Супервізія з психологом: стратегії вирішення педагогічних задач

Перегляд безкоштовний
Прем'єра вебінару відбудеться в четвер, 26 грудня о 18:00
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Зареєструватися на вебінар
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Вигода 18%
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 26 грудня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 27 грудня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 49 грн: до 26 грудня
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Черниш Олена Степанівна. Психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевтка. Керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Авторка програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.

В різний час працювала:

Дошкільні установи: вихователькою, методисткою, завідуючкою приватних дошкільних установ;

Школа: психологинею, соціальною педагогинею, тренеркою з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів;

ВУЗ: викладачкою спецкурсів;

Наукова діяльність: заступницею директора Наукового центру орального аналізу, керівницею департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».

Громадська діяльність: членкиня спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, членкиня Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних програм.

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id50450 

Під час проведення вебінара буде розіграно "Щоденник щасливого вчителя". Про усі деталі  та умови участі у розіграші креативного щоденника ви дізнаєтесь у ході вебінара. Тож якщо хочете бути щасливим вчителем, швидше реєструйтесь та отримуйте можливість виграти щоденник. 

 

 

 

Анотація

В Типовому положенні про проведення супервізії впровадження концепції «НУШ», прийнятого Міністерством освіти і науки України зазначено:

«Супервізія – інструмент професійної підтримки та професійного розвитку, що передбачає комплекс заходів із навчально-методичного супроводу педагогічних працівників закладів дошкільної і загальної середньої освіти».

Педагогу досить часто потрібна підтримка колег. Інакше є ризик потрапити в замкнене коло нагальних проблем. Така ситуація призводить до емоційного вигорання.

Під час вебінару ми розглядатимемо питання, які Ви, шановні колеги, заявляли під час проведення попередніх зустрічей, але обговорити їх не було можливості. Всі питання ми узагальнили і об’єднали в групи:

  • Дитяча впертість і антагонізм.
  • Розв’язання конфліктів між дітьми.
  • Підвищення статусу дитини, яку ігнорують ровесники.
  • Як можна використати потенціал неформального лідера в класі?
  • Що робити із запізненнями?
  • Яке відношення мають вчителі-предметники до обов’язків учнів у класі?
  • Якщо в сім’ї немає дисципліни, чи буде вона проявлятися у дошкільника в ДНЗ?
  • Що робити з мобільними телефонами в школі?

Є й інші цікаві питання, на які намагатимемось коротко дати відповіді.

Мета

Навчитися формулювати, аналізувати, оцінювати педагогічну задачу й знаходити оптимальні шляхи її розв’язання.

Завдання

  1. Вчитися комплексно оцінювати педагогічну задачу, аналізувати її.

  2. Формувати вміння добирати варіанти розв’язання проблеми та визначати найоптимальніший шлях вирішення педагогічного завдання.

  3. Спонукати учасників до творчих пошуків та професійного самовдосконалення.

Очікувані результати

  • Розуміння логіки розв’язання проблемних завдань в педагогічній практиці.
  • Засвоєння простих практичних способів вирішення педагогічних задач.
  • Вміння застосовувати практичні підходи, засвоєні під час участі у вебінарі, в педагогічній діяльності.
  • Активізація бажання знаходити нові підходи в роботі з дітьми, учнями, батьками і колегами.

Цільова аудиторія

Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Супервізія з психологом: стратегії вирішення педагогічних задач», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

Вигода 18%
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 26 грудня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 27 грудня