Вебквест:

Алгоритми

08.11.2022
0 0
3 Клас, 4 Клас, 5 Клас
1 рівнів
8 підказок
Час виконання: 10 хвилин
Шаблони: Шкільний клас

134

51

0

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Час за який потрібно виконати всі завдання: 10 хвилин

Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 3 рази

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Привіт, давай перевіримо твої знання з теми "Алгоритми".

Рівень №1 — Шкільний клас переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

3 сповіщення.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Вікно  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Фінальне повідомлення:

Молодець! Ти пройшов цей квест на відмінно. Ти добре орієнтуєшся в темі "алгоритми".

Мітка №2/9 Телевізор Завдання з відповіддю
Завдання:

Об'єкт, що здатний виконувати певні команди, - це...

Правильна відповідь:
Виконавець
Відповідь на завдання:

Молодець! Шукай підказку далі)

Мітка №3/9 Дошка 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Вкажи, яке це висловлення:

Київ - столиця України

Правильна відповідь:
Істинне
Відповідь на завдання:

Шукай!

Мітка №4/9 Стіл Завдання з відповіддю
Завдання:

Чи істинне висловлювання "Дніпро впадає в Чорне море"?

Правильна відповідь:
Так
Відповідь на завдання:

Рухайся далі!

Мітка №5/9 Годинник Завдання з відповіддю
Завдання:

Визначте назву програми за її значком

0400fw0l-c5c3-149x174.png

Правильна відповідь:
Scratch
Відповідь на завдання:

Молодець

Мітка №6/9 Глобус Завдання з відповіддю
Завдання:

Визначте структуру алгоритму

0400fw1i-4c4d-84x116.jpg

Правильна відповідь:
Лінійний алгоритм
Відповідь на завдання:

Молодець! Тепер шукай вихід.

Мітка №7/9 Лінійка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Близько)

Мітка №8/9 Деревце Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Вже гаряче!

Мітка №9/9 Полиця Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Дуже близько.

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Рекомендуємо

Алгоритми та виконавці

Алгоритми та виконавці

67

Аватар профіля Мусієнко Ірина Янківна
Інформатика
4—5 клас

41 грн

Алгоритми в середовищі Scratch.

Алгоритми в середовищі Scratch.

287

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
5 клас

35 грн

Алгоритми з повтореннями в python

Алгоритми з повтореннями в python

137

Аватар профіля Павловський Володимир Іванович
Інформатика
7—11 клас

50 грн

40 грн

Вебквест "Scratch-команія"

Вебквест "Scratch-команія"

300

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
6 клас

100 грн

Вебквест "Phyton-оманія"

Вебквест "Phyton-оманія"

280

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
8 клас

100 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1603

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

1049

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

453

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

587

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

178

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас