з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти
пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу
Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години
Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.
Буде доступно після перегляду вебінару
У сучасному світі однією з найважливіших компетенцій є високий рівень розвитку комунікативних навичок, адже саме спілкування є одним з найефективніших засобів передачі інформації, знань та способів, що допомагають адаптуватися до умов виставлених суспільством. Кожна людина, незалежно від рівню розвитку мовленнєвих та комунікативних навичок потребує успішності в спілкуванні, адже саме цей критерій допомагає нам успішно соціалізуватися. Розвиток мовлення важкий та трудомісткий, багатокомпонентний та тривалий процес, що потребує розвитку інших психічних функцій. Саме через його складність, у багатьох категорій дітей, що мають особливі освітні потреби, виникають труднощі при його формуванні та розвитку. Діти з порушеннями інтелектуального розвитку різних ступенів часто мають мовленнєві порушення та утруднення у спілкуванні. Для того, щоб детально розібратися з чого саме необхідно розпочинати роботу з розвитку мовлення та яким чином її правильно організувати в освітніх закладах, впродовж вебінару висвітлимо питання розвитку імпресивної сторони мовлення, як початкової ланки цього важливого процесу.
Сформувати уявлення, у фахівців команди психолого-педагогічного супроводу, про мовленнєві порушення та можливості мовленнєвого розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями.
сформувати розуміння поняття «дитина з інтелектуальними порушеннями»;
сформувати уявлення щодо поняття «імпресивне мовлення»;
сформувати уявлення щодо взаємозв’язку розвитку імпресивного мовлення та успішності дитини з інтелектуальними порушеннями в навчанні;
розглянути алгоритм організації спілкування в групі або класі де навчається дитина з інтелектуальними порушеннями;
рекомендації щодо організації занять з розвитку імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу.
розуміння причин виникнення труднощів в спілкуванні у дітей, що мають інтелектуальні порушення;
розуміння важливості розвитку імпресивного мовлення в розрізі розвитку пізнавальної та комунікативної функцій;
розуміння важливості правильної організації корекційно-розвиткової роботи відповідно до імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями.
Фахівці команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти із інклюзивною формою навчання (директори та методисти закладів загальної середньої освіти, вчителі, вихователі, психологи, корекційні педагоги та логопеди).
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години