Урок:

10-11 клас. Урок 29. Графічний інтерфейс користувача (Python)

09.01.2025
0 0
10 Клас, 11 Клас

7

23

51

0

0

придбати урок
Ціна:

26 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
Весь контент створено за допомогою штучного інтелекту https://chatgpt.com , включно із зображеннями
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

Створення головного вікна

  1. Відкрийте на комп'ютері середовище Thonny (або будь-яке інше, яке дозволяє працювати з вікнами та іншими графічними об'єктами)

    06030cum-1892-151x215.png

  2. Імпортуйте модуль tkinter та створіть порожнє вікно

    import tkinter as tk
    window = tk.Tk() # Створенн
Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

2:

Вільне введення тексту

3:

Вільне введення тексту

4:

Вільне введення тексту

5:

Вільне введення тексту

6:

Вільне введення тексту

7:

Вільне введення тексту

Рефлексія від 8 учнів

Сподобався:

7 1

Зрозумілий:

7 1

Потрібні роз'яснення:

7 1
придбати урок
Ціна:

26 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

8 клас. Урок 37. Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом (Python)

8 клас. Урок 37. Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом (Python)

112

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
8 клас

26 грн

10-11 клас. Урок 30. Прикладний програмний інтерфейс (Python)

10-11 клас. Урок 30. Прикладний програмний інтерфейс (Python)

74

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
10—11 клас

26 грн

10-11 клас. Урок 22. Взаємодія об’єктів (Python)

10-11 клас. Урок 22. Взаємодія об’єктів (Python)

109

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
10—11 клас

26 грн

10-11 клас. Урок 4. Інтерфейс середовища. Вікно вигляду (Blender)

10-11 клас. Урок 4. Інтерфейс середовища. Вікно вигляду (Blender)

64

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
10—11 клас

26 грн

10-11 клас. Урок 34. Виконання навчальних проєктів (Python)

10-11 клас. Урок 34. Виконання навчальних проєктів (Python)

56

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
10—11 клас

26 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1053

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

889

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1143

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

358

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

494

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас