Відбувся у вівторок 27 грудня 2022 року о 18:00
«Здоров'язберігаючі проективні технології в педагогічній діяльності. Практикум»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати75 грн.
до 27 грудня включно
90 грн.
з 28 грудня
Потреба в формуванні здатності до швидкої адаптації сьогодні виходить на одну з провідних позицій. В умовах, які постійно змінюються, потрібно піклуватися про напрацювання нових умінь та навичок, пошук нових смислів та орієнтирів, що дозволять не тільки зберегти особистість, але й забезпечить поступальний розвиток.
Проективні технології сьогодні широко застосовуються в психодіагностичній практиці. Проте, даний підхід заслуговує на більш широке поле використання: терапевтичне, розвивальне, корекційне застосування проекції дозволяє підтримати дітей, підлітків та дорослих, дати доступ до нових цінних утворень особистості.
Використання проекції в якості стимулу породжує процеси фантазії, активізує уяву, розкриває різні сторони особистості через можливість конструювання, зміни, доповнення, інтерпретацію запропонованих чи самостійно обраних стимулів-сенсів.
Відповідно до проективної гіпотези кожен емоційний прояв людини, її сприйняття, почуття, рухи віддзеркалюють особистість. Причому, особистість проявляється тим яскравіше, чим менш стереотипні ситуації, образи для стимуляції активізують її.
Мюррей розглядав проекцію як природну тенденцію людини діяти під впливом власних потреб, інтересів, всієї психічної організації.
Формування у педагогічних працівників закладів освіти знань, умінь та навичок використання проективних технік у процесі розвитку особистості дітей, підлітків та юнаків.
ознайомлення зі специфікою застосування проективних технологій в роботі з дітьми, підлітками, юнаками;
засвоєння вимог до використання проективних технік в розвивальній роботі, добору матеріалів та організації простору;
формування знань та практичних умінь учасників щодо організації процесу проективної діяльності з дітьми, підлітками, юнаками;
знайомство з практичними інструментами розвитку особистості дітей, учнів та студентів за допомогою проективних технік.
розуміння особливості використання проективних технологій та їх психологічного впливу на особистість в різні вікові періоди;
здатність добирати необхідні для роботи матеріали та організовувати простір для проективної діяльності;
вміння застосовувати проекцію в педагогічній діяльності для формування здоров’язбережувальної складової особистості;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вчителі, вихователі, працівники закладів позашкільної і професійної (професійно-технічної), передвищої освіти, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги та інші педагогічні працівники закладів освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари