Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Аспекти психолого-педагогічної характеристики
1. Психофізіологічний аспект:
* фізичний розвиток;
* здоров'я;
* тип нервової системи;
* рухомість нервових процесів;
* загальний розумовий розвиток.
2. Пізнавальний аспект:
* інтелектуальне сприйняття;
* концентрація уваги:
а) самостійність мислення;
б) спритність, швидкість міркувань;
в) вдумливість, ґрунтовність осмислення;
г) критичність та гнучкість мислення;
д) узагальненість мислення;
е) швидкість та міцність засвоєння знань;
є) володіння операціями, прийомами розумової діяльності (аналіз, синтез, узагальнення, систематизація, класифікація, абстрагування);
* інтелектуально-творчі якості мислення:
а) креативність;
б) інтуїція,
в) творче уявлення;
г) дивергентність;
д) оригінальність;
е) асоціативність;
є) інтелектуальна активність.
3. Мотиваційний аспект:
* потреба в самоактуалізації;
* необхідність у творчості;
* інтелектуальна необхідність;
* пізнавальна спрямованість:
* мотив досягнення;
* потреба в лідерстві.
4. Аспект стосунків:
* спеціальні здібності;
* незалежність особистості;
* вольові якості;
* комунікативні якості;
* організаційні якості;
* якості вихованості.
5. Взаємодія у сім'ї, матеріально-побутові умови.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»