Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія проти стресу і тривоги: практичні інструменти для емоційного розвантаження освітян
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся в середу 30 жовтня 2024 року о 18:00

«Психолого-педагогічні стратегії в освітньому процесі інклюзивного класу ЗЗСО»

Спікер

доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.

Актуальність

Аналіз актуальних методичних розробок і практичного досвіду закладів освіти вказує на існування певного розриву між загальнодержавною стратегією реалізації інклюзивного навчання з урахуванням потреб і можливостей всіх здобувачів освіти та базовим рівнем безпосередньої взаємодії педагога і конкретної дитини із особливими освітніми потребами. Грамотна організація освітнього процесу включає добір кожним педагогом оптимальних методів і форм роботи в інклюзивному класі взагалі та методів і форм роботи зі здобувачами освіти з ООП зокрема з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку останніх. Обрані принципи, методи і прийоми мають відповідати цілям і змісту уроку в інклюзивному класі, а також враховувати характер і природу освітніх труднощів дітей з ООП. В рамках запланованої зустрічі будуть представлені методичні розробки для педагогів закладів загальної середньої освіти щодо вибору принципів і стратегій організації освітнього процесу в інклюзивному класі.

Мета

Ознайомлення слухачів з актуальними напрацюваннями в питаннях налагодження освітнього процесу в інклюзивних класах ЗЗСО з урахуванням провідних освітніх труднощів.

Завдання:

  • аналіз понять «інклюзивне навчання», «інклюзивне освітнє середовище», «урок», «адаптація і модифікація»;

  • ознайомлення зі статистичним «портретом» здобувачів освіти з ООП шкільного віку;

  • демонстрація структурних компонентів уроку в інклюзивному класі;

  • розкриття основних принципів організації інклюзивного процесу в ЗЗСО;

  • надання практичних порад щодо налагодження позитивної взаємодії з дітьми з ООП.

Очікувані результати:

  1. ознайомлення з поняттями інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, урок, адаптація і модифікація;

  2. узагальнення актуальної інформації щодо здобувачів освіти з ООП (категорії труднощів, гендерні особливості, характер змін в освітньому процесі);

  3. обізнаність щодо структурної будови уроку в інклюзивному класі з урахуванням потреб учнів з освітніми труднощами;

  4. осмислення системи принципів організації освітнього процесу за умови інклюзивного навчання;

  5. опановування основ реалізації здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі. 

Цільова авдиторія

Вчителі і асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти, члени команд психолого-педагогічного супроводу здобувачів освіти з ООП, інші зацікавлені особи, які прагнуть підвищити свою компетентність щодо особливостей організації освітнього процесу для дітей із освітніми труднощами.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»