Відбувся в середу 20 травня 2020 року о 18:00
«Особливості організації фізичного розвитку дошкільника»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати59 грн.
до 20 травня включно
90 грн.
з 21 травня
Педагогічна спільнота і батьки велику увагу сьогодні приділяють психічному, інтелектуальному розвитку дошкільнят. І це похвально.
Та саме в період дошкільного дитинства закладається фундамент здоров’я малюка. В цей час формуються необхідні для життя рухові навички, розвиваються основні фізичні якості. Отже, правильно організоване фізичне виховання дитині вкрай необхідне, так як сприяє її повноцінному розвитку.
Позитивний вплив на організм дитини досягається лише тоді, коли вони виконуються регулярно, систематично, з чітко окресленою метою.
Позитивні емоції, інтерес та задоволення, які викликають у дітей заняття фізичними вправами, поступово переходять у звичку систематично займатися фізкультурою, брати участь в рухливих іграх.
Виховання інтересу до активної рухової діяльності й формування потреби в систематичних заняттях фізичними вправами слід починати з дошкільних років. Дошкільники мають біологічну потребу в рухах, вони отримують насолоду від самого процесу виконання фізичних вправ. Потім ця звичка стає стійкою потребою, яка продовжує зміцнюватися в шкільні роки.
Познайомити учасників з умовами організації рухової активності дітей дошкільного віку.
розглянути анатомо-фізіологічні особливості дошкільника;
дослідити умови забезпечення фізичного розвитку дітей раннього й дошкільного віку;
познайомити з особливостями організації рухової активності дошкільнят;
запропонувати практичні підходи для забезпечення рухової активності дітей дошкільного віку.
розуміння особливостей фізичного розвитку дітей раннього й дошкільного віку;
здатність застосовувати практичні підходи щодо забезпечення оптимальної рухової активності дошкільників;
розуміння принципів організації активних видів діяльності в різні режимні моменти;
активізація бажання знаходити нові підходи в роботі.
Вихователі дошкільних закладів і груп продовженого дня, адміністративні працівники закладів дошкільної освіти, практичні психологи, фізінструктори, музичні керівники, дефектологи, корекційні педагоги, асистенти вчителя, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари