Відбувся в п'ятницю 22 квітня 2022 року о 18:00
«Як допомогти дітям, які пережили травмуючі події. Практичний кейс для фахівців»
сурдопедагог, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Відділу освіти дітей з порушеннями слуху, в.о. Вченого секретаря Інституту спеціальної педагогіки і...читати все
сурдопедагог, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Відділу освіти дітей з порушеннями слуху, в.о. Вченого секретаря Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, керівник проєкту «Реабілітація осіб з кохлеарними імплантами в Україні».
приховати75 грн.
до 22 квітня включно
90 грн.
з 23 квітня
Ситуація, яку переживає Україна, сформована низкою надзвичайних та екстремальних подій, які є травмуючими для різних верств населення. Проте особливих випробувань зазнають діти, що пережили психотравмуючі події, наслідки яких ще довго будуть відбиватися на їхньому психічному здоров’ї, поведінці, здатності будувати конструктивні соціальні зв’язки. Дорослі повинні допомогти дітям почуватися в безпеці, коли світ здається дуже небезпечним місцем, мають розуміти, як правильно реагувати на емоційні реакції та стани дітей, серйозність яких варіюється залежно від особистих обставин.
Посттравматичний стресовий розлад (ПТСР) виникає як відтермінована і/або затяжна реакція на стресову подію або ситуацію (короткочасну або тривалу) загрозливого або катастрофічного характеру, яка може викликати стрес у будь-якої людини, а тим більше у дитини. Проте симптоми в дитини спостерігаються довше, ніж у дорослого та мають свої особливості прояву.
Дітям, які пережили психологічну травму, досить важко зрозуміти, що з ними сталося. Це пов’язано, насамперед, з їхніми віковими особливостями: їм не вистачає соціальної, фізіологічної та психологічної зрілості. Дитина не в змозі повністю усвідомити зміст того, що відбувається – вона просто запам’ятовує ситуацію, свої переживання в цю мить. Її сприйняття дійсності стає хаотичним, безладним, починає відзначатися плутаниною, втрачається «структура світу» в якому дитина живе.
навчитися розуміти та розрізняти прояви ПТСР ту дітей;
навчитися визначати конкретні навчальні стратегії і підходи реабілітації ПТСР у дітей та родин;
знати основні принципи та вимоги щодо надання підтримки та допомоги дітям з ПТСР;
знати основні технології самодопомоги фахівцям які працюють з травмою.
розкрити поняття ПТСР та навчитись розуміти та розрізняти прояви ПТСР у дітей;
опанувати стратегії організації підтримки та допомоги для дітей з ПТСР та їх родин;
охарактеризувати основні прояви та напрями роботи з ними у дітей з ПТСР;
визначити основні напрями роботи фахівців з дітьми з ПТСР.
підвищення кваліфікації фахівців щодо розуміння проявів ПТСР у дітей;
формування умінь організації підтримки й допомоги для дітей з ПТСР та їх родин;
удосконалення навичок організації психолого-педагогічної допомоги дітям з ПТСР та їх родинам.
Фахівці, які працюють в дошкільних і шкільних закладах спеціальної освіти та з інклюзивною формою навчання, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари