Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі

Перегляд безкоштовний
Прем'єра вебінару відбудеться у вівторок, 04 лютого о 18:00
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Зареєструватися на вебінар
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Вигода 16%
59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 04 лютого включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 05 лютого

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 59 грн: до 04 лютого
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Чайка Маргарита Сергіївна

►Співзасновниця, керівниця, методистка та експертка консалтингової агенції для освітян «Центр компетенцій» (м.Київ);

►дипломована фахівчиня в сфері спеціальної психології та логопедії;

►авторка тренінгів з інклюзивного навчання, організації та побудови командної роботи в сфері освіти, проведення психодіагностичної роботи пізнавальної діяльності дошкільників та молодших школярів;

►авторка логопедичних тренінгів та майстер-класів; співавторка та методистка програми з розвитку та адаптації дітей із синдромом Дауна.

Має дві вищі освіти за напрямами «Корекційна освіта» та «Спеціальна психологія».

Загальний досвід роботи у педагогічній сфері з 2012 року; досвід роботи із дорослою аудиторією з 2014 року; загальний досвід роботи на керівних посадах з 2015 року.

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id460422

Анотація

Мовлення – найдивніший та найдієвіший спосіб спілкування, що застосовує людство для передачі різноманітної інформації у повсякденному житті. Розуміючи та використовуючи активне мовлення у власному спілкуванні людина здатна розповісти оточуючим про свої потреби, вподобання, зацікавленості, наміри, очікування тощо. Все це надає нам змогу сприймати та передавати інформацію, емоції, почуття швидко та деталізовано. Для дитини мовлення – один з найперших дієвих інструментів для успішної соціалізації. Та часом, працюючи з дітьми з особливими освітніми потребами, ми зустрічаємо випадки, коли дитина не має активного мовлення та на певному етапі розвитку не здатна спілкуватися звичним для більшості людей способом. Про таку дитини часто кажуть «немовленнєва». Така дитина більше за інших потребує спілкування, й найчастіше, прагне до нього, але внаслідок певних причин не може застосовувати ті навички та вміння спілкування, які застосовують її однолітки. В такому випадку, учасникам команди психолого-педагогічного супроводу необхідно добирати інші, підходящі саме для такої дитини засоби спілкування та вчити таку дитину взаємодіяти з іншими на її особистому, унікальному досвіді. Про те, як зрозуміти чому саме «немовленнєва дитина» не має навичок активного спілкування, та як побудувати роботу з такою дитиною розмовлятимемо впродовж вебінара.

Мета вебінара

Формування уявлення у фахівців команди психолого-педагогічного супроводу про різні категорії дітей із особливими освітніми потребами, які не мають активного мовлення та не можуть комунікувати з однолітками та дорослими звичними способами.

Завдання вебінара

  • Формування розуміння поняття «немовленнєва дитина»;
  • Формування уявлення при різні причини даного явища;
  • Формування уявлення про способи спілкування з немовленнєвою дитиною;
  • Алгоритм організації роботи з дитиною, що не має активного мовлення;
  • Рекомендації щодо спілкування з немовленнєвою дитиною для команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

Очікувані результати

  • Розуміння причин відсутності активного мовлення у дитини з особливими освітніми потребами учасниками команди психолого-педагогічного супроводу;
  • Розуміння поетапності формування комунікативної діяльності у дітей з особливими освітніми потребами;
  • Розуміння побудови алгоритму роботи в інклюзивному просторі з дитиною, що не має активного мовлення.

Цільова аудиторія

Фахівці команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти та закладах загальної освіти із інклюзивною формою навчання (директори та методисти закладів загальної освіти, вчителі, вихователі, психологи, корекційні педагоги та логопеди).

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

Вигода 16%
59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 04 лютого включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 05 лютого