Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
LEGO-технології як засіб розвитку та підтримки учнів з ООП в інклюзивному середовищі
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Алгоритми і виконавці

04.08.2023
1 0
5 Клас
2 рівнів
16 підказок
Час виконання: необмежений

937

445

0

31

Відправити запит автору на отримання доступу до цього вебквесту
Автор опублікував вебквест у Бібліотеці вебквестів з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до вебквесту (перегляд рівнів та проходження) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю!!!

Я впевнена, ти добре вивчив тему "Алгоритми та програми" і зможеш з легкістю пройти цей квест.

Приготуй зошит і ручку, бо для перемоги тобі потрібно на першому рівні відшукати усі літери закодованого слова, а на другому - дізнатися ключ до шифратора та розкодувати це слово.

Тож вирушай на ярмарок, шукай ключі і перемагай!!!

Першу літеру ключа тобі підкаже Пес Патрон!!!

05002vkd-5520-267x267.png

Рівень №1 — Сільський ярмарок переглянути шаблон

Цей рівень містить 10 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

9 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/10 Млин => Ворота з млином  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

05002ws8-bbab-433x434.png

Фінальне повідомлення:

Поярмаркували, знайшли усі літери, тож їдемо додому!!!

Але по дорозі потрібно ще дізнатися секретний код для шифратора, який складається з п'яти цифр. Краще його записати. Ручка і зошит ще у тебе?

050032iu-132a-255x255.png

Мітка №2/10 Паляниця => Коровай Завдання з відповіддю
Завдання:

Як називається урок, на якому ти створюєш проекти в Scratch?

Правильні варіанти відповіді:
Відповідь на завдання:

Сподіваюсь, це твій улюблений предмет?

Запиши третю літеру слова-коду. Це Н

Щоб дізнатися наступну літеру, пошукай на ярмарку телефон

050031qh-4b78-284x211.jpg

Мітка №3/10 Пес => Пес Патрон Завдання з відповіддю
Завдання:

050032is-596f-209x209.png

Вказівка для виконавця виконати певну дію.

Правильні варіанти відповіді:
Відповідь на завдання:

Правильно!!!

Перша, шоста і дев'ята літери закодованого слова - Ю

Щоб знайти наступний ключ, пошукай на ярмарку

050031fp-061b-89x115.jpg

Мітка №4/10 Полуниця Завдання з відповіддю
Завдання:

Послідовність команд, виконання яких приводить до отримання результату

Правильні варіанти відповіді:
Відповідь на завдання:

05002wso-a335-417x417.png

Ти знайшов другу літеру закодованого слова!!! Це літера Е

Поблукай по ярмарку і знайди Коровай. У ньому наступна підказка

050031py-4d4b-238x135.jpg

Мітка №5/10 Телефон Завдання з відповіддю
Мітка №6/10 Кавун 2 Завдання з відповіддю
Мітка №7/10 Кіт Степан Завдання з відповіддю
Мітка №8/10 Лялька мотанка Завдання з відповіддю
Мітка №9/10 Вишні Завдання з відповіддю
Мітка №10/10 Соняшник Завдання з відповіддю
Рівень №2 — Фермерське господарство переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

2 сповіщення.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 Сонечко  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Попрацювали ви сьогодні дуже добре. Можна і відпочити, але спершу розкодуй слово з букв, які зібрали на ярмарку.

Щоб розкодувати слово, скористайся Шифратором. Для цього:

  1. введи отриманий на другому рівні секретний код у центр кола

  2. по черзі шукай літери закодованого слова на жовтому колі і дивись, які літери їм відповідають на синьому колі.

Правильні варіанти ключа:
Повідомлення після введення ключа:

050032ir-feef-784x784.png

Мітка №2/8 Корова Завдання з відповіддю
Завдання:

Що намалює виконавець, виконавши цей алгоритм?

050032iv-ccdc-236x294.png

  1. Червоний квадрат

  2. Синій квадрат

  3. Синій шестикутник

    Запиши тільки номер правильної відповіді

Правильні варіанти відповіді:
Відповідь на завдання:

Номер правильної відповіді є першою цифрою коду. Запиши її у зошит!!

Мітка №3/8 Гриби Завдання з відповіддю
Завдання:

Скільки кроків пройде виконавець, виконавши даний алгоритм?

050033s4-38be-261x261.png

  1. 40 кроків

  2. 20 кроків

  3. 22 кроки

  4. 10 кроків

    Запиши тільки номер правильної відповіді

    Цей номер - це друга цифра таємного коду

Правильні варіанти відповіді:
Відповідь на завдання:

050033tq-d335-274x274.png

Мітка №4/8 Гарбуз 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

Команди виконавцям можуть подаватися різними способами:

  1. спонукальними реченнями

  2. звуковими сигналами

  3. світловими сигналами

  4. жестами

  5. вибором команди меню

  6. всі варіанти вірні

    Запиши тільки номер правильної відповіді

Правильні варіанти відповіді:
Відповідь на завдання:

Молодець!!!

Третя цифра таємного коду - 2

Не забудь записати її у зошит!!

Мітка №5/8 Курка Повідомлення при кліку
Мітка №6/8 Ящик з кукурудзою Повідомлення при кліку
Мітка №7/8 Півень Завдання з відповіддю
Мітка №8/8 Трактористка Завдання з відповіддю

Рефлексія від 18 учнів

Сподобався:

9 9

Зрозумілий:

9 9

Потрібні роз'яснення:

11 7
Рекомендуємо

Алгоритми та виконавці

Алгоритми та виконавці

67

Аватар профіля Мусієнко Ірина Янківна
Інформатика
4—5 клас

41 грн

Алгоритми в середовищі Scratch.

Алгоритми в середовищі Scratch.

287

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
5 клас

35 грн

Алгоритми з повтореннями в python

Алгоритми з повтореннями в python

137

Аватар профіля Павловський Володимир Іванович
Інформатика
7—11 клас

50 грн

40 грн

Вебквест "Scratch-команія"

Вебквест "Scratch-команія"

301

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
6 клас

100 грн

Вебквест "Phyton-оманія"

Вебквест "Phyton-оманія"

280

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
8 клас

100 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1604

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

1049

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

453

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

587

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

179

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас