Ілюстровані вірші-добавлянки з інтерактивними завданнями для учнівства початкової школи

Опис документу:
Ілюстровані вірші-добавлянки допоможуть учнівству початкової школи закріпити знання, що стосуються здорового способу життя, виконуючи цікаві творчі завдання з української мови. Авторка: Лілія Прозорова, вчителька-методистка початкових класів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ілюстровані вірші – «добавлянки»

Завдання до тексту віршів - добавлянок:

*Привіт усім! Шановні діти, ми будемо гуртом творити,

Я розпочну рядок казати, а ви – кінцівку добавляти…

Для Наталки і для Шури зранку – водні . . . . . . . . .

І хоча вони маленькі, все ж, прокинулись . . . . . . . .!

(РАНЕНЬКО, ПРОЦЕДУРИ)

  1. Списати речення з пропущеними словами.

  2. Зробити звуко-буквений аналіз вставлених слів.

  3. Записати слово, що відповідає транскрипції [н а т а л о ч к а ].

*А малий Петрусь щодуху, зранку миє милом . . . .

Буде чистим він щодня, ще й білизну . . . . . .

(ВУХА, ПОМІНЯ)

  1. Виписати слова, в яких звуків більше, ніж букв.

  2. Перебудувати друге речення у спонукальне. Записати складене речення .

 *Знають Гриць, Оксана, Гена, що важлива . . . . . . .

В школу завжди йдуть чистенькі, в них портфелики . . . . . . . .

(ГІГІЄНА, НОВЕНЬКІ)

    1. Виписати власні іменники.

    2. До прикметників підібрати антоніми.

*Особлива паста й щітка і нова довгенька . . . . .

Надавлю легенько тюбик і почищу гарно . . . .

(ЗУБИ, НИТКА)

  1. Виписати дієслова.

  2. Дібрати споріднені слова до слова з коренем «зуб».

*Милом вимию я личко,не намилю тільки . . . .

Зранку й звечора вмиваюсь бути чистим   . . . . . . . .

(ВІЧКА, НАМАГАЮСЬ)

  1. Провідмінювати іменники, позначити в них закінчення.

  2. Виписати прислівники.

*Чищу, чищу, чищу  зуби і від пасти прячу . . . .

Як почистить – добре знаю, щітку правильно . . . . . .

(ГУБИ, ТРИМАЮ)

Колективно скласти завдання до тексту віршів-добавлянок:

*Лікар дзеркальце приклав, зуби всі . . . . . . . . .

Не хірург, не травматолог, а майстерний . . . . . . . . . .

(ПЕРЕВІРЯВ, СТОМАТОЛОГ)

*Гриць  шампунь узяв дитячий і від нього не . . . . . . .

А Катруся – молодець, бо у неї . . . . . . . . .

(ГРЕБІНЕЦЬ, ЗАПЛАЧЕ)

*Коля й Оля – школярі, в школу носять . . . . . . .

Учні вигляд гарний мають, бо волосся …………

(БУКВАРІ, ПІДСТРИГАЮТЬ)

*Руки мийте поміж ділом запашним біленьким . . . .

Також хочу нагадати – завжди нігті . . . . . . . . . . .

(ПІДСТРИГАТИ, МИЛОМ)

 *Захворіли дві сестрички, напились з льодком . . . . . . .

Ти не клич їх гратись, Юра, бо у них . . . . . . . . . . .

(ТЕМПЕРАТУРА, ВОДИЧКИ)

*Треба лікарю дзвонити, про симптоми . . . . . . . .

Швидше в ліжечко лягайте і на лікаря . . . . . . .

(ГОВОРИТИ, ЧЕКАЙТЕ)

*Мама зробить сік смачненький, він корисний . . . . . . . . . . .

(СОЛОДЕНЬКИЙ)

*З моркви,яблучка, сунички, щоб були рум’яні . . . .

(ЩІЧКИ)

 *Миє овочі матуся, я уважно . . . . . . . . .

Буду їй допомагати, все по мискам . . . . . . . . . .

(ПОДИВЛЮСЯ,РОЗКЛАДАТИ)

*Настоявся борщ густенький. Він корисний, . . . . . . …..

Десять овочів у ньому. Раді ми борщу . . . . . .

(ЧЕРВОНЕНЬКИЙ, ТАКОМУ)

*Чіпси, тістечка і COLU, не беріть ніколи в . . . . .!

Їсти всім картоплю – фрі, не порадять . . . . . .

Не корисні ці продукти! Їжте краще спілі . . . . . . .

(ШКОЛУ, ЛІКАРІ, ФРУКТИ)

*Пропоную всім сказати, що корисно . . . . . . . . .

(ТАНЦЮВАТИ)

*Бігати босоніж влітку, ти поклич свою . . . . . . .

(СУСіДКУ)

*Друзям дощ не заважає – організми закаляє!

Разом з мамою і татом будем руки . . . . . . . .

*Гей, скоріше поспішайте і про спорт не . . . . . . . . .!

(ПІДНІМАТИ, ЗАБУВАЙТЕ)

*Всі гуртом плели віночки, працьовиті в мами . . . . .

Як приємно відпочити, в цьому світі вільно . . . . (ЖИТИ, ДОЧКИ)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
7
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!