Відбувся у четвер 03 листопада 2022 року о 18:00
«Основи формування соціальної компетентності вчителів НУШ шляхом розвитку психолого-педагогічної та емоційної складової особистості»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати75 грн.
до 03 листопада включно
90 грн.
з 04 листопада
«Типова програма підвищення кваліфікації вчителів закладів загальної середньої освіти, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти», затверджена Міністерством освіти і науки 12.10.2022 року за № 904, передбачає професійний розвиток педагогічних працівників відповідно до державної політики в галузі освіти, удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей учителів, необхідних для реалізації навчання, виховання та розвитку учнів відповідно до завдань Нової української школи та на основі Державного стандарту базової середньої освіти.
Одна з базових загальних компетентностей вчителя – соціальна – передбачає готовність до виконання професійних функцій: психологічної, емоційно-етичної, про які піде мова під час вебінару.
Ми розглянемо психолого-педагогічні умови організації освітнього процесу в Новій українській школі, з урахуванням дистаційних форм роботи.
До початку вебінару або під час зустрічі Ви можете поставити питання, висловити уточнення, заперечення абощо.
Ознайомити учасників з психолого-педагогічними умовами організації освітнього процесу в Новій українській школі відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти.
обговорити важливість врахування в педагогічній практиці психолого-фізіологічних, індивідуальних особливостей учнів в організації освітнього процесу;
розглянути психологічні механізми соціалізації та саморозвитку особистості учнів в сучасному освітньому просторі;
запропонувати шляхи реалізації творчого потенціалу учнів, розвитку емоційного інтелекту та критичного мислення;
повідомити про засоби активізації внутрішніх ресурсів учнів на основі індивідуальної траєкторії розвитку;
визначити значення впливу особистості учителя на формування соціальної компетентності учнів;
показати важливість розвитку конфліктологічної компетентності вчителя.
знання і здатність враховувати в організації освітнього процесу вікові, психологічні та індивідуальні особливості учнів;
усвідомлення значення створення безпечного освітнього середовища та вміння його організовувати;
готовність до забезпечення всебічного гармонійного розвитку особистості кожного учня в освітньому процесі;
здатність розставляти пріоритети в організації навчально-виховних впливів з урахуванням соціальної ситуації в країні;
розуміння і врахування основ педагогіки партнерства;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Учителі закладів загальної середньої освіти, які забезпечують реалізацію Державного стандарту базової середньої освіти; адміністративні працівники, соціальні педагоги, практичні психологи ЗЗСО.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари