Відбувся в середу 16 листопада 2022 року о 18:00
«Удосконалення психологічної компетентності сучасного педагога: індивідуальні особливості учнів під час дистанційного навчання»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати75 грн.
до 16 листопада включно
90 грн.
з 17 листопада
Тривале знаходження людини в соціальній ізоляції обов’язково має наслідки. Наскільки вони травматичні для особистості, що перебуває в процесі становлення, самоусвідомлення та формування Я-ідентичності, залежить від багатьох факторів. В першу чергу вирішальна роль належить авторитетному дорослому – батькові, вчителю, тренеру, наставнику.
Причому, наслідки тривалого відокремлення від соціальних груп можуть справляти як негативний, так і позитивний вплив на особистість.
Під час зустрічі розглянемо можливі механізми підтримки учнів / студентів, запропонуємо прості засоби для активізації учнівської молоді в сучасних умовах і визначимо критерії, які вказують на необхідність звернення за фаховою допомогою.
До початку вебінару або під час зустрічі Ви можете поставити питання, висловити уточнення, заперечення абощо.
Розвиток психологічної компетентності педагогічних працівників закладів освіти шляхом врахування індивідуальних особливостей учнів / студентів, проявлених під час дистанційного навчання.
обговорити особливості впливу дистанційних форм навчання на особистість учня: молодшого школяра, підлітка, старшокласника і студента;
розглянути проявлені і приховані наслідки соціальної ізоляції для різних вікових категорій учнівської молоді;
запропонувати засоби підтримки учнів та студентів під час дистанційного навчання для педагогів, батьків, фахівців психологічної служби.
розуміння психологічних механізмів формування особистості в онтогенезі у контексті потреби кожної людини в соціальних контактах і приналежності до референтних груп;
вміння оцінювати індивідуальні прояви учня / студента і ризики порушень Я-ідентичності й процесу соціалізації в умовах дистанційного навчання;
здатність добирати засоби педагогічного впливу з метою підтримки учнів / студентів та запобігання порушень соціокультурної складової особистості;
готовність взаємодіяти з усіма учасниками освітнього процесу для попередження негативних наслідків соціальної ізоляції в учнів / студентів;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вчителі, працівники закладів позашкільної і професійної (професійно-технічної), передвищої освіти, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги та інші педагогічні працівники закладів освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари