Відбувся в середу 30 жовтня 2024 року о 18:00
«Психолого-педагогічні стратегії в освітньому процесі інклюзивного класу ЗЗСО»
доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської...читати все
доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської міської ради, член Української асоціації організаційних психологів та психологів праці (УАОППП).
приховати75 грн.
до 30 жовтня включно
90 грн.
з 31 жовтня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Аналіз актуальних методичних розробок і практичного досвіду закладів освіти вказує на існування певного розриву між загальнодержавною стратегією реалізації інклюзивного навчання з урахуванням потреб і можливостей всіх здобувачів освіти та базовим рівнем безпосередньої взаємодії педагога і конкретної дитини із особливими освітніми потребами. Грамотна організація освітнього процесу включає добір кожним педагогом оптимальних методів і форм роботи в інклюзивному класі взагалі та методів і форм роботи зі здобувачами освіти з ООП зокрема з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку останніх. Обрані принципи, методи і прийоми мають відповідати цілям і змісту уроку в інклюзивному класі, а також враховувати характер і природу освітніх труднощів дітей з ООП. В рамках запланованої зустрічі будуть представлені методичні розробки для педагогів закладів загальної середньої освіти щодо вибору принципів і стратегій організації освітнього процесу в інклюзивному класі.
Ознайомлення слухачів з актуальними напрацюваннями в питаннях налагодження освітнього процесу в інклюзивних класах ЗЗСО з урахуванням провідних освітніх труднощів.
аналіз понять «інклюзивне навчання», «інклюзивне освітнє середовище», «урок», «адаптація і модифікація»;
ознайомлення зі статистичним «портретом» здобувачів освіти з ООП шкільного віку;
демонстрація структурних компонентів уроку в інклюзивному класі;
розкриття основних принципів організації інклюзивного процесу в ЗЗСО;
надання практичних порад щодо налагодження позитивної взаємодії з дітьми з ООП.
ознайомлення з поняттями інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, урок, адаптація і модифікація;
узагальнення актуальної інформації щодо здобувачів освіти з ООП (категорії труднощів, гендерні особливості, характер змін в освітньому процесі);
обізнаність щодо структурної будови уроку в інклюзивному класі з урахуванням потреб учнів з освітніми труднощами;
осмислення системи принципів організації освітнього процесу за умови інклюзивного навчання;
опановування основ реалізації здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі.
Вчителі і асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти, члени команд психолого-педагогічного супроводу здобувачів освіти з ООП, інші зацікавлені особи, які прагнуть підвищити свою компетентність щодо особливостей організації освітнього процесу для дітей із освітніми труднощами.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари