Вебінар

Відбудеться в середу 19 лютого о 18:00

«Психоемоційний розвиток дитини з особливими освітніми потребами засобами арттерапії в умовах ЗДО»

Спікерка

директорка Інклюзивно-ресурсного центру, практична психологиня, логопединя, навчаюча тренерка з арттерапії, сертифікована тренерка з надання першої психологічної допомоги за програмою ІТС Israel Trauma Coalition.

Зареєструватись безплатно

Після реєстрації за годину до початку вебінару
Вам прийде сповіщення на Email

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.

Актуальність

В дитячому віці відбуваються активні зміни і важливі зміни в психічному розвитку дітей, а саме розвиток рухової, мовленнєвої та емоційної сфери, що створюють підґрунтя для становлення особистості. В ранньому віці нервові процеси характеризуються недостатньою силою, урівноваженістю й рухливістю, недостатньо сформовано процеси внутрішнього гальмування. Це позначається на поведінці дітей. Вони легко втомлюються, емоційний стан доволі нестійкій. Це особливо помічається у дітей розвиток яких відрізняється від норми. Діти з особливими освітніми потребами можуть мати бар’єри у взаємодії з однолітками та самовираженні, труднощі в емоційному контролі та соціальної адаптації. Важливою умовою впровадження та реалізації якісної інклюзивної освіти є необхідність, не лише в підборі ефективних методів корекційно-розвиткової роботи, але й створення системності комплексу психосоціальних і педагогічних заходів з метою інтеграції дитини до умов закладу дошкільної освіти, та створення умов для оптимізації її психоемоційного розвитку. В психокорекційній практиці арттерапія розглядається як сукупність технік, що побудовані на застосуванні різних видів мистецтва у своєрідній, доступній кожному формі, що полягає в терапевтичному, корекційному та розвитковому впливі на особу через творчість. Арттерапія володіє об’ємними і доступними можливостями практично для кожної дитини з ООП, як невербальний засіб спілкування сприяє швидкій соціалізації дитини з особливими потребами в колективі. 

Мета

Актуалізація теоретичних та практичних аспектів застосування педагогами артерапевтичних технік під час інклюзивного навчання в ЗДО; проаналізувати особливості застосування арттерапевтичних технік в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами з метою не «виправлення» дитини, а надання їй можливості навчитися безпечному прояву емоцій та висловлення своїх потреб, набуття загальноприйнятих поведінкових навичок, розкриття творчого потенціалу, розвиток психічних процесів засобами творчості; розкриття поняття «психологічна компетентність педагога» в закладі освіти та оволодіння практичними арттехніками в роботі з особливою дитиною. 

Завдання:

  • оволодіння методами арттерапевтичної роботи з метою психоемоційного розвитку дитини з ООП в ЗДО;

  • актуалізація та розширення практичних навичок педагогів щодо можливостей психокорекційного впливу артерапевтичних технологій в освітньому процесі під час індивідуальної та фронтальної роботи;

  • висвітлення особливостей функцій арттерапії: компенсаторної, розвиваючої, навчальної та їх вплив на розвиток дитини з ООП;

  • розгляд арттерапевтичних методів в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі.

Очікувані результати:

  1. усвідомлення поняття «психологічна компетентність» шляхом ознайомлення з ефективними інноваційними технологіями, до яких відносяться методи арттерапії та вдосконалення професійної майстерності, шляхом актуалізації спеціальних знань та вмінь в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами за допомогою арттерапевтичних методів;

  2. оволодіння практичними інструментами, що сприяють психоемоційному розвитку, гармонійній інтеграції дітей з ООП в соціум, розвитку комунікативних навичок дітей і вдосконалення творчого підходу в роботі педагога;

  3. узагальнення та систематизація практичних вмінь та способів застосування технологій групової та індивідуальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в артпідході.

Цільова авдиторія

Вихователі, асистенти вихователя, корекційні педагоги, психологи, батьки.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 75 грн (до 19 лютого)

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»