Відбувся у четвер 12 червня о 18:00
«Правила чотирьох дій під час проявів небажаної поведінки у здобувачів освіти з соціоадаптаційними труднощами»
доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської...читати все
доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської міської ради, член Української асоціації організаційних психологів та психологів праці (УАОППП).
приховати75 грн.
до 12 червня включно
90 грн.
з 13 червня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
У роботі з дітьми із соціоадаптаційними і навчальними труднощами важливо дотримуватися принципу гармонійного переходу від дисципліни порядку до дисципліни подолання. Інакше діти будуть постійно залежати від зовнішнього контролю. Водночас за наявності у дітей тяжких поведінкових розладів в моменти загострення, демонстрації проявів небажаної поведінки здобувачів освіти дорослим варто дотримуватися стратегії дій «В О С П» чи, інакше, «Правила чотирьох дій».
Ознайомити педагогічних працівників з особливостями застосування стратегії дій дорослих у дитячому колективі в моменти гострих проявів небажаної поведінки у осіб з ООП.
аналіз причин виникнення небажаної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами;
висвітлення поетапної стратегії дій дорослих у дитячому колективі в моменти гострих проявів небажаної поведінки у осіб з ООП;
надання практичних порад щодо первинного допоміжного реагування і підтримки дітей в моменти гострого реагування.
розширення горизонту знань членів команди психолого-педагогічного супроводу про первинні стабілізаційні заходи для дітей з ООП у разі гострого емоційного переживання, нестабільного / зміненого стану, грубих порушень поведінки, а також попередження соціальної стигматизації здобувачів освіти з ООП;
формування у слухачів розуміння причин демонстрації дітьми з ООП небажаної поведінки та базових кроків з надання допомоги вихованцям в моменти фруструючих для них ситуацій.
Педагогічні працівники закладів освіти (вихователі, вчителі, асистенти педагогів), корекційні педагоги, практичні психологи, соціальні працівники, інші зацікавлені особи.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари