Відбувся в середу 18 січня 2023 року о 18:00
«Концептуальні підходи до покращення пізнавальної мотивації учнів в сучасних умовах»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати75 грн.
до 18 січня включно
90 грн.
з 19 січня
Сучасне суспільство потребує формування в період шкільного навчання високоосвіченої, ініціативної молоді, здатної до творчої активності. Кінцева освітня мета передбачає готовність молодої людини до ефективних суспільних відносин; впевненої соціальної позиції, емоційної стійкості і адаптивності, моральної зрілості, конкурентної спроможності, прагнення до самовдосконалення.
Ми спостерігаємо неефективність звичних педагогічних підходів в питаннях підтримання мотиваційної складової та забезпечення пізнавальної активності учнів в сучасних умовах.
Орієнтуватися варто на внутрішньоособистісні фактори мотивації учнів, природні потреби та інтереси, прагнення до самопрезентації та соціального прийняття, стимулюючи процес самоствердження, самовизначення й самовдосконалення.
Під час вебінару ми проведемо глибокий аналіз особливостей очікувань і потреб учнів в контексті сучасних реалій, визначимо концептуальні тенденції пізнавальної активності та мотиваційної складової зростаючої особистості. І пошукаємо практичні засоби для підвищення навчальної мотивації.
Формування у педагогічних працівників закладів освіти розуміння основ мотиваційної спрямованості сучасного учня, засобів для забезпечення і стимулювання гармонійного розвитку особистості, формування віри у власні сили.
проведення аналізу особливостей сучасного учня, його потреб, інтересів, очікувань, можливостей;
обговорення концептуальних засад формування мотиваційної сфери учня на основі розуміння тенденцій когнітивної, емоційно-вольової, комунікативної, етично-моральної сфери особистості;
формування знань та практичних умінь учасників щодо організації освітнього процесу, який забезпечує умови для самореалізації зростаючої особистості; здатності учня досліджувати і враховувати власні потреби і можливості; створення умов для формування адекватної самооцінки й ситуації успіху;
знайомство з практичними інструментами розвитку мотиваційної складової особистості учня (у додатку до вебінару).
розуміння особливостей потреб, інтересів, очікувань учнів в різні вікові періоди;
усвідомлення важливості відчуття учнем власної унікальності, бажання самопізнання, прагнення до саморозвитку і самовдосконалення, здатності приймати відповідальні рішення;
усвідомлення і здатність добирати педагогічні засоби та інструменти для формування мотиваційної сфери учня;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вчителі, працівники закладів позашкільної і професійної (професійно-технічної), передвищої освіти, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги та інші педагогічні працівники закладів освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари