Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Творчі методики як сучасний інструмент вихователя: розвиваємо soft skills дітей дошкільного віку засобами конструювання
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся у вівторок 28 червня 2022 року о 18:00

«Ситуація успіху: основні поняття, сутність, технологічні аспекти, інклюзивна практика»

Спікерка

кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Успіх спонукає мотивацію,

яка спонукає до подальшого успіху.

Поняття «ситуація успіху» в педагогічній практиці не нове. Кожен сучасний педагог знає, що на ефективність та результати освітньої діяльності впливають не лише знання та урахування індивідуальних (вікових, фізіологічних, психологічних, інтелектуальних) особливостей дітей, а й те, наскільки сформовані в учнів/вихованців сильні, яскраві та глибокі мотиви, що створюють бажання активно діяти, долати неминучі труднощі та наполегливо рухатися до визначеної мети.

Ніхто не заперечує той факт, що позитивні емоції постають найважливішим стимулом для дитини в навчальній діяльності. Але, коли мова йде про ситуацію успіху, зазвичай мають на увазі, що «працює» вона на дитину. За цим нівелюється базова риса педагогічних технологій – співзалежний характер процесу пізнання, суб’єкт-суб’єктні відносини. Відтак, а чи потребує педагог ситуації успіху для себе?

Діяльність освітнього закладу в рамках компетентісного підходу орієнтована на навчання, виховання та всебічний розвиток особистості здобувача освіти, здатного до самовизначення та самореалізації, самостійного прийняття рішень та доведення їх до виконання, до рефлексивного аналізу своєї діяльності. Однак існують особливості щодо раціональної організації освітнього процесу в умовах інклюзії: за наявності у дітей різного рівня освітніх труднощів, пізнавальних ресурсів, способів сприйняття та опрацювання інформації, різного ступеня мотивації до діяльності тощо.

Отже, виникає потреба у створенні ситуації успіху як фактору розвитку відносин співпраці в системі «педагог-дитина». А як організувати ситуацію успіху та зробити освітній процес ефективним, ми й поговоримо на вебінарі.

Мета

Формування професійної компетентності педагогічних працівників щодо технології «Ситуація успіху» шляхом застосування відповідних алгоритмів та методичних прийомів та здійснення навчально-корекційної діяльності в умовах освітньої інклюзії.

Завдання:

  1. актуалізувати поняття «ситуація», «успіх», «ситуація успіху»;

  2. розглянути теоретичні та практичні аспекти створення ситуації успіху в навчальній діяльності та їх варіативність в умовах інклюзії;

  3. ознайомити з правилами моделювання та критеріями ефективності успішного уроку /заняття;

  4. розвивати вміння використовувати сучасні підходи та технології створення ситуації успіху як фактору розвитку відносин співпраці в системі «педагог-дитина»;

  5. сформувати здатність ефективно застосувати запропонований інформаційний матеріал у власній педагогічній практиці.

Очікувані результати:

  • ознайомлення з сучасними підходами, основними поняттями та навчально-методичним забезпеченням створення ситуації успіху в навчальній діяльності в умовах інклюзії;

  • узагальнення та систематизація методичних знань з використання сучасних підходів та технологій створення ситуації успіху як фактору розвитку відносин співпраці в системі «педагог-дитина»;

  • здатність використовувати запропонований навчально-методичний інструментарій в педагогічній практиці;

  • дотримання деонтологічних норм стосунків між усіма учасниками освітнього процесу.

Цільова аудиторія

Фахівці спеціальних закладів загальної середньої освіти та закладів з інклюзивною формою навчання, педагоги інклюзивно-ресурсних центрів, викладачі та студенти закладів вищої освіти; батьки.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»