і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Соціальна інклюзія в Новій українській школі

Ви можете замовити Свідоцтво, що підтверджує Вашу участь у вебінарі, в будь-який зручний для Вас момент. Завантаження Свідоцтва при цьому буде доступне одразу після перегляду Вебінару.


Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «Та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». (У разі, якщо Ви не набрали достатньо правильних відповідей, інформація не відображатиметься) "

Опис:

Останнім часом питання інклюзивної освіти набувають вагомої значущості у процесі реформування й модернізації сфери освіти як найбільш масового соціального інституту формування й розвитку людських ресурсів. Інклюзивна освіта зарекомендувала себе в усьому світі як важливий елемент в дослідженнях у сфері освіти, оскільки значна увага до соціальної та освітньої інтеграції осіб з особливими освітніми потребами узгоджується зі світовим загальним прагненням до соціальної справедливості.

Що собою являє інклюзивна освіта? Перш за все, це введення учнів з особливими потребами до загального освітнього середовища. У вебінарі ми розглянемо її сутність, передумови виникнення, основні принципи, покладені в основу інклюзивної інтеграції. Зосередимо увагу на функціях та проблемах, які спрямована подолати соціальна інклюзія.

Зупинимось на питанні як діагностувати обдарованість в сучасному інклюзивному середовищі. Та звернемо особливу увагу саме на формування інклюзивного середовища, яким воно має бути, його як педагогічне, психічне так і матеріальне забезпечення.

Сьогодні на допомогу педагогам та дітям з особливими потребами держава відкриває інклюзивно-ресурсні центри. Розглянемо, що це таке і навіщо вони створені, як вони допоможуть покращити процес введення інклюзивної освіти.

 У другій частині вебінару переключимо свою увагу на педагогічний аспект інклюзивної освіти.  Якими є вимоги до сучасного педагога? Які проблеми та страхи постають перед вихователями від впровадження нової концепції освіти та як з ними варто боротися. Також розглянемо введення на допомогу вчителю посади асистента вчителя. Які його функції та повноваження? На що саме буде спрямована його діяльність? 

І в заключній частині вебінару ми звернемося до досвіду зарубіжних країн, які вже досить давно практикують інтегроване навчання у своїй системі освіти. Зупинимось на дослідженнях американських вчених, розглянемо висновки європейських практик та нормативно-правовий захист людей з обмеженими можливостями італійської держави.

Все це дасть нам можливість визначити, що інтегрована освіта – це освіта для всіх, яка дає позитивний результат для всього суспільства загалом.


  • Частина І. Інклюзивна освіта як світова модель соціалізації осіб з обмеженими можливостями
  1. - Історичний аспект спеціальної освіти та інклюзії, передумови її виникнення
  2. - Правовий аспект впровадження інклюзивної освіти
  3. - Поняття, принципи та функції інклюзивної освіти
  4. - Діагностика обдарованості в умовах інклюзивного підходу
  5. - Особливості організації інклюзивного освітнього середовища в Новій українській школі
  6. - Інклюзивно-ресурсні центри – допомога в реалізації інклюзивної освіти
  • Частина ІІ. Інклюзивна освіта: педагогічний аспект

2.1. Інклюзивна педагогіка та готовність майбутніх вихователів до інклюзивної освіти

2.2.   Робота асистента вчителя в інклюзивній освіті

  • Частина ІІІ. Зарубіжний досвід інклюзивної освіти
Якщо Ви бажаєте отримати Свідоцтво про участь у вебінарі «Соціальна інклюзія в Новій українській школі»
оплатіть його вартість

Після чого Свідоцтво буде доступне для скачування у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення, або на сторінці самого вебінару.

Вигода 96грн.
145 грн. 49 грн.
Оплата квитанцією
Cвідоцтво видається в електронному форматі

Якщо у вас є питання стосовно теми вебінару, ви можете їх поставити перед початком вебінару або після його завершення.

Під час прямої трансляції спікер не завжди має можливість дати відповідь на них.