Розвиток експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 25 червня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 26 червня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 70 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Чайка Маргарита Сергіївна

►Співзасновниця, керівниця, методистка та експертка консалтингової агенції для освітян «Центр компетенцій» (м.Київ);

►дипломована фахівчиня в сфері спеціальної психології та логопедії;

►авторка тренінгів з інклюзивного навчання, організації та побудови командної роботи в сфері освіти, проведення психодіагностичної роботи пізнавальної діяльності дошкільників та молодших школярів;

►авторка логопедичних тренінгів та майстер-класів; співавторка та методистка програми з розвитку та адаптації дітей із синдромом Дауна.

Має дві вищі освіти за напрямами «Корекційна освіта» та «Спеціальна психологія».

Загальний досвід роботи у педагогічній сфері з 2012 року; досвід роботи із дорослою аудиторією з 2014 року; загальний досвід роботи на керівних посадах з 2015 року.

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id460422

Анотація

Усне мовлення є однією з найважливіших компетенцій сучасної людини. Вербалізація допомагає спілкуватися, дізнаватися необхідну інформацію, ділитися власними думками та ідеями, визначати маркери ставлення та емоційного стану інших людей. Усі ці компоненти допомагають формувати комунікацію та вести її в необхідному заданому напрямі. У людей з порушеннями інтелектуального розвитку часто наявні мовленнєві порушення різного виду та ступеню важкості. Нерідко це негативно позначається й на процесі спілкування та розвитку комунікативної сфери людини взагалі, що не може не впливати на подальшу соціальну адаптацію. Діти з порушеннями інтелектуального розвитку можуть мати різні порушення експресивного мовлення, що негативно впливає на розвиток мисленнєвих процесів, запам’ятовування, уяви, на психоемоційний, особистісний та комунікативний розвиток. Отже, експресивне мовлення дітей, що мають інтелектуальні порушення потребує спеціально організованої корекційно-розвиткової роботи аби допомогти дитині подолати наявні мовленнєві труднощі.

Мета

Формування уявлення у фахівців команди психолого-педагогічного супроводу про мовленнєві порушення та можливості мовленнєвого розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями.

Завдання:

  1. ­сформувати розуміння поняття «дитина з інтелектуальними порушеннями»;

  2. ­сформувати уявлення щодо поняття «експресивне мовлення» та його видів;

  3. надати алгоритм організації роботи з розвитку експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах освітньої установи: в групі та індивідуально;

  4. надати рекомендації щодо організації занять з розвитку експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу.

Очікувані результати:

  • розуміння причин виникнення труднощів в спілкуванні у дітей, що мають інтелектуальні порушення;

  • розуміння важливості розвитку експресивного мовлення в розрізі особистісного та соціального розвитку;

  • розуміння важливості правильної організації корекційно-розвиткової роботи відповідно до різних видів експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями.

Цільова аудиторія

Фахівці команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти із інклюзивною формою навчання (директори та методисти закладів загальної середньої освіти, вчителі, вихователі, психологи, корекційні педагоги та логопеди).

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Розвиток експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 25 червня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 26 червня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик