Вебінар

Відбудеться у вівторок 18 лютого о 16:00

«Розвиваємо ігрову діяльність дошкільників з особливими освітніми потребами: роль дорослого»

Спікерка

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету, логопединя, психологиня,...читати все

Зареєструватись безплатно

Після реєстрації за годину до початку вебінару
Вам прийде сповіщення на Email

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.

Актуальність

Загальновідомо, що гра допомагає дитині засвоїти досвід, отримати знання та виробити необхідні уміння взаємодії з оточуючими людьми. Уже в ранньому дитинстві ігрова діяльність зароджується в найдоступніших для дітей формах поведінки, а у дошкільному віці гра – провідний вид діяльності дитини. Гра витікає із самостійної предметної діяльності малюка і трансформується в засіб здобуття суспільного досвіду. Проте, у дітей з особливими освітніми потребами етапи розвитку ігрової діяльності будуть дещо відрізнятися від нормотипового формування. Нерозуміння соціальних норм та правил поведінки, комунікативно-мовленнєві труднощі, складність у відслідковуванні своїх емоцій та керування ними заважають розвитку сюжетно-рольової гри дошкільника з ООП. Відповідно, потрібне створення особливих умов для ігор, навчання ігровим діям, пояснення основних правил гри, формування уміння брати певну роль і діяти у рамках обраної ролі.

На вебінарі ми будемо досліджувати вплив дорослого на розвиток ігрової діяльності дошкільників з ООП.

Мета

Дати поняття про розвиток психічної сфери дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, поглибити знання про формування ігрової діяльності у дітей від раннього до молодшого шкільного віку, розкрити і пояснити етапи формування ігрової діяльності, запропонувати рекомендації щодо взаємодії дорослого з дітьми з ООП з метою розвитку та вдосконалення гри як провідного виду діяльності дошкільників.

Завдання:

  • огляд основних характеристик психічного розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами;

  • розкриття особливостей формування ігрової діяльності у дітей від раннього до молодшого шкільного віку;

  • характеристика етапів формування ігрової діяльності;

  • перелік іграшок для удосконалення гри дітей з особливими освітніми потребами;

  • рекомендації щодо взаємодії дорослого з дітьми з особливими освітніми потребами з метою розвитку та вдосконалення гри.

Очікувані результати:

  1. знання та розуміння особливостей психічного розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами;

  2. розуміння особливостей формування ігрової діяльності у дітей від раннього до молодшого шкільного віку;

  3. знання етапів формування ігрової діяльності;

  4. знання переліку іграшок для удосконалення гри дітей з особливими освітніми потребами

  5. здатність підбирати та застосовувати вправи, ігрові прийоми та ігри з метою розвитку та вдосконалення гри у дітей з особливими освітніми потребами.

Цільова авдиторія

Вихователі, вчителі, корекційні педагоги, психологи, соціальні працівники, логопеди, батьки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 75 грн (до 18 лютого)

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»