Відбувся у четвер 25 червня 2020 року о 18:00
«Розвиток експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями»
Співзасновниця консалтингової агенції для освітян «Центр компетенцій» (м.Київ).
►Дипломована фахівчиня в сфері спеціальної психології та логопедії.
►Методистка видавництва "ДивоГра".
►Авторка тренінгів з інклюзивного...читати все
Співзасновниця консалтингової агенції для освітян «Центр компетенцій» (м.Київ).
►Дипломована фахівчиня в сфері спеціальної психології та логопедії.
►Методистка видавництва "ДивоГра".
►Авторка тренінгів з інклюзивного навчання, організації та побудови командної роботи в сфері освіти, проведення психодіагностичної роботи пізнавальної діяльності дошкільників та молодших школярів.
►Авторка логопедичних тренінгів та майстер-класів; співавторка та методистка програми з розвитку та адаптації дітей із синдромом Дауна.
Має дві вищі освіти за напрямами «Корекційна освіта» та «Спеціальна психологія».
Загальний досвід роботи у педагогічній сфері з 2012 року; досвід роботи із дорослою аудиторією з 2014 року; загальний досвід роботи на керівних посадах з 2015 року.
приховати59 грн.
до 25 червня включно
90 грн.
з 26 червня
Усне мовлення є однією з найважливіших компетенцій сучасної людини. Вербалізація допомагає спілкуватися, дізнаватися необхідну інформацію, ділитися власними думками та ідеями, визначати маркери ставлення та емоційного стану інших людей. Усі ці компоненти допомагають формувати комунікацію та вести її в необхідному заданому напрямі. У людей з порушеннями інтелектуального розвитку часто наявні мовленнєві порушення різного виду та ступеню важкості. Нерідко це негативно позначається й на процесі спілкування та розвитку комунікативної сфери людини взагалі, що не може не впливати на подальшу соціальну адаптацію. Діти з порушеннями інтелектуального розвитку можуть мати різні порушення експресивного мовлення, що негативно впливає на розвиток мисленнєвих процесів, запам’ятовування, уяви, на психоемоційний, особистісний та комунікативний розвиток. Отже, експресивне мовлення дітей, що мають інтелектуальні порушення потребує спеціально організованої корекційно-розвиткової роботи аби допомогти дитині подолати наявні мовленнєві труднощі.
Формування уявлення у фахівців команди психолого-педагогічного супроводу про мовленнєві порушення та можливості мовленнєвого розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями.
сформувати розуміння поняття «дитина з інтелектуальними порушеннями»;
сформувати уявлення щодо поняття «експресивне мовлення» та його видів;
надати алгоритм організації роботи з розвитку експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах освітньої установи: в групі та індивідуально;
надати рекомендації щодо організації занять з розвитку експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу.
розуміння причин виникнення труднощів в спілкуванні у дітей, що мають інтелектуальні порушення;
розуміння важливості розвитку експресивного мовлення в розрізі особистісного та соціального розвитку;
розуміння важливості правильної організації корекційно-розвиткової роботи відповідно до різних видів експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями.
Фахівці команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти із інклюзивною формою навчання (директори та методисти закладів загальної середньої освіти, вчителі, вихователі, психологи, корекційні педагоги та логопеди).
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари