Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі

Безкоштовний перегляд

Як додати вебінар у підвищення кваліфікації?

Ознайомитись

з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти

Роздрукувати

пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її деректору навчального закладу

Замовити

Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити

Вебінар відбувся у вівторок, 04 лютого о 18:00 Нагадати про вебінар
59 грн.
за умови замовлення сертифікату до 04 лютого включно
70 грн.
за умови замовлення сертифікату з 05 лютого

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі
У ньому вказується тривалість 2 академічні години

Всеосвіта є суб`єктом підвищення кваліфікації

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.
Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.

Онлайн тестування Безкоштовно

Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідотсві під зазнгаченням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатньо кількість правильних відповідей

Буде доступно після перегляду вебінару

Нагадати про вебінар
Отримайте переваги:
За 70 грн: до 25 лютого
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Сертифікат
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити Сертифікат
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Сертифікат
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Зареєструватися на вебінар

Інформація про спікера

Чайка Маргарита Сергіївна

►Співзасновниця, керівниця, методистка та експертка консалтингової агенції для освітян «Центр компетенцій» (м.Київ);

►дипломована фахівчиня в сфері спеціальної психології та логопедії;

►авторка тренінгів з інклюзивного навчання, організації та побудови командної роботи в сфері освіти, проведення психодіагностичної роботи пізнавальної діяльності дошкільників та молодших школярів;

►авторка логопедичних тренінгів та майстер-класів; співавторка та методистка програми з розвитку та адаптації дітей із синдромом Дауна.

Має дві вищі освіти за напрямами «Корекційна освіта» та «Спеціальна психологія».

Загальний досвід роботи у педагогічній сфері з 2012 року; досвід роботи із дорослою аудиторією з 2014 року; загальний досвід роботи на керівних посадах з 2015 року.

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id460422

Анотація

Мовлення – найдивніший та найдієвіший спосіб спілкування, що застосовує людство для передачі різноманітної інформації у повсякденному житті. Розуміючи та використовуючи активне мовлення у власному спілкуванні людина здатна розповісти оточуючим про свої потреби, вподобання, зацікавленості, наміри, очікування тощо. Все це надає нам змогу сприймати та передавати інформацію, емоції, почуття швидко та деталізовано. Для дитини мовлення – один з найперших дієвих інструментів для успішної соціалізації. Та часом, працюючи з дітьми з особливими освітніми потребами, ми зустрічаємо випадки, коли дитина не має активного мовлення та на певному етапі розвитку не здатна спілкуватися звичним для більшості людей способом. Про таку дитини часто кажуть «немовленнєва». Така дитина більше за інших потребує спілкування, й найчастіше, прагне до нього, але внаслідок певних причин не може застосовувати ті навички та вміння спілкування, які застосовують її однолітки. В такому випадку, учасникам команди психолого-педагогічного супроводу необхідно добирати інші, підходящі саме для такої дитини засоби спілкування та вчити таку дитину взаємодіяти з іншими на її особистому, унікальному досвіді. Про те, як зрозуміти чому саме «немовленнєва дитина» не має навичок активного спілкування, та як побудувати роботу з такою дитиною розмовлятимемо впродовж вебінара.

Мета вебінара

Формування уявлення у фахівців команди психолого-педагогічного супроводу про різні категорії дітей із особливими освітніми потребами, які не мають активного мовлення та не можуть комунікувати з однолітками та дорослими звичними способами.

Завдання вебінара

  • Формування розуміння поняття «немовленнєва дитина»;
  • Формування уявлення при різні причини даного явища;
  • Формування уявлення про способи спілкування з немовленнєвою дитиною;
  • Алгоритм організації роботи з дитиною, що не має активного мовлення;
  • Рекомендації щодо спілкування з немовленнєвою дитиною для команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

Очікувані результати

  • Розуміння причин відсутності активного мовлення у дитини з особливими освітніми потребами учасниками команди психолого-педагогічного супроводу;
  • Розуміння поетапності формування комунікативної діяльності у дітей з особливими освітніми потребами;
  • Розуміння побудови алгоритму роботи в інклюзивному просторі з дитиною, що не має активного мовлення.

Цільова аудиторія

Фахівці команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти та закладах загальної освіти із інклюзивною формою навчання (директори та методисти закладів загальної освіти, вчителі, вихователі, психологи, корекційні педагоги та логопеди).

Завантажити: програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти (за видом освітньої послуги «ВЕБІНАР») – завантажити

Після перегляду Ви зможете замовити сертифікат про участь у вебінарі «Розвиток різних видів пам`яті в початкових класах НУШ » та додати його у свій план підвищення кваліфікації. Тривалість: 2 академічні години
59 грн.
за умови замовлення сертифікату до 04 лютого включно
70 грн.
за умови замовлення сертифікату з 05 лютого

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години

Сертифікат про підвищення кваліфікації від «Всеосвіта»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по-батькові особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посаду та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінара
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»