Урок:

І.Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема влади грошей – наскрізна і «вічна» у світовому мистецтві.

10.01.2025
23 0
1 1 9 9
придбати урок
Ціна:

35 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок на тему:

"І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема влади грошей – наскрізна і «вічна» у світовому мистецтві" має таку ціль:


1. Ознайомлення з проблематикою твору :

  • Поглибити розуміння проблеми влади грошей, розкритої у трагікомедії.

  • З'ясувати, як жадоба до багатства створює моральні цінності героїв.


2. Формування зв'язку між твором і світовою культурою :

  • Дослідити, як тема впливу грошей на людську поведінку відображена у світовій літературі, мистецтві, кіно.

  • Знайти спільні риси між образами Герасима Калитки та героями інших творів, що стосуються цієї теми.


3. Розвиток критичного мислення :

  • Спонукати учнів до дискусії: «Чи може прагнення до матеріального стати причиною людської деградації?»

  • Аналізувати, наскільки актуальними залишаються проблеми твору в сучасному світі.


4. Поглиблення знань про жанрові особливості :

  • Дослідити жанрову специфіку трагікомедії як серйозне відображення гострих соціальних проблем.

  • Виявити роль сатири та іронії у творі Карпенка-Карого.


5. Виховання моральних цінностей :

  • Підкреслити важливість людяності, духовності, взаємоповаги у суспільстві.

  • Виховувати критичне ставлення до матеріалу та жадоби.


6. Підготовка до контрольних робіт і ЗНО :

  • Закріпити знання про твір, його основну ідею та проблематику.

  • Формувати вміння давати розгорнуті відповіді на запитання щодо аналізу персонажів і тематики твору.


Використання уроку:

  • Для формування уявлення про загальнолюдські цінності в літературі.

  • Як частина підготовки до тематичних контрольних робіт або ЗНО.

  • Для розкриття світоглядних питань та моральних дилем через аналіз художнього твору.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Гроші… Різнокольорові папірці. Але скільки через них було війн, скільки злочинів кояться в наш час! Не кожна людина може встояти перед силою і владою грошей. Так і герої п’єси І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» не можуть противитися їх силі.

Поетична хви

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

2:

Теоретичний блок

3:

Теоретичний блок

4:

Тестування

5:

Теоретичний блок

6:

Запитання

7:

Теоретичний блок

8:

Теоретичний блок

9:

Вільне введення тексту

10:

Вільне введення тексту

11:

Тестування

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
придбати урок
Ціна:

35 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

І.Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи.

І.Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи.

94

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

35 грн

І.Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Засоби сатиричного змалювання.

І.Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Засоби сатиричного змалювання.

52

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

35 грн

РМ №3. Дискусія про бездуховність людини, яка є проявом зла, про сенс людського життя, інші думки, викликані прочитанням твору (за п’єсою І.Карпенка-Карого «Сто тисяч»). Актуальність п’єси і в наш час

РМ №3. Дискусія про бездуховність людини, яка є проявом зла, про сенс людського життя, інші думки, викликані прочитанням твору (за п’єсою І.Карпенка-Карого «Сто тисяч»). Актуальність п’єси і в наш час

65

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

І. Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч» - класичний взірець українського «театру корифеїв». ТЛ: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія.

І. Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч» - класичний взірець українського «театру корифеїв». ТЛ: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія.

59

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

Постановка проблеми, закономірності

Постановка проблеми, закономірності

175

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

452

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

503

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

447

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1352

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

203

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас