Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Сенсорне виховання за методикою Монтессорі: практичні інструменти для педагогів ЗДО
»
Взяти участь Всі події
Урок:

13.09 Держава. Причини виникнення держави.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Опрацюйте навчальний матеріал підручника параграф 2. Виконайте завдання у наступних блоках.

2:

Вільне введення тексту

Робота з термінами.

  • Що означає термін - держава;

  • Що означають терміни -  державна влада, соціальна влада, політична влада.

3:

Вільне введення тексту

Виконайте тестові завдання. Відповідь прикріпіть у поле для учня.

1. Визначте, що належить до ознак держави?

А) територія  Б) система податків В) суверенітет            Г) всі відповіді правильні.

2.Порядок організації і функціонування державної влади в країні, який визначається формою правління, територіального устрою та політичного режиму – це

А) форма правління Б) держава            В) державний лад                     Г) форма держави

3.Особлива форма організації суспільства, яка передбачає створення спеціального апарату управління, покликаного керувати суспільними процесами на певній території шляхом надання своїм вимогам загальнообов’язкового характеру:

А)політичний режим;          Б) територіальний устрій; В) держава;       Г) державний лад.

4.Які типи республік розрізняють в сучасному світі?

А) президентські      Б) парламентські В) змішані           Г) усі варіанти правильні

5.         Організація верховної державної влади, яка передбачає порядок її утворення і діяльності, та також взаємозв’язок з населенням країни – це

А) форма держави    Б) форма правління В) політичний режим           Г) державний лад

6. Визначте тип республіки за характеристикою: «Президент обирається всенародно і є головою виконавчої влади. Президент призначає уряд країни».

А) президентська Б) парламентська В) парламентсько-президентська Г) президентсько-парламентська

7.Які ознаки НЕ характеризують форму політичного режиму?

А) демократія            Б) авторитаризм  В) тоталітаризм  Г) унітарність                      

8.Спосіб поділу держави на певні складові частини з метою найкращого управління суспільством – це

А) політичний режим          Б) форма правління  Б) територіальний устрій     Г) політичний режим

9. Яка з форм територіального устрою НЕ належить до складних форм держави?

А) федерація  Б) імперія В) конфедерація Г) унітарна держава

10.За територіальним устроєм держава Україна є:

А) імперією Б) федерацією В) унітарною Г) конфедерацією

11.Об’єднання держав, що зберігають повний суверенітет та незалежність, і є особливою формою територіального устрою – це

А) співдружність      Б) унітарна держава В) імперія Г) федерація

12.Вкажіть державний лад країн

Країна

Форма правління

Форма державного устрою

Форма політичного режиму

США

Росія

Велика Британія

Франція

ФРН

Україна

Рефлексія від 6 учнів

Сподобався:

6 0

Зрозумілий:

6 0

Потрібні роз'яснення:

6 0
Рекомендуємо

Священна Римська імперія. Угорське королівство. Виникнення слов’янських держав

Священна Римська імперія. Угорське королівство. Виникнення слов’янських держав

74

Аватар профіля Савченко Тетяна Сергіївна
Всесвітня історія
7 клас

19 грн

Типологія держав

Типологія держав

1241

Аватар профіля Бадак Максим Станіславович
Теорія держави і права
9—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

40 грн

Походження держави

Походження держави

367

Аватар профіля Бадак Максим Станіславович
Правознавство
9—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

40 грн

Держава (модульна робота)

Держава (модульна робота)

110

Аватар профіля Бадак Максим Станіславович
Теорія держави і права
9 клас, 11—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

30 грн

Сутність держави. Суверенітет

Сутність держави. Суверенітет

176

Аватар профіля Бадак Максим Станіславович
Теорія держави і права
9—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

35 грн

Схожі уроки

Юристи в нашому житті

Юристи в нашому житті

29

Аватар профіля Бублик Оксана Олексіївна
Основи правознавства
9 клас

Узагальнення розділу ІV. Неповнолітні як суб’єкти правовідносин

Узагальнення розділу ІV. Неповнолітні як суб’єкти правовідносин

24

Аватар профіля Бублик Оксана Олексіївна
Основи правознавства
9 клас

Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх

Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх

35

Аватар профіля Бублик Оксана Олексіївна
Основи правознавства
9 клас

Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх

Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх

139

Аватар профіля Дорош Надія Валеріївна
Основи правознавства
9 клас

Адміністративна відповідальність неповнолітніх

Адміністративна відповідальність неповнолітніх

32

Аватар профіля Бублик Оксана Олексіївна
Основи правознавства
9 клас