Відбувся в середу 25 січня 2023 року о 18:00
«Соціальна компетентність учнів як чинник формування пізнавальної мотивації в освітньому процесі»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати75 грн.
до 25 січня включно
90 грн.
з 26 січня
Сьогодні теоретиків і практиків турбує явище соціальної адаптації учнівської молоді в умовах швидкозмінних зовнішніх та внутрішніх факторів. Тим більше, що соціальна компетентність є основою для формування пізнавальної активності і навчальної мотивації підростаючої особистості.
Процес соціалізації в освітньому просторі передбачає організовані дії та взаємний вплив педагога й учня в умовах спільної діяльності, які детермінують поведінку дітей, підлітків, старшокласників.
Сьогодні освітня діяльність базується на простій передачі інформації від дорослого до дитини, підлітка, старшокласника і далеко не завжди відображає цілісну картину світу, може не мати відношення до реального життя, ігнорує потребу особистості в пізнанні закономірностей, що сприяють адаптації в соціальному середовищі.
Організація освітнього процесу, орієнтованого на досягнення позитивного результату навчання, має ґрунтуватись на основі тісного звʼязку з реальним життям, взаєморозуміння і цілковитої довіри між учнем та педагогом, створенні ситуацій успіху й задоволенні потреби в результативності пізнавальної діяльності, формуванні життєвоважливих компетентностей.
Формування у педагогічних працівників закладів освіти знань, умінь та навичок, необхідних для забезпечення сприятливих умов щодо організації процесу соціальної адаптації учнів та підвищення їхньої пізнавальної мотивації.
розуміння явища соціальної адаптації учнів на різних вікових етапах;
здатність враховувати механізми розвитку соціальної компетентності в учнівської молоді;
формування знань та практичних умінь учасників щодо організації процесу розвитку соціальної компетентності учнів в контексті підвищення здатності до пізнавальної активності;
знайомство з практичними інструментами розвитку здатності до соціальної адаптації особистості учня та підвищення рівня пізнавальної мотивації через взаємодію з однолітками.
розуміння основ формування соціальної компетентності учнів в різні вікові періоди;
здатність забезпечувати пізнавальну мотивацію учнівської молоді шляхом організації соціальної взаємодії учнів в процесі навчання та в позакласній роботі;
вміння застосовувати практичні інструменти для реалізації завдань по формуванню соціальної компетентності учнів в контексті підвищення їхньої пізнавальної мотивації;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вчителі, працівники закладів позашкільної і професійної (професійно-технічної), передвищої освіти, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги та інші педагогічні працівники закладів освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари