Відбувся в середу 16 жовтня 2024 року о 18:00
«Успішний досвід та виклики інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти»
старша викладачка кафедри психології та інклюзивної освіти, методист вищої категорії лабораторії дошкільної та початкової освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної...читати все
старша викладачка кафедри психології та інклюзивної освіти, методист вищої категорії лабораторії дошкільної та початкової освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, авторка науково-педагогічних посібників рекомендованих МОН України та наукових статей для педагогів закладів дошкільної освіти.
приховати75 грн.
до 16 жовтня включно
90 грн.
з 17 жовтня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Пріоритет інклюзивного навчання зростає, оскільки воно сприяє створенню рівних можливостей для всіх дітей, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей або потреб. Інклюзивне навчання дозволяє дітям з особливими освітніми потребами інтегруватися в загальний освітній процес, отримуючи при цьому необхідну підтримку.
Основні переваги інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти:
соціальна адаптація, коли діти вчаться взаємодіяти з однолітками, формуючи соціальні навички та сприяючи розвитку доброзичливих відносин;
індивідуальний підхід, вихователі можуть адаптувати навчальні програми та методики відповідно до потреб кожної дитини;
розвиток емпатії та толерантності, коли інклюзивне навчання виховує у дітей повагу до різноманітності, формуючи суспільство, вільне від дискримінації;
якісні освітні результати, коли діти з особливими освітніми потребами, отримуючи підтримку, можуть досягати високих результатів у розвитку та навчанні.
Таким чином, інклюзивне навчання в закладі дошкільної освіти є важливим кроком до формування справедливого та рівноправного суспільства, сприяє розвитку кожної дитини та забезпечує краще майбутнє для всіх.
Поділитися досвідом роботи та методичними рекомендаціями щодо впровадження інклюзії в закладі дошкільної освіти. Ознайомити педагогів з новими вимогами, викликами та успішними практиками впровадження безбар’єрного інклюзивного простору в ЗДО. Надати практичні рекомендації щодо організації освітньої діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами, які зможуть використовувати у своїй роботі. Ознайомити з можливостями використання корекційної педагогіки в дошкільній освіті. Підбити підсумки вебінару та відповісти на запитання учасників.
розглянути теоретичні та практичні аспекти впровадження інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти;
продемонструвати найкращі практики роботи з дітьми з ООП;
навчити педагога розумінню інклюзивного навчання, використання нових методів, підходів корекційної педагогіки, адаптації та модифікації в організації освітньої діяльності з дітьми групи інклюзивного навчання.
ознайомлення з найкращими практиками роботи з дітьми з ООП;
вдосконалення компетентностей педагогів щодо організації роботи з дітьми інклюзивної групи та із дітьми з ООП, з використанням інноваційних практик, які допоможуть дітям з ООП соціалізуватися, адаптуватися до середовища, взаємовідносин з однолітками та дорослими, а також налагодження партнерських взаємовідносин з батьками, вузькими спеціалістами та фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.
Менеджери освіти будь-якого рівня, вихователі-методисти, вихователі, асистенти вихователів, практичні психологи, корекційні педагоги ЗДО, фахівці ІРЦ.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.