і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Інтеграція навчального процесу в сучасній школі.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
. Інтеграція навчального процесу в сучасній школі. Вчитель хімії Кушугумського навчально-виховного комплексу “школа I-III ступенів – гімназія “Інте...
Слайд № 1

. Інтеграція навчального процесу в сучасній школі. Вчитель хімії Кушугумського навчально-виховного комплексу “школа I-III ступенів – гімназія “Інтелект” Назаренко Наталія Сергіївна

“Усіма можливими засобами потрібно пробуджувати у дітей палке прагнення до знань” Я.А. Коменський
Слайд № 2

“Усіма можливими засобами потрібно пробуджувати у дітей палке прагнення до знань” Я.А. Коменський

Інтеграція - (лат.integer) повний, цілий. Об’єднання в єдине ціле раніше ізольованих частин, елементів, компонентів, що супроводжуються ускладнення...
Слайд № 3

Інтеграція - (лат.integer) повний, цілий. Об’єднання в єдине ціле раніше ізольованих частин, елементів, компонентів, що супроводжуються ускладненням і зміцненням зв'язків .

Ідея інтегрованого навчання: Сприяти успішній реалізації нових освітніх завдань, визначених Державним стандартом.
Слайд № 4

Ідея інтегрованого навчання: Сприяти успішній реалізації нових освітніх завдань, визначених Державним стандартом.

Мета інтегрованих уроків Формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ; активізація їхньої пізнавальної діяльності; підвищення якост...
Слайд № 5

Мета інтегрованих уроків Формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ; активізація їхньої пізнавальної діяльності; підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу; створення творчої атмосфери в колективі; виявлення в школярів здібностей та їх особливостей; формування навичок самостійної роботи з додатковою літературою, опорними словами, схемами; підвищення інтересу до матеріалу, що вивчається; ефективна реалізація розвивально-виховної функції навчання.

Інтегрований урок вимагає: 1. Професійної майстерності, творчості, натхнення та бажання вчителя. 2. Ретельної підготовки. 3. Особистісно орієнтован...
Слайд № 6

Інтегрований урок вимагає: 1. Професійної майстерності, творчості, натхнення та бажання вчителя. 2. Ретельної підготовки. 3. Особистісно орієнтованого спілку- вання з учнями. Необхідно, щоб даний урок був єдиним цілим, мав один “колір”, а не був схожим на ковдру, що зшита з клаптиків.

Структура інтегрованого уроку 1 етап - організаційний; 2 етап – ознайомлення з темою і метою (мотивація); 3 етап – актуалізація опорних знань з усі...
Слайд № 7

Структура інтегрованого уроку 1 етап - організаційний; 2 етап – ознайомлення з темою і метою (мотивація); 3 етап – актуалізація опорних знань з усіх предметів (вступна бесіда). Наступні етапи проводяться по - різному, залежно від теми й мети конкретного уроку.

Актуальною технологією інтегрованого навчання є Stem- Освіта STEM-освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів д...
Слайд № 8

Актуальною технологією інтегрованого навчання є Stem- Освіта STEM-освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.

Серед методів навчання в STEM -освіті особливе місце займають методи проектно-орієнтованого навчання, які залучають учнів до процесу формування ком...
Слайд № 9

Серед методів навчання в STEM -освіті особливе місце займають методи проектно-орієнтованого навчання, які залучають учнів до процесу формування компетентностей за допомогою дослідницької діяльності. Працюючи в сучасній школі вчитель повинен чітко усвідомлювати, що STEM - освіта об’єднує в собі міждисциплінарний та проектний підходи, основа якого є інтеграція природничих наук в технології, інженерну майстерність та математику.

В своїй практиці я залучаю учнів до дослідницької діяльності у процесі вивчення хімії, таким чином впроваджую STEM - освіту.
Слайд № 10

В своїй практиці я залучаю учнів до дослідницької діяльності у процесі вивчення хімії, таким чином впроваджую STEM - освіту.

Дослідницька робота Учень 11 класу досліджує грунти своєї місцевості за допомогою цифрової технології.
Слайд № 11

Дослідницька робота Учень 11 класу досліджує грунти своєї місцевості за допомогою цифрової технології.

Під час своєї роботи я також використовую, кооперативне навчання. Кооперативне навчання (нім. Kooperatives Lernen) — метод навчання учнів, що припу...
Слайд № 12

Під час своєї роботи я також використовую, кооперативне навчання. Кооперативне навчання (нім. Kooperatives Lernen) — метод навчання учнів, що припускає співробітництво учнів в групах. При такому підході учні досягають успіхів у навчанні, лише взаємодіючи один з одним.

Застосовую кооперативне навчання у 8 класі під час узагальнення знань з теми "Основні класи неорганічних сполук". Кожна група виконує такі завдання...
Слайд № 13

Застосовую кооперативне навчання у 8 класі під час узагальнення знань з теми "Основні класи неорганічних сполук". Кожна група виконує такі завдання, як "знайди пару" до кожної частини хімічного рівняння, на швидкість записують формули представників одного з класів сполук, називають їх за сучасною номенклатурою. Решта групи готує відповіді про фізичні та хімічні властивості.

Слайд № 14

Слайд № 15

“ Змістовні , цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайний плин шкільного життя новизну, певною мірою знімають суворі кордони предметного в...
Слайд № 16

“ Змістовні , цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайний плин шкільного життя новизну, певною мірою знімають суворі кордони предметного викладання і допомагають дітям емоційно й системно сприймати деякі поняття, явища” О.Я. Савченко

Дякую за увагу!
Слайд № 17

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Інтеграція використовується в навчальному процесі для формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ; активізація їхньої пізнавальної діяльності; підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу; створення творчої атмосфери в колективі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
395 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти