Відбувся в середу 23 вересня 2020 року о 18:00
«Організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивного середовища»
Співзасновниця консалтингової агенції для освітян «Центр компетенцій» (м.Київ).
►Дипломована фахівчиня в сфері спеціальної психології та логопедії.
►Методистка видавництва "ДивоГра".
►Авторка тренінгів з інклюзивного...читати все
Співзасновниця консалтингової агенції для освітян «Центр компетенцій» (м.Київ).
►Дипломована фахівчиня в сфері спеціальної психології та логопедії.
►Методистка видавництва "ДивоГра".
►Авторка тренінгів з інклюзивного навчання, організації та побудови командної роботи в сфері освіти, проведення психодіагностичної роботи пізнавальної діяльності дошкільників та молодших школярів.
►Авторка логопедичних тренінгів та майстер-класів; співавторка та методистка програми з розвитку та адаптації дітей із синдромом Дауна.
Має дві вищі освіти за напрямами «Корекційна освіта» та «Спеціальна психологія».
Загальний досвід роботи у педагогічній сфері з 2012 року; досвід роботи із дорослою аудиторією з 2014 року; загальний досвід роботи на керівних посадах з 2015 року.
приховати59 грн.
до 23 вересня включно
90 грн.
з 24 вересня
Істотна кількість дітей з особливими освітніми потребами мають порушення мовленнєвого розвитку різних форм та ступенів. Кожна дитина потребує детального діагностичного обстеження, створення освітньої та корекційної програм. Діти з тяжкими порушеннями мовлення(ТПМ) часто окрім цього потребують також медичного та реабілітаційного втручання. Обов'язковим є комплексний підхід до вивчення причини появи труднощів в процесі оволодіння мовленням.
В рамках інклюзивного навчання особливого значення набуває питання діагностики та підбору навчальної програми, форми роботи з дитиною та видів стимульного матеріалу.
Відповіді на ці та інші важливі запитання розглянемо впродовж вебінара.
Сформувати уявлення щодо поняття та видів тяжких порушень мовлення, різних видів корекційно-розвиткової роботи.
сформувати уявлення щодо різних видів ТПМ;
систематизувати уявлення щодо диференціації різновидів ТПМ;
сформувати уявлення щодо організації різних видів корекційно-розвиткової роботи з дітьми з ТПМ в умовах інклюзивних освітніх закладів.
володіння інформацією щодо розрізнення видів ТПМ та їхніх відмінностей;
знання різних способів корекції ТПМ та організації освітнього процесу.
Фахівці команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти із інклюзивною формою навчання (директори та методисти закладів загальної середньої освіти, вчителі, вихователі, психологи, корекційні педагоги та логопеди).
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари