ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА: ПРОБЛЕМИ, ТЕХНОЛОГІЇ, ДОСВІД

Професійна освіта

Для кого: Дорослі

05.11.2020

240

0

0

Опис документу:
Презентація виступу на обласному методичному об'єднанні викладачів електротехнічних дисциплін з досвіду роботи голови циклової комісії електротехнічних дисциплін Придніпровського державного металургійного коледжу
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА: МОДЕЛІ, ТЕХНОЛОГІЇ, ДОСВІД Капанжи Світлана Олександрівна ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОЛЕДЖ з досвіду роботи голов...
Слайд № 1

ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА: МОДЕЛІ, ТЕХНОЛОГІЇ, ДОСВІД Капанжи Світлана Олександрівна ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОЛЕДЖ з досвіду роботи голови ЦК електротехнічних дисциплін

Дистанційне навчання - сукупність технологій, що забезпечують надання здобувачам освіти основного обсягу навчального матеріалу, інтерактивна взаємо...
Слайд № 2

Дистанційне навчання - сукупність технологій, що забезпечують надання здобувачам освіти основного обсягу навчального матеріалу, інтерактивна взаємодія здобувачів освіти і викладачів у процесі навчання, надання здобувачам освіти, можливості самостійної роботи з навчальними матеріалами, а також у процесі навчання.

МОДЕЛІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Навчання по типу екстернату Навчання на базі одного університету Співробітництво декількох закладів освіти Автономні ...
Слайд № 3

МОДЕЛІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Навчання по типу екстернату Навчання на базі одного університету Співробітництво декількох закладів освіти Автономні освітні установи, спеціально створені для цілей дистанційної освіти Автономні навчальні системи Неформальне, інтегроване дистанційне навчання на основі мультимедійних програм

ПРОБЛЕМИ У ВПРОВАДЖЕННІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ недостатньо досконала законодавча база України щодо широкого впровадження дистанційної форми навчання н...
Слайд № 4

ПРОБЛЕМИ У ВПРОВАДЖЕННІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ недостатньо досконала законодавча база України щодо широкого впровадження дистанційної форми навчання недостатнє фінансування для забезпечення матеріальної бази закладів вищої освіти для впровадження ДФН низьке фінансування робіт з розробки і впровадження дистанційних технологій у закладах вищої освіти упередженість та консерватизм щодо дистанційної форми навчання як викладачів, так і керівного складу освітніх установ недостатність державної підтримки процесу розвитку дистанційної освіти в Україні

СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Слайд № 5

СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Семінар-вебінар
Слайд № 6

Семінар-вебінар

САМООСВІТА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОФЕСІЙНОГО РОСТУ ВИКЛАДАЧА
Слайд № 7

САМООСВІТА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОФЕСІЙНОГО РОСТУ ВИКЛАДАЧА

ПЕРЕЛІК СУБ’ЄКТІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ 1. сайт https://vseosvita.ua/ - діють постійні знижки та акції. Викладач має можливість безкош...
Слайд № 8

ПЕРЕЛІК СУБ’ЄКТІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ 1. сайт https://vseosvita.ua/ - діють постійні знижки та акції. Викладач має можливість безкоштовно публікувати свої методичні напрацювання, а також виступати не лише учасником вебінару на актуальну тему, але й бути його тьютором.

Слайд № 9

ПЕРЕЛІК СУБ’ЄКТІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ 2. сайт https://proseminar.com.ua/
Слайд № 10

ПЕРЕЛІК СУБ’ЄКТІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ 2. сайт https://proseminar.com.ua/

ПЕРЕЛІК СУБ’ЄКТІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ 3. сайт https://www.education.ua/
Слайд № 11

ПЕРЕЛІК СУБ’ЄКТІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ 3. сайт https://www.education.ua/

ПЕРЕЛІК СУБ’ЄКТІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ 4. сайт https://prometheus.org.ua/ - безкоштовна платформа для проходження онлайн-курсів підви...
Слайд № 12

ПЕРЕЛІК СУБ’ЄКТІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ 4. сайт https://prometheus.org.ua/ - безкоштовна платформа для проходження онлайн-курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників

ПЕРЕЛІК СУБ’ЄКТІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ 5. Національна академія педагогічних наук України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти «Центра...
Слайд № 13

ПЕРЕЛІК СУБ’ЄКТІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ 5. Національна академія педагогічних наук України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти «Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти»» - https://umo.edu.ua/. Надає можливість пройти і стажування викладачів і опублікувати власні методичні напрацювання.

ПЕРЕВАГИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Можливість навчатися в зручний для себе час Можливість навчатися в своєму темпі Можливість навчатися в будь-якому місц...
Слайд № 14

ПЕРЕВАГИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Можливість навчатися в зручний для себе час Можливість навчатися в своєму темпі Можливість навчатися в будь-якому місці Навчання без відриву від основної діяльності Доступність навчальних матеріалів Комфортне навчання Індивідуальний підхід

ВЧИТИ СЕБЕ САМОГО – БЛАГОРОДНА СПРАВА, АЛЕ ЩЕ БІЛЬШ БЛАГОРОДНА – ВЧИТИ ІНШИХ, ДО РЕЧІ, ОСТАННЄ КУДИ ЛЕГШЕ МАРК ТВЕН
Слайд № 15

ВЧИТИ СЕБЕ САМОГО – БЛАГОРОДНА СПРАВА, АЛЕ ЩЕ БІЛЬШ БЛАГОРОДНА – ВЧИТИ ІНШИХ, ДО РЕЧІ, ОСТАННЄ КУДИ ЛЕГШЕ МАРК ТВЕН

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.