Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Техніки релаксації для дітей та підлітків: як навчити знімати стрес через рух і звук
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся в понеділок 11 квітня 2022 року о 18:00

«Використання арттерапевтичних технологій у роботі із дитячими страхами»

Спікер/ка
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО...читати все
2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Тривога – це нормальне відчуття, яке відчуває кожен, викликане боротьбою організму або реакцією польоту, вивільняючи адреналін. Невелика кількість якого, може бути здоровою, але коли дитина піддається занадто багато фізичному або емоційному стресах, надмірне вироблення адреналіну може призвести до того, що вони занадто часто відчувають тривогу, як тривожний розлад. Як арттерапія може працювати краще, ніж розмовна терапія для дітей? Формат розмовної терапії може викликати тривогу для дитини, особливо тому, що вони можуть мати обмежений словниковий запас, щоб висловити, що з ними сталося, і як вони ставляться до цього. У арттерапії вони можуть передавати свою історію без словесної «розповіді», та відчувати себе у безпеці.

Мета

Зорієнтувати педагогів, батьків у підборі необхідних арттерапевтичних методик у роботі з дітьми щодо подолання дитячих страхів. 

Завдання:

  • активізувати внутрішні ресурси педагогів;

  • виділити основні аспекти побудови індивідуальної допомоги дітям у спілкуванні з арттерапією;

  • ознайомити педагогів з напрямками підбору арттерапевтичних методик у роботі з дітьми щодо подолання дитячих страхів;

  • ознайомити педагогів з експресивною художньою діяльністю, що допомагає зняттю занепокоєння.

Очікувані результати:

  1. знання основних аспектів побудови індивідуальної допомоги дітям у спілкуванні з арттерапією;

  2. вміння підібрати арттерапевтичні методики для роботи з дітьми щодо подолання дитячих страхів;

  3. здатність виявляти і оцінювати ризики у професійній діяльності;

  4. ознайомлення з основними аспектами організації експресивної художньої діяльності, що допомагає зняттю занепокоєння.

Цільова аудиторія

Корекційні педагоги, вихователі закладів дошкільної освіти, студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта, практичні психологи, батьки.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»