Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 03 березня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 04 березня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 70 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Грищук Олена Юріївна. Вчителька початкових класів і англійської мови в молодших класах, корекційна педагогиня і практична психологиня, засновниця освітнього простору «Скриня».

Актуальність

Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів є надзвичайно  актуальною проблемою в реаліях сучасної школи, адже зараз кожен п’ятий учень має певні своєрідності у розвитку нервової системи. Сьогодні перед школою постає низка запитань:  

❓як взаємодіяти з гіперактивними учнями та будувати стосунки з їх батьками;

❓які рекомендації давати таким батькам;

❓як захистити таких дітей від булінгу зі сторони однокласників  та батьків інших учнів;

❓як побудувати успішний трикутник і допомогти гіперактивній дитині стати успішною.

Відповіді на ці та інші питання ми розглянемо під час вебінара.

Мета

Озброїти педагогів знаннями, що таке гіперактивність, її степені прояви. Надати рекомендації, як взаємодіяти з активним  учнем під час навчального процесу, як будувати стосунки з батьками особливої дитинки та як допомогти активній дитині соціалізуватися не стати об’єктом цькування серед ровесників і батьків інших учнів. Провести чітку паралель між девіантною поведінкою та учнями із своєрідною нервовою системою.

Завдання

  1. Розкрити поняття синдрому гіперактивності та його проявів.

  2. Описати шляхи взаємодії з активними дітьми

  3. Надати рекомендації, як взаємодіяти з батьками гіперактивних учнів.

  4. Як допомогти учням з даним синдром інтегруватися у класі та уникнути цькування з боку однокласників.

  5. Розкрити тонкощі взаємодії з батьками інших учнів, у яких є скарги на активних  учнів.

Очікуванні результи

  • Вміння успішно вибудовувати трикутник вчитель – учень – батьки.
  • Здатність використовувати інструменти, які покращать взаємодію з батьками та учнями.

Цільова аудиторія

Вчителі початкових класів, асистенти  вчителів початкових класів, психологи початкових класів, заступники директорів з НВР початкової школи.

Завантажити: програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти (за видом освітньої послуги «ВЕБІНАР») - завантажити

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів », оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 03 березня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 04 березня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик