Відбувся в понеділок 24 червня 2024 року о 18:00
«Вправи для профілактики негативних емоційних станів та поведінки у дітей з ООП»
кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету, логопединя, психологиня,...читати все
кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету, логопединя, психологиня, коучиня, системно-сімейна арттерапевтка, сертифікована тренерка, членкиня Української асоціації корекційних педагогів, Асоціації логопедів України, авторка статей та посібників.
приховати75 грн.
до 24 червня включно
90 грн.
з 25 червня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Жорстоке сьогодення негативно впливає на емоційний стан кожного українця, незалежно від його віку. Найбільше ж страждають наймолодші та найменш захищені, до яких можна віднести дітей з особливості освітніми потребами. Емоційно-вольова сфера таких дітей вразлива і хитка, тобто дитина потребує постійної емоційної підтримки, а іноді і підказок ззовні. Тому завданням дорослих є створення умов для профілактики негативних емоційних станів та поведінки у дітей з ООП. Пропонуємо підбір простих у виконанні вправ, які в цьому допоможуть, а також огляд основних напрямів та методів роботи з розвитку та стабілізації емоційно-вольової сфери дітей в умовах війни.
Дати поняття про розвиток психічної сфери дітей з особливими освітніми потребами, розкрити особливості емоційного розвитку таких дітей та запропонувати рекомендації та вправи щодо профілактики негативних емоційних станів та поведінки у дітей з ООП.
розгляд теоретичних основ психічного розвитку дітей з особливими освітніми потребами;
розкриття особливостей емоційно-вольової сфери дітей з особливими освітніми потребами;
стислий огляд видів та функцій емоцій та вольових дій;
характеристика поведінки, вчинків та їх функцій;
пояснення симптомів, що можуть викликати появу негативних емоційних станів та поведінки у дітей, та їх профілактики;
огляд та пояснення вправ та практик для профілактики негативних емоційних станів та поведінки у дітей з ООП.
ознайомлення з особливостями психічного розвитку дітей з особливими освітніми потребами;
розуміння особливостей емоційного та вольового розвитку дітей з особливими освітніми потребами;
знання видів та функцій емоцій та вольових дій;
розуміння різниці між поведінкою та вчинками та їх функцій;
знання симптомів, що можуть викликати появу негативних емоційних станів та поведінки у дітей, та методів їх профілактики;
здатність підбирати та застосовувати вправи та практики для профілактики негативних емоційних станів та поведінки у дітей з ООП.
Вихователі, вчителі, корекційні педагоги, психологи, соціальні працівники, логопеди, батьки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари