Вебінар

Відбувся у вівторок 04 лютого 2020 року о 18:00

«Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі»

Спікер/ка

Співзасновниця, керівниця, методистка та експертка консалтингової агенції для освітян «Центр компетенцій» (м.Київ);

►дипломована фахівчиня в сфері спеціальної психології та логопедії;

►авторка тренінгів...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Анотація

Мовлення – найдивніший та найдієвіший спосіб спілкування, що застосовує людство для передачі різноманітної інформації у повсякденному житті. Розуміючи та використовуючи активне мовлення у власному спілкуванні людина здатна розповісти оточуючим про свої потреби, вподобання, зацікавленості, наміри, очікування тощо. Все це надає нам змогу сприймати та передавати інформацію, емоції, почуття швидко та деталізовано. Для дитини мовлення – один з найперших дієвих інструментів для успішної соціалізації. Та часом, працюючи з дітьми з особливими освітніми потребами, ми зустрічаємо випадки, коли дитина не має активного мовлення та на певному етапі розвитку не здатна спілкуватися звичним для більшості людей способом. Про таку дитини часто кажуть «немовленнєва». Така дитина більше за інших потребує спілкування, й найчастіше, прагне до нього, але внаслідок певних причин не може застосовувати ті навички та вміння спілкування, які застосовують її однолітки. В такому випадку, учасникам команди психолого-педагогічного супроводу необхідно добирати інші, підходящі саме для такої дитини засоби спілкування та вчити таку дитину взаємодіяти з іншими на її особистому, унікальному досвіді. Про те, як зрозуміти чому саме «немовленнєва дитина» не має навичок активного спілкування, та як побудувати роботу з такою дитиною розмовлятимемо впродовж вебінара.

Мета вебінара

Формування уявлення у фахівців команди психолого-педагогічного супроводу про різні категорії дітей із особливими освітніми потребами, які не мають активного мовлення та не можуть комунікувати з однолітками та дорослими звичними способами.

Завдання вебінара

  • Формування розуміння поняття «немовленнєва дитина»;

  • Формування уявлення про різні причини цього явища;

  • Формування уявлення про способи спілкування з немовленнєвою дитиною;

  • Алгоритм організації роботи з дитиною, що не має активного мовлення;

  • Рекомендації щодо спілкування з немовленнєвою дитиною для команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

Очікувані результати

  • Розуміння причин відсутності активного мовлення у дитини з особливими освітніми потребами учасниками команди психолого-педагогічного супроводу;

  • Розуміння поетапності формування комунікативної діяльності у дітей з особливими освітніми потребами;

  • Розуміння побудови алгоритму роботи в інклюзивному просторі з дитиною, що не має активного мовлення.

Цільова аудиторія

Фахівці команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти та закладах загальної освіти із інклюзивною формою навчання (директори та методисти закладів загальної освіти, вчителі, вихователі, психологи, корекційні педагоги та логопеди).

Завантажити: програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти (за видом освітньої послуги «ВЕБІНАР») – завантажити

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»