Розвиток експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями

Безкоштовний перегляд

Як додати вебінар у підвищення кваліфікації?

Ознайомитись

з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти

Роздрукувати

пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу

Замовити

Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити

Вебінар відбувся в четвер, 25 червня о 18:00
59 грн.
за умови замовлення сертифікату до 25 червня включно
70 грн.
за умови замовлення сертифікату з 26 червня

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі
У ньому вказується тривалість 2 академічні години

Всеосвіта є суб`єктом підвищення кваліфікації

Всі сертифікати за курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.
Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.

Онлайн-тестування Безкоштовно

Після перегляду вебінара Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінара». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Буде доступно після перегляду вебінара

Отримайте переваги:
За 70 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінара
  • Проходження тестування
  • Сертифікат
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити Сертифікат
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінара
  • Проходження тестування
  • Сертифікат
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінар

Інформація про спікера

Чайка Маргарита Сергіївна

►Співзасновниця консалтингової агенції для освітян «Центр компетенцій» (м.Київ).

►Дипломована фахівчиня в сфері спеціальної психології та логопедії.

►Методистка видавництва "ДивоГра".

►Авторка тренінгів з інклюзивного навчання, організації та побудови командної роботи в сфері освіти, проведення психодіагностичної роботи пізнавальної діяльності дошкільників та молодших школярів.

►Авторка логопедичних тренінгів та майстер-класів; співавторка та методистка програми з розвитку та адаптації дітей із синдромом Дауна.

Має дві вищі освіти за напрямами «Корекційна освіта» та «Спеціальна психологія».

Загальний досвід роботи у педагогічній сфері з 2012 року; досвід роботи із дорослою аудиторією з 2014 року; загальний досвід роботи на керівних посадах з 2015 року.

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id460422

Анотація

Усне мовлення є однією з найважливіших компетенцій сучасної людини. Вербалізація допомагає спілкуватися, дізнаватися необхідну інформацію, ділитися власними думками та ідеями, визначати маркери ставлення та емоційного стану інших людей. Усі ці компоненти допомагають формувати комунікацію та вести її в необхідному заданому напрямі. У людей з порушеннями інтелектуального розвитку часто наявні мовленнєві порушення різного виду та ступеню важкості. Нерідко це негативно позначається й на процесі спілкування та розвитку комунікативної сфери людини взагалі, що не може не впливати на подальшу соціальну адаптацію. Діти з порушеннями інтелектуального розвитку можуть мати різні порушення експресивного мовлення, що негативно впливає на розвиток мисленнєвих процесів, запам’ятовування, уяви, на психоемоційний, особистісний та комунікативний розвиток. Отже, експресивне мовлення дітей, що мають інтелектуальні порушення потребує спеціально організованої корекційно-розвиткової роботи аби допомогти дитині подолати наявні мовленнєві труднощі.

Мета

Формування уявлення у фахівців команди психолого-педагогічного супроводу про мовленнєві порушення та можливості мовленнєвого розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями.

Завдання:

  1. ­сформувати розуміння поняття «дитина з інтелектуальними порушеннями»;

  2. ­сформувати уявлення щодо поняття «експресивне мовлення» та його видів;

  3. надати алгоритм організації роботи з розвитку експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах освітньої установи: в групі та індивідуально;

  4. надати рекомендації щодо організації занять з розвитку експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу.

Очікувані результати:

  • розуміння причин виникнення труднощів в спілкуванні у дітей, що мають інтелектуальні порушення;

  • розуміння важливості розвитку експресивного мовлення в розрізі особистісного та соціального розвитку;

  • розуміння важливості правильної організації корекційно-розвиткової роботи відповідно до різних видів експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями.

Цільова аудиторія

Фахівці команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти із інклюзивною формою навчання (директори та методисти закладів загальної середньої освіти, вчителі, вихователі, психологи, корекційні педагоги та логопеди).

Після перегляду Ви зможете замовити сертифікат про участь у вебінарі «Розвиток експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями» та додати його у свій план підвищення кваліфікації. Тривалість: 2 академічні години
59 грн.
за умови замовлення сертифікату до 25 червня включно
70 грн.
за умови замовлення сертифікату з 26 червня

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години

Сертифікат про підвищення кваліфікації від «Всеосвіта»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по-батькові особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінара
  10. Підпис автора вебінара
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»