Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Інноваційні освітні технології та методи навчання: практика реалізації в сучасних реаліях
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Вебквест з інформатики для старшокласників

11.02.2022
0 0
9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
3 рівнів
16 підказок
Час виконання: необмежений

449

282

0

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю учасників вебквесту! Пропоную перевірити свої знання з інформатики. Для цого ви маєте пройти 2 рівні та знайти всі підказки, щоб відгадати ключі та вийти на вулицю. Останнє завдання вам скаже Сніговик.

Шукайте предмети, за якими ховаються запитання. Потім, керуючись підказками, потрібно ввести правильні відповіді у інші предмети. Після кожної правильної відповіді ви будете отримувати частину ключа - цифру(у кожній кімнаті їх по 4). Не забудьте її, краще запишіть! Із знайдених цифр потрібно скласти число - ключ для виходу з рівня.

Шукайте завдання та будьте уважні з відповідями! Успіхів!

Рівень №1 — Кабінет фізики переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

4 сповіщення.

4 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Двері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Введи ключ із чотирьох цифр, які тобі вдалось знайти.

Ключ:
1969
Повідомлення після введення ключа:

Вітаю, ти пройшов перший рівень та дізнався рік, з якого почалась історія Інтернету

Мітка №2/9 Кошик Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Що називають "мозком" комп'ютера?

Щоб отримати частину ключа, потрібно ввести відповідь на це запитання у предмет, що залишає слід...

Мітка №3/9 Крейда Завдання з відповіддю
Завдання:

Введи правильну відповідь і отримаєш підказку

Правильна відповідь:
процесор
Відповідь на завдання:

Вітаю! Перша частина ключа - цифра 1

Мітка №4/9 Пристрій 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Як називають "почерк" комп'ютера?

Щоб отримати частину ключа, потрібно ввести відповідь на це запитання у предмет, що тікає...

Мітка №5/9 Годинник Завдання з відповіддю
Завдання:

Введи правильну відповідь і отримаєш підказку

Правильна відповідь:
шрифт
Відповідь на завдання:

Молодець! Друга частина ключа - цифра 9

Мітка №6/9 Вольтметр Завдання з відповіддю
Завдання:

Введи правильну відповідь і отримаєш підказку

Правильна відповідь:
француз
Відповідь на завдання:

Вітаю! Третя частина ключа - цифра 6

Мітка №7/9 Магніт Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

І військовий, і будівельний, і системний в персональному комп'ютері...

Щоб отримати частину ключа, потрібно ввести відповідь на це запитання у предмет, яким зручно обчислювати

Мітка №8/9 Калькулятор Завдання з відповіддю
Завдання:

Введи правильну відповідь і отримаєш підказку

Правильна відповідь:
блок
Відповідь на завдання:

Вітаю! четверта частина ключа - цифра 9

Мітка №9/9 Амперметр Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Якої національності був автор першого арифмометра, великий французький математик Блез Паскаль?

Щоб отримати частину ключа, потрібно ввести відповідь на це запитання у вольтметр

Рівень №2 — Шкільний коридор переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

4 сповіщення.

4 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Двері 3  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Щоб вийти на вулицю та завершити рівень, тобі потрібно ввести ключ із чотирьох цифр, що тобі вдалось знайти...

Ключ:
2007
Повідомлення після введення ключа:

Вітаю! Ти пройшо рівень та дізнався рік створення першого iPhone

Мітка №2/9 Годинник Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Пристрій, призначений для виведення символьної та графічної інформації на папір

Щоб отримати частину ключа, потрібно ввести відповідь на це запитання у перші двері справа

Мітка №3/9 Двері 4 Завдання з відповіддю
Завдання:

Введи правильну відповідь і отримаєш підказку

Правильна відповідь:
принтер
Відповідь на завдання:

Вітаю! Перша частина ключа - цифра 2

Мітка №4/9 Двері 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Пристрій, який має більше 100 кнопок

Щоб отримати частину ключа, потрібно ввести відповідь на це запитання у двері навпроти

Мітка №5/9 Двері 5 Завдання з відповіддю
Завдання:

Введи правильну відповідь і отримаєш підказку

Правильна відповідь:
клавіатура
Відповідь на завдання:

Вітаю! Друга частина ключа - цифра 0

Мітка №6/9 Сміттєвий бак Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Яка найменша одиниця інформації?

Щоб отримати частину ключа, потрібно ввести відповідь на це запитання у предмет, через який можна побачити вулицю

Мітка №7/9 Вікно Завдання з відповіддю
Завдання:

Введи правильну відповідь і отримаєш підказку

Правильна відповідь:
біт
Відповідь на завдання:

Вітаю! Третя частина ключа - цифра 0

Мітка №8/9 Колона 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Риска, яка вказує, де буде друкуватися символ...

Щоб отримати частину ключа, потрібно ввести відповідь на це запитання у один із світильників

Мітка №9/9 Лампа 11 Завдання з відповіддю
Завдання:

Введи правильну відповідь і отримаєш підказку

Правильна відповідь:
курсор
Відповідь на завдання:

Молодець! Остання частина ключа - цифра 7

Рівень №3 — Ковзанка переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Сніговик  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Ось тобі останнє завдання!!! Кому належать слова "Хто володіє інформацією, той володіє світом".

Знайди відповідь в Інтернеті, або у 38 кабінеті інформатики (лише прізвище)

Правильні варіанти ключа:
Черчилль Черчель Черчиль Черчелль
Повідомлення після введення ключа:

Квест завершено! Ти справився! СУПЕР!

Рефлексія від 15 учнів

Сподобався:

9 6

Зрозумілий:

10 5

Потрібні роз'яснення:

10 5
Рекомендуємо

Вебквест Scratch

 Вебквест Scratch

370

Аватар профіля Сачук Богдан Геннадійович
Інформатика
5—6 клас та змішані

20 грн

Вебквест "Scratch-команія"

Вебквест "Scratch-команія"

257

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
6 клас

100 грн

Вебквест "Phyton-оманія"

Вебквест "Phyton-оманія"

239

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
8 клас

100 грн

Вебквест "Phytonо-пошук"

Вебквест "Phytonо-пошук"

273

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
7 клас

100 грн

Математичний вебквест

Математичний вебквест

79

Аватар профіля Мацуєва Олена Дмитрівна
Початкова освіта
4—6 клас

33 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1154

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

962

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

363

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

531

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

129

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас