Компетентнісно-орієнтовані технології музично-ритмічної діяльності молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку

Безкоштовний перегляд

Як додати вебінар у підвищення кваліфікації?

Ознайомитись

з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти

Роздрукувати

пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу

Замовити

Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити

Вебінар відбувся в четвер, 05 листопада о 18:00
59 грн.
за умови замовлення сертифікату до 05 листопада включно
70 грн.
за умови замовлення сертифікату з 06 листопада

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі
У ньому вказується тривалість 2 академічні години

Всеосвіта є суб`єктом підвищення кваліфікації

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.
Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.

Онлайн тестування Безкоштовно

Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Буде доступно після перегляду вебінару

Отримайте переваги:
За 70 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Сертифікат
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити Сертифікат
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Сертифікат
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінар

Інформація про спікера

Гладченко Ірина Вікторівна. Кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. Автор та співавтор понад 80 опублікованих наукових та навчально-методичних праць.

До кола наукових інтересів входять проблеми раннього втручання, навчання та виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку, зокрема, формування здоров’язбережувальної компетентності, формування навичок музично-ритмічної діяльності. математична освіта й інноваційні освітні технології в системі спеціальної освіти дітей із порушеннями психофізичного розвитку та в умовах освітньої інклюзії.

Особиста сторінка спікерки: https://vseosvita.ua/user/id54746

Гарна новина для всіх користувачів. Якщо Ви давно заглядалися на нашу красиву та зручну "Фетрову папку" - обов'язково долучайтеся до вебінара. Під час етеру буде оголошено умови розіграшу цієї папки і можливо саме Ви станете її володарем.

Актуальність

Ритми панують в природі й охоплюють усі прояви живого ‑ від діяльності субклітинних структур і окремих клітин до складних форм поведінки організму. Періодичність ‑ невід'ємна властивість матерії. А феномен ритмічності є універсальним (Ф. Комаров).

Сучасні наукові розвідки доводять, що функціонування нервової системи ‑ це складна ритмічна діяльність, що передбачає синхронізовану взаємодію між різними частинами мозку. На даний час в усьому світі відзначається підвищений інтерес до вивчення ритмічної організації процесів в організмі, як в умовах нормотипового розвитку, так і при порушеннях.

Музично-ритмічний напрям набуває особливого, унікального значення в процесі корекційно-розвиткової діяльності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. А провідним завданням постає формування життєвої компетентності, основ музично-ритмічної культури, розвиток особистості та її самореалізація шляхом оволодіння соціально-адаптаційними навичками під час занять з корекційної ритміки. В процесі музично-ритмічної діяльності створюються умови, що надають можливість кожній дитині проявити свої індивідуальні здібності; спонтанні творчі прояви; формується внутрішній світ самопізнання; здійснюється емоційно-психічний розвиток і психокорекція.

Мета

Сформувати професійну компетентність педагогічних працівників у здійсненні корекційно-розвиткової діяльності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах освітньої інклюзії.

Завдання:

  1. ознайомити учасників з новими підходами щодо здійснення музично-ритмічної діяльності, з опорою та використанням найбільш ефективних педагогічних технологій формування музично-ритмічної компетентності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку;

  2. розвивати вміння використовувати сучасні підходи та технології взаємодії з учнями з інтелектуальними порушеннями в напрямі формування у них музично-ритмічної компетентності;

  3. сформувати здатність ефективно застосувати запропонований інформаційний матеріал у власній педагогічній практиці.

Очікувані результати:

  • ознайомлення з сучасними підходами, основними поняттями та навчально-методичним забезпеченням музично-ритмічного навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку;

  • узагальнення та систематизація методичних знань з формування музично-ритмічної компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями згідно Концепції НУШ;

  • здатність використовувати запропонований навчально-методичний інструментарій в педагогічній практиці;

  • дотримання деонтологічних норм стосунків між усіма учасниками освітнього процесу.

Цільова аудиторія

Фахівці спеціальних закладів дошкільної, загальної середньої освіти та закладів із інклюзивною формою навчання, педагоги інклюзивно-ресурсних центрів, викладачі та студенти закладів вищої освіти.

Після перегляду Ви зможете замовити сертифікат про участь у вебінарі «Компетентнісно-орієнтовані технології музично-ритмічної діяльності молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку» та додати його у свій план підвищення кваліфікації. Тривалість: 2 академічні години
59 грн.
за умови замовлення сертифікату до 05 листопада включно
70 грн.
за умови замовлення сертифікату з 06 листопада

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години

Сертифікат про підвищення кваліфікації від «Всеосвіта»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по-батькові особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінара
  10. Підпис автора вебінара
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»