Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
...
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 23 квітня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 24 квітня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Черниш Олена. Психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевт. Керівник громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Автор програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.

В різний час працювала: дошкільні установи: вихователь, методист, завідуюча приватних дошкільних установ; школа: психолог, соціальний педагог, тренер з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів; ВУЗ: викладач спецкурсів. Наукова діяльність: заступник директора Наукового центру екрального аналізу, керівник департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».

Громадська діяльність. Член спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, член Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; член робочої групи при МОН України, член експертної комісії із затвердження профілактичних програм.

 

Інформація про вебінар

Сьогодні дуже часто звертаються до психолога батьки, діти яких мають труднощі з адаптацією в колективі однолітків.

Більш того, вчителі також постійно обговорюють з психологом і соціальним педагогом проблеми, пов’язані з організацією дитячих та підліткових груп, підвищення статусу окремих дітей, учнів в середовищі однолітків.

Дані соціометричних досліджень, отриманих в результаті спеціального вивчення статусу окремих учнів в дитячо-учнівському колективі, демонструють зростаючий відсоток дезадаптованих, ізольованих дітей. Зростає кількість пасивних учасників дитячих і учнівських об’єднань.

Під час вебінару ми з’ясуємо, які фактори впливають на формування соціальних навичок в різні періоди життя особистості, спробуємо знайти підходи для підвищення соціальної компентності дошкільників та учнів сучасної школи.

Мета

Формувати уявлення про особливості розвитку якостей, необхідних особистості для здійснення ефективної комунікації в середовищі однолітків.

Завдання

  1. Розглянути особливості формування морально-етичних якостей особистості на різних вікових етапах.
  2. Розкрити поняття особистісних характеристик дітей, підлітків, юнаків, необхідних для здійснення ефективної комунікації з ровесниками.
  3. Визначити основні стратегії формування здатності встановлювати і підтримувати дружні стосунки в різні вікові періоди.

Опис

  1. Особливості розвитку навичок соціальної компетентності в дошкільний період життя.
  2. Особливості розвитку навичок соціальної компетентності у молодшого школяра.
  3. Особливості розвитку навичок соціальної компетентності в підлітковому періоді.
  4. Роль батьків у формуванні морально-етичних норм дитини, необхідних для ефективної комунікації.
  5. Знайомство з маркерами визначення дітей, учнів, які потребують підтримки педагога.
  6. Позиція вихователя щодо організації роботи по згуртуванню дитячого колективу і підвищення статусу окремих дітей.
  7. Позиція вчителя щодо організації роботи по згуртуванню учнівського колективу і підвищення статусу окремих учнів.

Очікувані результати

  • Розуміння особливостей сучасних дітей та учнів в контексті формування у них навичок соціальної компетентності.
  • Формування здатності виявляти дітей і учнів, яким необхідна підтримка педагога.
  • Засвоєння стратегій формування дитячого, учнівського колективу і підвищення статусу дітей в середовищі однолітків.
  • Матеріали вебінару спонукають педагогічних працівників закладів освіти до пошуку ефективних стратегій організації навчально-виховного процесу.

Цільова аудиторія

Вчителі, вихователі дошкільних закладів, адміністративні працівники закладів освіти, психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 23 квітня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 24 квітня