Відбувся в понеділок 16 січня 2023 року о 18:00
«Особистісна саморегуляція емоційних станів засобами арттерапії: методи релаксації»
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО...читати все
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО Асоціації працівників дошкільної освіти, ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF, ГО Української асоціації сімейних психологів.
приховати75 грн.
до 16 січня включно
90 грн.
з 17 січня
Метою більшості видів терапії є покращення здатності людини до саморегуляції та отримання (або відновлення) відчуття контролю над своєю поведінкою та життям. Використовуючи термін «саморегуляція», психологи можуть мати на увазі одну з двох речей: поведінкову саморегуляцію або емоційну саморегуляцію.
Емоційна саморегуляція, що стосується розуміння, прийняття та модуляції емоційних реакцій, є процесом, який здійснюють діти та підлітки, щоб адаптуватися до свого психосоціального середовища, орієнтуючись на досягнення своїх еволюційних цілей і сприяючи своєму психічному здоров’ю. Досягнення емоційної саморегуляції дозволяє прогресувати в набутті більшої автономії, водночас це пов’язано з розвитком адекватної самооцінки та почуття самоефективності, що полегшує соціальну та шкільну адаптацію. Емоційний освітній процес є безперервним і постійним протягом усього життєвого циклу, сприяючи індивіду з метою досягнення емоційної компетентності, яка дозволяє регулювати свої емоції.
Зорієнтувати педагогів, батьків у підборі методів саморегуляції, які можна використовувати, щоб допомогти покращити своє психологічне здоров’я.
активізувати внутрішні ресурси педагогів;
виділити основні функції арттерапії як методу релаксації;
розрізняти терапевтичні переваги різноманітних мистецьких процесів у роботі педагогів;
ознайомити педагогів з релаксацією на основі аутогенного тренування Шульца; розслабляючим масажем, дихальними вправами, іпотерапією як методом релаксації, арттерапією.
оволодіння основними уміннями проведення релаксації з дітьми, батьками, педагогами;
розвиток навичок, необхідних для ефективної роботи з саморегуляції;
удосконалення комунікативних компетенцій із використанням прикладів успішної саморегуляції.
Корекційні педагоги, вихователі закладів дошкільної освіти, студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта, практичні психологи, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари