Особливості організації фізичного розвитку дошкільника

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 20 травня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 21 травня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 70 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Черниш Олена Степанівна. Психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевтка. Керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Авторка програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.

В різний час працювала:

Дошкільні установи: вихователькою, методисткою, завідуючкою приватних дошкільних установ;

Школа: психологинею, соціальною педагогинею, тренеркою з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів;

ВУЗ: викладачкою спецкурсів;

Наукова діяльність: заступницею директора Наукового центру орального аналізу, керівницею департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».

Громадська діяльність: членкиня спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, членкиня Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних програм.

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id50450 

Актуальність

Педагогічна спільнота і батьки велику увагу сьогодні приділяють психічному, інтелектуальному розвитку дошкільнят. І це похвально.

Та саме в період дошкільного дитинства закладається фундамент здоровя малюка. В цей час формуються необхідні для життя рухові навички, розвиваються основні фізичні якості. Отже, правильно організоване фізичне виховання дитині вкрай необхідне, так як сприяє її повноцінному розвитку.

Позитивний вплив на організм дитини досягається лише тоді, коли вони виконуються регулярно, систематично, з чітко окресленою метою.

Позитивні емоції, інтерес та задоволення, які викликають у дітей заняття фізичними вправами, поступово переходять у звичку систематично займатися фізкультурою, брати участь в рухливих іграх.

Виховання інтересу до активної рухової діяльності й формування потреби в систематичних заняттях фізичними вправами слід починати з дошкільних років. Дошкільники мають біологічну потребу в рухах, вони отримують насолоду від самого процесу виконання фізичних вправ. Потім ця звичка стає стійкою потребою, яка продовжує зміцнюватися в шкільні роки.

Мета

Познайомити учасників з умовами організації рухової активності дітей дошкільного віку.

Завдання:

  1. розглянути анатомо-фізіологічні особливості дошкільника;

  2. дослідити умови забезпечення фізичного розвитку дітей раннього й дошкільного віку;

  3. познайомити з особливостями організації рухової активності дошкільнят;

  4. запропонувати практичні підходи для забезпечення рухової активності дітей дошкільного віку.

Очікувані результати:

  • розуміння особливостей фізичного розвитку дітей раннього й дошкільного віку;

  • здатність застосовувати практичні підходи щодо забезпечення оптимальної рухової активності дошкільників;

  • розуміння принципів організації активних видів діяльності в різні режимні моменти;

  • активізація бажання знаходити нові підходи в роботі.

Цільова аудиторія

Вихователі дошкільних закладів і груп продовженого дня, адміністративні працівники закладів дошкільної освіти, практичні психологи, фізінструктори, музичні керівники, дефектологи, корекційні педагоги, асистенти вчителя, батьки.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Особливості організації фізичного розвитку дошкільника», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 20 травня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 21 травня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик