Відбувся в середу 15 грудня 2021 року о 18:00
«Освітні труднощі та рівні підтримки дітей з ООП: законодавство та типологія»
сурдопедагог, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Відділу освіти дітей з порушеннями слуху, в.о. Вченого секретаря Інституту спеціальної педагогіки і...читати все
сурдопедагог, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Відділу освіти дітей з порушеннями слуху, в.о. Вченого секретаря Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, керівник проєкту «Реабілітація осіб з кохлеарними імплантами в Україні».
приховати75 грн.
до 15 грудня включно
90 грн.
з 16 грудня
Десятилітній досвід активного впровадження інклюзивного навчання дітей з ООП в Україні сьогодні потребує підведення певних підсумків, оцінки здобутків і невдач. Останніх навряд чи можна було уникнути в умовах досить стрімкої і радикальної перебудови системи освіти дітей з ООП на основі перенесення у вітчизняні умови чужого досвіду. Проте зіткнення з вітчизняною реальністю є неминучою і чимдалі більше заглиблення у проблеми інклюзивного навчання ставить такі питання, розв’язання яких змушує переглядати пройдений шлях та вносити корективи, необхідні для дальшого поступу.
Сьогодні йде пошук способів зробити навчання в інклюзивному класі диференційованим, таким, що задовольняє індивідуальні потреби кожного окремого учня. Проте узагальнення світового досвіду застосування диференційованого навчання в інклюзивному класі, здійснене вітчизняними авторами, свідчить, що наукові пошуки ще досить далекі від практичного їх втілення. Вони потребують докорінної перебудови педагогічного процесу, дуже високої його матеріально-технічної оснащеності і спеціальної ґрунтовної підготовки педагогів.
Освіта і розвиток дітей з ООП у наших сьогоднішніх умовах переміщується з малоефективного уроку на індивідуальні заняття відповідно до індивідуальної програми розвитку та індивідуального навчального плану. Проєктом Постанови «визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивних та класах закладів дошкільної, загальної середньої освіти та їх застосування» покладається на інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ). Розроблення для них методичних рекомендацій ще попереду. Сьогодні ж можна сказати, що у взаємодії ІРЦ і команди супроводу дитини з ООП у закладі освіти з питань комплексної оцінки її розвитку, визначення її особливих освітніх потреб, розроблення індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану багато суперечливого та неузгодженого.
Навчити: розуміти та відрізняти, рівні труднощів та рівні підтримки які потрібні дітям з ООП; визначати конкретні навчальні стратегії і підходи до навчання дитини з особливими освітніми потребами. Висвітлити основні принципи та вимоги до рівнів підтримки на різних рівнях труднощі; висвітлити в залежності від рівня труднощів які є категорії дітей з особливими освітніми потребами.
розкрити поняття рівнів труднощів та рівнів підтримки дітей з ООП;
опанувати стратегії організації рівнів підтримки для дітей з особливими освітніми потребами;
охарактеризувати основні принципи рівнів труднощів та рівнів підтримки дітей з ООП;
визначити основні напрями роботи фахівців з різними категоріями дітей.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
отримання нової інформації для саморозвитку;
покращення умов та організації навчання і виховання дітей з ООП.
Фахівці, які працюють в дошкільних і шкільних закладах спеціальної освіти та з інклюзивною формою навчання, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари