Вебінар

Відбувся в середу 21 липня 2021 року о 18:00

«Загальні аспекти соціалізації дітей з порушеннями опорно-рухового апарату»

Спікер/ка

кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Соціалізація — досить широке поняття, яке містить процес інтеграції індивіда в соціальну систему, входження в соціальне середовище шляхом опановування певними соціальними нормами, правилами та цінностями, знаннями, навичками, що сприяють успішному функціонуванню в суспільстві.

Вочевидь дитині з порушеннями опорно-рухового апарату соціалізуватися значно складніше, ніж дитині з нормотиповим розвитком.

Залежно від причини та часу впливу шкідливих факторів розрізняють різні види порушень функцій опорно-рухового апарату, які також можуть бути вродженими чи набутими. Попри всю різноманітність захворювань і порушень опорно-рухового апарату у більшості дітей наявні подібні освіті потреби.

Процес соціальної взаємодії — невід’ємна частина життя будь-якої дитини. Зазвичай для неформального спілкування якісь особливі технології не потрібні, адже в ньому немає загальних завдань. Така взаємодія може тривати доти, поки комфортно його учасникам, а самі учасники можуть, але не повинні досягати результату або дізнаватися щось нове. Спільний освітній процес — це вже інша історія. Адже навчально-виховний процес завжди здійснюється в певному соціальному і просторово-предметному середовищі. Такий освітній простір дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату має сприяти їхньому нормальному функціонуванню, розвитку, навчанню та соціалізації.

Отже, сучасний педагог окрім предметних знань має бути обізнаний щодо особливостей дітей зазначеної категорії та їхніх освітніх потреб. Також володіти специфічними організаторськими вміннями, навичками управління дитячим колективом, зокрема, вміти сформувати в цьому колективі здатність до спільної діяльності та самоорганізації.

Мета

Формування професійної компетентності педагогічних працівників, що сприятиме ефективному здійсненню корекційно-педагогічної допомоги дітям з порушеннями функцій опорно-рухового апарату в умовах освітньої інклюзії.

Завдання:

  • ознайомити учасників з сучасним станом і перспективами надання корекційно-педагогічної допомоги дітям з порушеннями функцій опорно-рухового апарату;

  • розвинути систему професійних знань, умінь і навичок, необхідних для ефективної організації педагогічного процесу з урахуванням особливих освітніх потреб, успішного використання технологій навчання і виховання дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату;

  • сформувати здатність ефективно застосувати запропонований інформаційний матеріал у власній педагогічній практиці.

Очікувані результати:

  1. ознайомлення з сучасними підходами та основними поняттями щодо надання корекційно-педагогічної допомоги дітям з порушеннями функцій опорно-рухового апарату в умовах освітньої інклюзії;

  2. поглиблення та систематизація методичних знань, щодо взаємодії з учнями з порушеннями функцій опорно-рухового апарату та їхніми родинами;

  3. активізація професійної діяльності, здатність використовувати запропонований навчально-методичний інструментарій в педагогічній практиці;

  4. дотримання деонтологічних норм стосунків між усіма учасниками освітнього процесу.

Цільова аудиторія

Фахівці спеціальних закладів дошкільної та загальної середньої освіти, закладів з інклюзивною формою навчання, педагоги інклюзивно-ресурсних центрів, викладачі та студенти закладів вищої освіти, батьки.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»