Відбувся у четвер 05 листопада 2020 року о 18:00
«Компетентнісно-орієнтовані технології музично-ритмічної діяльності молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку»
кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи...читати все
кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. Авторка та співавторка понад 80 опублікованих наукових та навчально-методичних праць.
приховати59 грн.
до 05 листопада включно
90 грн.
з 06 листопада
Ритми панують в природі й охоплюють усі прояви живого ‑ від діяльності субклітинних структур і окремих клітин до складних форм поведінки організму. Періодичність — невід'ємна властивість матерії. А феномен ритмічності є універсальним (Ф. Комаров).
Сучасні наукові розвідки доводять, що функціонування нервової системи ‑ це складна ритмічна діяльність, що передбачає синхронізовану взаємодію між різними частинами мозку. На даний час в усьому світі відзначається підвищений інтерес до вивчення ритмічної організації процесів в організмі, як в умовах нормотипового розвитку, так і при порушеннях.
Музично-ритмічний напрям набуває особливого, унікального значення в процесі корекційно-розвиткової діяльності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. А провідним завданням постає формування життєвої компетентності, основ музично-ритмічної культури, розвиток особистості та її самореалізація шляхом оволодіння соціально-адаптаційними навичками під час занять з корекційної ритміки. В процесі музично-ритмічної діяльності створюються умови, що надають можливість кожній дитині проявити свої індивідуальні здібності; спонтанні творчі прояви; формується внутрішній світ самопізнання; здійснюється емоційно-психічний розвиток і психокорекція.
Сформувати професійну компетентність педагогічних працівників у здійсненні корекційно-розвиткової діяльності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах освітньої інклюзії.
ознайомити учасників з новими підходами щодо здійснення музично-ритмічної діяльності, з опорою та використанням найбільш ефективних педагогічних технологій формування музично-ритмічної компетентності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку;
розвивати вміння використовувати сучасні підходи та технології взаємодії з учнями з інтелектуальними порушеннями в напрямі формування у них музично-ритмічної компетентності;
сформувати здатність ефективно застосувати запропонований інформаційний матеріал у власній педагогічній практиці.
ознайомлення з сучасними підходами, основними поняттями та навчально-методичним забезпеченням музично-ритмічного навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку;
узагальнення та систематизація методичних знань з формування музично-ритмічної компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями згідно Концепції НУШ;
здатність використовувати запропонований навчально-методичний інструментарій в педагогічній практиці;
дотримання деонтологічних норм стосунків між усіма учасниками освітнього процесу.
Фахівці спеціальних закладів дошкільної, загальної середньої освіти та закладів із інклюзивною формою навчання, педагоги інклюзивно-ресурсних центрів, викладачі та студенти закладів вищої освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.