в учнів:

- підвищення «інтересу» до предмета;

- позитивного емоційного клімату на уроці;

- зняття страху перед помилкою;

- формування впевненості роботи з інформаційними гаджетами.

Мій досвід роботи показує, що використання інтерактивних дошок значно розширює можливості уроку. І розвиває інформаційно-цифрові компетентності, це ви можете побачити на слайді.

Інтерактивні дошки дозволяють:

  • більш повна візуалізація об'єктів та явищ у порівнянні з роздрукованими засобами навчання;

  • рішення й аналіз інтерактивних задач, котрі вимагають аналітичного чи графічного підходу з використанням маніпуляційно-графічного інтерфейсу,

  • використати програмне середовища, віртуальні хімічні лабораторії для організації творчої навчально-пошукової діяльності учнів;

  • можливість варіювати тимчасові масштаби подій, переривати дію комп'ютерної моделі, експерименту, повторювати їх;

  • технологізація процесу оцінювання чи самооцінювання навчальних досягнень учнів;

  • тестування та корекція результатів освітньо-навчальної діяльності учнів.

Під час роботи на дошці учитель може (за слайдом демонструю можливості дошки)

Приведу кілька прикладів використання інтерактивної дошки. А саме це будуть вправи, що ми застосовували протягом вивчення теми «Основні класи неорганічних сполук» на різних етапах уроку. Всі вони створені мною та учнями на основі ресурсу LeaningАpps, WorkSpais та можливостей дошки саме нашого типу. Допомагатимуть нам будуть учні 8 класу.

Пропонуємо переглянути вправи:

  1. Гра «Хто хоче стати мільйонером?»

  2. На прикладі вправи «Хто хоче стати мільйонером?» пояснимо, як створюється вправа в додатку Web 2.0 для підтримки навчання та процесу викладання за допомогою інтерактивних модулів.

  3. Познач формули кислот відповідно до запропонованої класифікації (пазли).

  4. Знайди пару (вправа «Парочки»).

  5. Взаємодія лугів з розчинами солей. Відношення до нагрівання. Взаємодія з кислотами.

  6. Розподіліть речовини, формули яких дано в завданні на чотири групи.

  7. Встановіть відповідність між назвою і формулою солі.

  8. Складіть генетичний ланцюжок

Отже, інтерактивна дошка є одним із сучасних засобів формування інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках хімії. І як ви пересвідчилися – учні вчаться вільно поводитись з електронними гаджетами, працюють з різними програмами та створюють власні електронні продукти, володіють навичками та вміннями обміну інформацією в публічному просторі та приватному спілкуванні.

Опис документу:
Сучасний світ швидким темпом глобалізується, удосконалюється, вбираючи в себе новітні технології, що проникають у всі сфери життя. Перед нами сьогодні постають завдання створення нових умов для підвищення якості знань, розвитку компетентної особистості, за допомогою новітніх технологій навчання. Однією із ключових компетентностей за Концепцією Нової української школи є формування в учнів інформаційно-цифрової компетентності.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн
294 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти