і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Інтеграція навчального процесу в сучасній школі.

Опис презентації окремими слайдами:
. Інтеграція навчального процесу в сучасній школі. Вчитель хімії Кушугумського навчально-виховного комплексу “школа I-III ступенів – гімназія “Інте...
Слайд № 1

. Інтеграція навчального процесу в сучасній школі. Вчитель хімії Кушугумського навчально-виховного комплексу “школа I-III ступенів – гімназія “Інтелект” Назаренко Наталія Сергіївна

“Усіма можливими засобами потрібно пробуджувати у дітей палке прагнення до знань” Я.А. Коменський
Слайд № 2

“Усіма можливими засобами потрібно пробуджувати у дітей палке прагнення до знань” Я.А. Коменський

Інтеграція - (лат.integer) повний, цілий. Об’єднання в єдине ціле раніше ізольованих частин, елементів, компонентів, що супроводжуються ускладнення...
Слайд № 3

Інтеграція - (лат.integer) повний, цілий. Об’єднання в єдине ціле раніше ізольованих частин, елементів, компонентів, що супроводжуються ускладненням і зміцненням зв'язків .

Ідея інтегрованого навчання: Сприяти успішній реалізації нових освітніх завдань, визначених Державним стандартом.
Слайд № 4

Ідея інтегрованого навчання: Сприяти успішній реалізації нових освітніх завдань, визначених Державним стандартом.

Мета інтегрованих уроків Формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ; активізація їхньої пізнавальної діяльності; підвищення якост...
Слайд № 5

Мета інтегрованих уроків Формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ; активізація їхньої пізнавальної діяльності; підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу; створення творчої атмосфери в колективі; виявлення в школярів здібностей та їх особливостей; формування навичок самостійної роботи з додатковою літературою, опорними словами, схемами; підвищення інтересу до матеріалу, що вивчається; ефективна реалізація розвивально-виховної функції навчання.

Інтегрований урок вимагає: 1. Професійної майстерності, творчості, натхнення та бажання вчителя. 2. Ретельної підготовки. 3. Особистісно орієнтован...
Слайд № 6

Інтегрований урок вимагає: 1. Професійної майстерності, творчості, натхнення та бажання вчителя. 2. Ретельної підготовки. 3. Особистісно орієнтованого спілку- вання з учнями. Необхідно, щоб даний урок був єдиним цілим, мав один “колір”, а не був схожим на ковдру, що зшита з клаптиків.

Структура інтегрованого уроку 1 етап - організаційний; 2 етап – ознайомлення з темою і метою (мотивація); 3 етап – актуалізація опорних знань з усі...
Слайд № 7

Структура інтегрованого уроку 1 етап - організаційний; 2 етап – ознайомлення з темою і метою (мотивація); 3 етап – актуалізація опорних знань з усіх предметів (вступна бесіда). Наступні етапи проводяться по - різному, залежно від теми й мети конкретного уроку.

Актуальною технологією інтегрованого навчання є Stem- Освіта STEM-освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів д...
Слайд № 8

Актуальною технологією інтегрованого навчання є Stem- Освіта STEM-освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.

Серед методів навчання в STEM -освіті особливе місце займають методи проектно-орієнтованого навчання, які залучають учнів до процесу формування ком...
Слайд № 9

Серед методів навчання в STEM -освіті особливе місце займають методи проектно-орієнтованого навчання, які залучають учнів до процесу формування компетентностей за допомогою дослідницької діяльності. Працюючи в сучасній школі вчитель повинен чітко усвідомлювати, що STEM - освіта об’єднує в собі міждисциплінарний та проектний підходи, основа якого є інтеграція природничих наук в технології, інженерну майстерність та математику.

В своїй практиці я залучаю учнів до дослідницької діяльності у процесі вивчення хімії, таким чином впроваджую STEM - освіту.
Слайд № 10

В своїй практиці я залучаю учнів до дослідницької діяльності у процесі вивчення хімії, таким чином впроваджую STEM - освіту.

Дослідницька робота Учень 11 класу досліджує грунти своєї місцевості за допомогою цифрової технології.
Слайд № 11

Дослідницька робота Учень 11 класу досліджує грунти своєї місцевості за допомогою цифрової технології.

Під час своєї роботи я також використовую, кооперативне навчання. Кооперативне навчання (нім. Kooperatives Lernen) — метод навчання учнів, що припу...
Слайд № 12

Під час своєї роботи я також використовую, кооперативне навчання. Кооперативне навчання (нім. Kooperatives Lernen) — метод навчання учнів, що припускає співробітництво учнів в групах. При такому підході учні досягають успіхів у навчанні, лише взаємодіючи один з одним.

Застосовую кооперативне навчання у 8 класі під час узагальнення знань з теми "Основні класи неорганічних сполук". Кожна група виконує такі завдання...
Слайд № 13

Застосовую кооперативне навчання у 8 класі під час узагальнення знань з теми "Основні класи неорганічних сполук". Кожна група виконує такі завдання, як "знайди пару" до кожної частини хімічного рівняння, на швидкість записують формули представників одного з класів сполук, називають їх за сучасною номенклатурою. Решта групи готує відповіді про фізичні та хімічні властивості.

Слайд № 14

Слайд № 15

“ Змістовні , цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайний плин шкільного життя новизну, певною мірою знімають суворі кордони предметного в...
Слайд № 16

“ Змістовні , цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайний плин шкільного життя новизну, певною мірою знімають суворі кордони предметного викладання і допомагають дітям емоційно й системно сприймати деякі поняття, явища” О.Я. Савченко

Дякую за увагу!
Слайд № 17

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Інтеграція використовується в навчальному процесі для формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ; активізація їхньої пізнавальної діяльності; підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу; створення творчої атмосфери в колективі.
  • Додано
    09.08.2018
  • Розділ
    Хімія
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    98
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    VM226144
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь