Відбудеться завтра о 16:00
«Розвиток пам’яті дошкільників з ООП. Практикум»
корекційна педагогиня, спеціалістка з активізації мовлення у дітей з ООП, авторка вебінарів та навчальних курсів, засновниця дитячого розвиткового клубу в м. Києві.
Після реєстрації
за годину до початку вебінару
Вам прийде сповіщення на Email
75 грн.
до 24 червня включно
90 грн.
з 25 червня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
У дітей шкільного віку особливо яскраво проявляється вплив інтересу на продуктивність запам’ятовування. Відомо, що багато хто зі школярів неоднаково запам’ятовує і засвоює різні навчальні предмети. Пояснюються ці факти не індивідуальними особливостями пам’яті, а різним рівнем інтересу до предметів, що вивчаються. Педагогічна практика показує, що коли вчитель викликає в учнів інтерес до, так званих, неулюблених предметів, засвоєння навчального матеріалу з цих навчальних дисциплін різко покращується.
Завдяки пам’яті зберігаємо та відтворюємо різні елементи нашого досвіду, не лише інтелектуальні, але й емоційні та моторно-рухові. Пам’ять про почуття піднесення може зберігатися довше, ніж інтелектуальна пам’ять про події пов’язані з ними. Тому так важливо, щоб прийоми та вправи з розвитку пам’яті малюків відбувались у вигляді гри, та викликали в учнів позитивні емоції.
Надати педагогам, батькам та іншим зацікавленим особам, що опікуються дитиною з ООП, актуальну інформацію щодо розвитку деяких видів пам’яті та її ролі в засвоєнні навчального процесі та формуванні особистості в цілому; навчити педагогів ефективно використовувати прийоми розвитку пам’яті в освітньому процесі.
надати новітні знання щодо важливості розвитку пам’яті ще в дошкільний період;
навчити використовувати практичні вправи, що забезпечують ефективність запам’ятовування нового досвіду, збереження та його відтворення у дітей з ООП в навчанні та повсякденному житті;
розвивати вміння використовувати прийоми, техніки розвитку пам’яті (довільної, оперативної, довгострокової) в освітньому процесі з дошкільниками з ООП;
бути уважним до власних емоцій та проявляти педагогічний такт в спілкуванні з батьками, що виховують дитину з ООП; тримати постійний зворотній зв'язок зі всіма батьками дитячого колективу інклюзивної групи ЗДО; здійснювати просвітницьку роботу в батьківському колективі;
пояснити батькам, як самостійно вдома з дитиною граючись, застосовувати вправи та завдання з розвитку пам’яті.
досягти високого рівня усвідомлення освітянами важливості розвитку пам’яті в умовах тої чи іншої нозології до якої відноситься дитина з ООП;
виробити здатність вести професійну комунікацію з батьками дитячого колективу та пояснювати, як достатнього рівня розвитку пам’ять впливає на загальний розвиток дитини та на формування мовленнєвих навичок;
досягти достатнього рівня вмінь практичного застосування інструментів розвитку деяких видів пам’яті, що дозволить педагогу більш успішно здійснювати корекційну мовленнєву роботу з дошкільником з ООП;
здатність до самоконтролю, а також уважного ставлення до емоційного стану батьків, що виховують дитину з ООП, щоб коректно запропонувати свою підтримку.
Вихователі, корекційні педагоги, батьки, що виховують дитину з ООП, вчителі, викладачі, керівники освітніх закладів.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари