і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Формування екологічної компетентності при викладанні хімії

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Формування екологічної компетентності при викладанні хімії Майстер-клас з досвіду роботи учителя хімії та біології Часовоярської загальноосвітньої ...
Слайд № 1

Формування екологічної компетентності при викладанні хімії Майстер-клас з досвіду роботи учителя хімії та біології Часовоярської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Бахмутської районної ради Донецької області Трубеко Тетяни Василівни

“Ми дуже часто даємо дітям відповіді, що треба вивчити, а не ставимо перед ними проблеми, що треба розв’язати" Роджер Левін
Слайд № 2

“Ми дуже часто даємо дітям відповіді, що треба вивчити, а не ставимо перед ними проблеми, що треба розв’язати" Роджер Левін

Научити пізнавати Научити робити Научити жити разом Научити жити Мета освіти ХХІ століття, сформульована Жаком Делором:
Слайд № 3

Научити пізнавати Научити робити Научити жити разом Научити жити Мета освіти ХХІ століття, сформульована Жаком Делором:

Основні засоби фундаменталізації освіти:  Реалізація тріади “екологічне виховання — екологічне навчання — екологічна освіта”. Усі елементи її взаєм...
Слайд № 4

Основні засоби фундаменталізації освіти:  Реалізація тріади “екологічне виховання — екологічне навчання — екологічна освіта”. Усі елементи її взаємопов'язані і є основою формування у людства екологічного світогляду, головне в якому — усвідомлення необхідності збереження оптимального для життя середовища, яким є планета Земля.  Реорганізація змісту освіти у руслі сучасних освітніх реформ:  Підвищення уваги до екологічної освіти. Передбачає формування в учнів навичок осмислення фактів та наукових ідей, предметом яких є навколишнє середовище як у локальному, так і в глобальному вимірах, застосування їх у повсякденному житті.

Компетенція-це задана вимога, норма освітньої підготовки учня(мета). Компетентність - це реально сформовані особистісні якості та досвід діяльності...
Слайд № 5

Компетенція-це задана вимога, норма освітньої підготовки учня(мета). Компетентність - це реально сформовані особистісні якості та досвід діяльності(результат).

Основні складові компетентності Компетентність Гнучкість метода Мобільність знань Критичність мислення
Слайд № 6

Основні складові компетентності Компетентність Гнучкість метода Мобільність знань Критичність мислення

Ієрархія компетенцій: Ключові - належать до загального(мета-предметного) змісту освіти; Загальнопредметні - належать до певного кола навчальних пре...
Слайд № 7

Ієрархія компетенцій: Ключові - належать до загального(мета-предметного) змісту освіти; Загальнопредметні - належать до певного кола навчальних предметів; Предметні компетенції - формуються в межах навчальних предметів.

Під ключовими компетентностями згідно шкільної освіти розуміють здатність учнів самостійно діяти в ситуації невизначеності при вирішенні актуальних...
Слайд № 8

Під ключовими компетентностями згідно шкільної освіти розуміють здатність учнів самостійно діяти в ситуації невизначеності при вирішенні актуальних для них проблем.

Екологічна компетентність Передбачає формування в учнів навичок осмислення фактів та наукових ідей, предметом яких є навколишнє середовище як у лок...
Слайд № 9

Екологічна компетентність Передбачає формування в учнів навичок осмислення фактів та наукових ідей, предметом яких є навколишнє середовище як у локальному, так і в глобальному вимірах, застосування їх у повсякденному житті; формування у людства екологічного світогляду, головне в якому — усвідомлення необхідності збереження оптимального для життя середовища, яким є планета Земля. 

Дидактичні вимоги Чітке формулювання освітніх задач Визначення оптимального змісту уроку Прогнозування рівня засвоєності учнями наукових знань Вибі...
Слайд № 10

Дидактичні вимоги Чітке формулювання освітніх задач Визначення оптимального змісту уроку Прогнозування рівня засвоєності учнями наукових знань Вибір найбільш раціональних методів, прийомів, засобів навчання, стимулювання та контролю Реалізація на уроці дидактичних принципів.

Психологічні вимоги Визначення змісту та структури уроку у відповідності з принципами розвиваючого навчання Організованість учнів, врахування віков...
Слайд № 11

Психологічні вимоги Визначення змісту та структури уроку у відповідності з принципами розвиваючого навчання Організованість учнів, врахування вікових особливостей Організація пізнавальної діяльності та уяви в процесі формування навичок

Вимоги до техніки проведення уроку Урок емоційний Темп оптимальний Атмосфера доброзичливості та творчої праці Зміна видів діяльності Активність кож...
Слайд № 12

Вимоги до техніки проведення уроку Урок емоційний Темп оптимальний Атмосфера доброзичливості та творчої праці Зміна видів діяльності Активність кожного учня

Способи формування екологічної компетентності Організація інтерактивного навчання моделювання життєвих ситуацій використання рольових ігор спільне ...
Слайд № 13

Способи формування екологічної компетентності Організація інтерактивного навчання моделювання життєвих ситуацій використання рольових ігор спільне вирішення проблеми

Технології інтерактивного навчання 1. Робота в парах; 2. ротаційні (змінні) трійки; 3. карусель; 4. робота в малих групах; 5. продовжи речення; 6. ...
Слайд № 14

Технології інтерактивного навчання 1. Робота в парах; 2. ротаційні (змінні) трійки; 3. карусель; 4. робота в малих групах; 5. продовжи речення; 6. мозковий штурм; 7. дебати; 8. суд від свого імені; 9. рольова (ділова) гра; 10. займи позицію; 11. дискусія.

Хімія в нашому житті В приміщенні тваринницького комплексу накопичується вуглекислий газ.Це результат дихання тварин. Де більше концентрація СО2-в ...
Слайд № 15

Хімія в нашому житті В приміщенні тваринницького комплексу накопичується вуглекислий газ.Це результат дихання тварин. Де більше концентрація СО2-в зоні роботи доярки чи в зоні дихання тварин?

Проблемне навчання Перегляд фрагмента мультфильму «Мийдодир» Яку проблему піднімає цей фільм? Проблему брудних рук, відмивання бруду . Який метод в...
Слайд № 16

Проблемне навчання Перегляд фрагмента мультфильму «Мийдодир» Яку проблему піднімає цей фільм? Проблему брудних рук, відмивання бруду . Який метод вирішення проблеми пропонує автор? Мило. Ця речовина буде обєктом нашого дослідження. Яке проблемне питання виникає? Чому мило миє?

Задачи з екологічним змістом Восени, розпахавши землю, фермер вирішив вбити двох зайців одразу: обробити вапном ділянки з кислими ґрунтами та прове...
Слайд № 17

Задачи з екологічним змістом Восени, розпахавши землю, фермер вирішив вбити двох зайців одразу: обробити вапном ділянки з кислими ґрунтами та провести підкормку їх суперфосфатом (все ж таки повірив, що без хімії не обійтися). Але ж навесні виявилося, що бажаного ефекту не було досягнуто. Чому?

Еколого-пошукові завдання Робота в групах. А) Користуючись додатковою літературою («Заповідники України») знайти опис дендрологічного парку «Софіїв...
Слайд № 18

Еколого-пошукові завдання Робота в групах. А) Користуючись додатковою літературою («Заповідники України») знайти опис дендрологічного парку «Софіївка». Прочитати і дати відповідь :чи є вода сполукою хімічних елементів та яка її роль для життя рослинного та тваринного світу ;розкрити естетичну роль даного парку для людини. Б) Користуючись даною літературою в тексті «В якому заповіднику можна побачити джерело давнього вулкана?» знайти відповідні записи про наявність хімічних елементів та сполук у складі підземного річного масиву,а також вміст хімічних елементів в гірському масиві «Карадаг»;з′ясувати яку роль в даному створінні відіграла людина?

Екологічні стежини «Екологічна стежина» -групова робота Прочитавши текст «Чому озера Слов'янська - солоні?» з дитячої енциклопедії, дати відповіді ...
Слайд № 19

Екологічні стежини «Екологічна стежина» -групова робота Прочитавши текст «Чому озера Слов'янська - солоні?» з дитячої енциклопедії, дати відповіді на питання: 1.В чому вимірюється солоність води? 2. Яке озеро найбільш солоне? 3. Чи вирує в озерах життя? 4. Які санаторії розташовані на берегах солоних озер Слов'янська? 5. Яка роль даних санаторіїв для людини. 6. Що є сировинною базою для хімічних заводів? 7. Що добувають із дна солоного озера? 8. Повідомлення учнів про використання солей.

Завдання з екологічним змістом 1.Скласти « екологічний портрет» водойми нашого міста, використовуючи отриману протягом уроку інформацію ( завдання ...
Слайд № 20

Завдання з екологічним змістом 1.Скласти « екологічний портрет» водойми нашого міста, використовуючи отриману протягом уроку інформацію ( завдання для першої групи ). 2. Скласти «хімічний сенкан» про види забруднень водойм нашої місцевості ( завдання для другої групи). 3. Скласти «хімічне есе» про подолання твердості води в побуті (завдання для третьої групи). 4. «Графічний диктант».

Метод проектів - організовує навчальну діяльність, - баланс між теорією і практикою; успішно інтегрується в освітній процес; забезпечує інтелектуал...
Слайд № 21

Метод проектів - організовує навчальну діяльність, - баланс між теорією і практикою; успішно інтегрується в освітній процес; забезпечує інтелектуальний, етичний розвиток дітей, їх самостійність, активність; соціальну компетентність; об'єднує дітей, розвиває комунікативність

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН Вплив нітратів та нітритів на організм людини. Аналіз вмісту нітратів в ковбасних виробах та овочах.
Слайд № 22

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН Вплив нітратів та нітритів на організм людини. Аналіз вмісту нітратів в ковбасних виробах та овочах.

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН Вплив генно-модифікованих продуктів на лабораторних щурів
Слайд № 23

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН Вплив генно-модифікованих продуктів на лабораторних щурів

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН Особливості водопостачання та водовідведення в м. Часів-Яр Донецької області
Слайд № 24

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН Особливості водопостачання та водовідведення в м. Часів-Яр Донецької області

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПИТНОЇ ВОДИ В М. ЧАСІВ ЯР ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЗДОРОВ’Я Кудрявих Владислава
Слайд № 25

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПИТНОЇ ВОДИ В М. ЧАСІВ ЯР ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЗДОРОВ’Я Кудрявих Владислава

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН Кудрявих Тамара МОНІТОРИНГ ЕКОЛОГІЧНОГО СТАНУ ВОДНИХ ОБ’ЄКТІВ МІСТА ЧАСІВ ЯР ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Слайд № 26

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН Кудрявих Тамара МОНІТОРИНГ ЕКОЛОГІЧНОГО СТАНУ ВОДНИХ ОБ’ЄКТІВ МІСТА ЧАСІВ ЯР ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН Кудрявих Тамара ВИЗНАЧЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ ПОПУЛЯЦІЙ РІДКІСНИХ ТА ЗНИКАЮЧИХ ВИДІВ ФЛОРИ В М. ЧАСІВ ЯР ДОНЕ...
Слайд № 27

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН Кудрявих Тамара ВИЗНАЧЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ ПОПУЛЯЦІЙ РІДКІСНИХ ТА ЗНИКАЮЧИХ ВИДІВ ФЛОРИ В М. ЧАСІВ ЯР ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН ВИЗНАЧЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ ПОПУЛЯЦІЙ РІДКІСНИХ ТА ЗНИКАЮЧИХ ВИДІВ ФЛОРИ В М. ЧАСІВ ЯР ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Слайд № 28

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН ВИЗНАЧЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ ПОПУЛЯЦІЙ РІДКІСНИХ ТА ЗНИКАЮЧИХ ВИДІВ ФЛОРИ В М. ЧАСІВ ЯР ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН Кудрявих Тамара ВИЗНАЧЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ ПОПУЛЯЦІЙ РІДКІСНИХ ТА ЗНИКАЮЧИХ ВИДІВ ФЛОРИ В М. ЧАСІВ ЯР ДОНЕ...
Слайд № 29

Науково-дослідницькі проекти в межах МАН Кудрявих Тамара ВИЗНАЧЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ ПОПУЛЯЦІЙ РІДКІСНИХ ТА ЗНИКАЮЧИХ ВИДІВ ФЛОРИ В М. ЧАСІВ ЯР ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Міжнародний конкурс Білоруська конференція РАЦІОНАЛЬНІ СПОСОБИ УТИЛІЗАЦІЇ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМИ ПЕРЕРОБКИ СМІТТЯ В м. ЧАСІВ ЯР ДО...
Слайд № 30

Міжнародний конкурс Білоруська конференція РАЦІОНАЛЬНІ СПОСОБИ УТИЛІЗАЦІЇ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМИ ПЕРЕРОБКИ СМІТТЯ В м. ЧАСІВ ЯР ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Кудрявих Владислава-переможиця національного етапу

Всеукраїнський конкурс юних зоологів та тваринників м. Київ 2014 р. Тоноян Кристина- ІІ місце
Слайд № 31

Всеукраїнський конкурс юних зоологів та тваринників м. Київ 2014 р. Тоноян Кристина- ІІ місце

Кудрявих Тамара –І місце Міжрегіональна конференція «Ковиловий степ» м. Луганськ
Слайд № 32

Кудрявих Тамара –І місце Міжрегіональна конференція «Ковиловий степ» м. Луганськ

Вплив стихійних сміттєзвалищ на довкілля в м. Часів Яр Донецької області Пахомова Катерина Всеукраїнський конкурс для школярів «ЕКОоб'єктив»
Слайд № 33

Вплив стихійних сміттєзвалищ на довкілля в м. Часів Яр Донецької області Пахомова Катерина Всеукраїнський конкурс для школярів «ЕКОоб'єктив»

Роботи Кудрявих В. та КудрявихТ. увійшли до 50 кращіх робіт України, опубліковані та представлені на очному захисті в м.Севастополь Всеукраїнський ...
Слайд № 34

Роботи Кудрявих В. та КудрявихТ. увійшли до 50 кращіх робіт України, опубліковані та представлені на очному захисті в м.Севастополь Всеукраїнський конкурс дослідницьких робіт «ФізХімБіМ2 м. Севастополь 2013

Всеукраїнський конкурс екологічних проектів «Dream Eco», м. Київ 1 місце, золоті медалі
Слайд № 35

Всеукраїнський конкурс екологічних проектів «Dream Eco», м. Київ 1 місце, золоті медалі

Всеукраїнський біологічний форум учнівської та студентської молоді «Дотик природи»,м.Київ
Слайд № 36

Всеукраїнський біологічний форум учнівської та студентської молоді «Дотик природи»,м.Київ

Міжнародний конкурс проекту «Новий урок» - взяли участь 50 учнів
Слайд № 37

Міжнародний конкурс проекту «Новий урок» - взяли участь 50 учнів

Екскурсіії екологічними стежками рідної України
Слайд № 38

Екскурсіії екологічними стежками рідної України

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація -майстер-клас з досвіду формування екологічної компетентності в школі на уроках хімії

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти