Вебінар

Відбувся у четвер 05 листопада 2020 року о 18:00

«Компетентнісно-орієнтовані технології музично-ритмічної діяльності молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку»

Спікер/ка

кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Ритми панують в природі й охоплюють усі прояви живого ‑ від діяльності субклітинних структур і окремих клітин до складних форм поведінки організму. Періодичність — невід'ємна властивість матерії. А феномен ритмічності є універсальним (Ф. Комаров).

Сучасні наукові розвідки доводять, що функціонування нервової системи ‑ це складна ритмічна діяльність, що передбачає синхронізовану взаємодію між різними частинами мозку. На даний час в усьому світі відзначається підвищений інтерес до вивчення ритмічної організації процесів в організмі, як в умовах нормотипового розвитку, так і при порушеннях.

Музично-ритмічний напрям набуває особливого, унікального значення в процесі корекційно-розвиткової діяльності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. А провідним завданням постає формування життєвої компетентності, основ музично-ритмічної культури, розвиток особистості та її самореалізація шляхом оволодіння соціально-адаптаційними навичками під час занять з корекційної ритміки. В процесі музично-ритмічної діяльності створюються умови, що надають можливість кожній дитині проявити свої індивідуальні здібності; спонтанні творчі прояви; формується внутрішній світ самопізнання; здійснюється емоційно-психічний розвиток і психокорекція.

Мета

Сформувати професійну компетентність педагогічних працівників у здійсненні корекційно-розвиткової діяльності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах освітньої інклюзії.

Завдання:

  1. ознайомити учасників з новими підходами щодо здійснення музично-ритмічної діяльності, з опорою та використанням найбільш ефективних педагогічних технологій формування музично-ритмічної компетентності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку;

  2. розвивати вміння використовувати сучасні підходи та технології взаємодії з учнями з інтелектуальними порушеннями в напрямі формування у них музично-ритмічної компетентності;

  3. сформувати здатність ефективно застосувати запропонований інформаційний матеріал у власній педагогічній практиці.

Очікувані результати:

  • ознайомлення з сучасними підходами, основними поняттями та навчально-методичним забезпеченням музично-ритмічного навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку;

  • узагальнення та систематизація методичних знань з формування музично-ритмічної компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями згідно Концепції НУШ;

  • здатність використовувати запропонований навчально-методичний інструментарій в педагогічній практиці;

  • дотримання деонтологічних норм стосунків між усіма учасниками освітнього процесу.

Цільова аудиторія

Фахівці спеціальних закладів дошкільної, загальної середньої освіти та закладів із інклюзивною формою навчання, педагоги інклюзивно-ресурсних центрів, викладачі та студенти закладів вищої освіти.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»