Головне меню порталу
Відбувся у вівторок 28 червня 2022 року о 18:00
«Ситуація успіху: основні поняття, сутність, технологічні аспекти, інклюзивна практика»
кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи...читати все
кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. Авторка та співавторка понад 80 опублікованих наукових та навчально-методичних праць.
приховати75 грн.
до 28 червня включно
90 грн.
з 29 червня
Успіх спонукає мотивацію,
яка спонукає до подальшого успіху.
Поняття «ситуація успіху» в педагогічній практиці не нове. Кожен сучасний педагог знає, що на ефективність та результати освітньої діяльності впливають не лише знання та урахування індивідуальних (вікових, фізіологічних, психологічних, інтелектуальних) особливостей дітей, а й те, наскільки сформовані в учнів/вихованців сильні, яскраві та глибокі мотиви, що створюють бажання активно діяти, долати неминучі труднощі та наполегливо рухатися до визначеної мети.
Ніхто не заперечує той факт, що позитивні емоції постають найважливішим стимулом для дитини в навчальній діяльності. Але, коли мова йде про ситуацію успіху, зазвичай мають на увазі, що «працює» вона на дитину. За цим нівелюється базова риса педагогічних технологій – співзалежний характер процесу пізнання, суб’єкт-суб’єктні відносини. Відтак, а чи потребує педагог ситуації успіху для себе?
Діяльність освітнього закладу в рамках компетентісного підходу орієнтована на навчання, виховання та всебічний розвиток особистості здобувача освіти, здатного до самовизначення та самореалізації, самостійного прийняття рішень та доведення їх до виконання, до рефлексивного аналізу своєї діяльності. Однак існують особливості щодо раціональної організації освітнього процесу в умовах інклюзії: за наявності у дітей різного рівня освітніх труднощів, пізнавальних ресурсів, способів сприйняття та опрацювання інформації, різного ступеня мотивації до діяльності тощо.
Отже, виникає потреба у створенні ситуації успіху як фактору розвитку відносин співпраці в системі «педагог-дитина». А як організувати ситуацію успіху та зробити освітній процес ефективним, ми й поговоримо на вебінарі.
Формування професійної компетентності педагогічних працівників щодо технології «Ситуація успіху» шляхом застосування відповідних алгоритмів та методичних прийомів та здійснення навчально-корекційної діяльності в умовах освітньої інклюзії.
актуалізувати поняття «ситуація», «успіх», «ситуація успіху»;
розглянути теоретичні та практичні аспекти створення ситуації успіху в навчальній діяльності та їх варіативність в умовах інклюзії;
ознайомити з правилами моделювання та критеріями ефективності успішного уроку /заняття;
розвивати вміння використовувати сучасні підходи та технології створення ситуації успіху як фактору розвитку відносин співпраці в системі «педагог-дитина»;
сформувати здатність ефективно застосувати запропонований інформаційний матеріал у власній педагогічній практиці.
ознайомлення з сучасними підходами, основними поняттями та навчально-методичним забезпеченням створення ситуації успіху в навчальній діяльності в умовах інклюзії;
узагальнення та систематизація методичних знань з використання сучасних підходів та технологій створення ситуації успіху як фактору розвитку відносин співпраці в системі «педагог-дитина»;
здатність використовувати запропонований навчально-методичний інструментарій в педагогічній практиці;
дотримання деонтологічних норм стосунків між усіма учасниками освітнього процесу.
Фахівці спеціальних закладів загальної середньої освіти та закладів з інклюзивною формою навчання, педагоги інклюзивно-ресурсних центрів, викладачі та студенти закладів вищої освіти; батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари