Відбувся в четвер, 05 листопада 2020 року о 18:00
«Компетентнісно-орієнтовані технології музично-ритмічної діяльності молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку»
Кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи...читати все
Кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. Автор та співавтор понад 80 опублікованих наукових та навчально-методичних праць.
До кола наукових інтересів входять проблеми раннього втручання, навчання та виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку, зокрема, формування здоров’язбережувальної компетентності, формування навичок музично-ритмічної діяльності. математична освіта й інноваційні освітні технології в системі спеціальної освіти дітей із порушеннями психофізичного розвитку та в умовах освітньої інклюзії.
Особиста сторінка спікерки: https://vseosvita.ua/user/id54746
приховати59 грн.
до 05 листопада включно
90 грн.
з 06 листопада
Гарна новина для всіх користувачів. Якщо Ви давно заглядалися на нашу красиву та зручну "Фетрову папку" - обов'язково долучайтеся до вебінара. Під час етеру буде оголошено умови розіграшу цієї папки і можливо саме Ви станете її володарем.
Ритми панують в природі й охоплюють усі прояви живого ‑ від діяльності субклітинних структур і окремих клітин до складних форм поведінки організму. Періодичність ‑ невід'ємна властивість матерії. А феномен ритмічності є універсальним (Ф. Комаров).
Сучасні наукові розвідки доводять, що функціонування нервової системи ‑ це складна ритмічна діяльність, що передбачає синхронізовану взаємодію між різними частинами мозку. На даний час в усьому світі відзначається підвищений інтерес до вивчення ритмічної організації процесів в організмі, як в умовах нормотипового розвитку, так і при порушеннях.
Музично-ритмічний напрям набуває особливого, унікального значення в процесі корекційно-розвиткової діяльності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. А провідним завданням постає формування життєвої компетентності, основ музично-ритмічної культури, розвиток особистості та її самореалізація шляхом оволодіння соціально-адаптаційними навичками під час занять з корекційної ритміки. В процесі музично-ритмічної діяльності створюються умови, що надають можливість кожній дитині проявити свої індивідуальні здібності; спонтанні творчі прояви; формується внутрішній світ самопізнання; здійснюється емоційно-психічний розвиток і психокорекція.
Сформувати професійну компетентність педагогічних працівників у здійсненні корекційно-розвиткової діяльності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах освітньої інклюзії.
ознайомити учасників з новими підходами щодо здійснення музично-ритмічної діяльності, з опорою та використанням найбільш ефективних педагогічних технологій формування музично-ритмічної компетентності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку;
розвивати вміння використовувати сучасні підходи та технології взаємодії з учнями з інтелектуальними порушеннями в напрямі формування у них музично-ритмічної компетентності;
сформувати здатність ефективно застосувати запропонований інформаційний матеріал у власній педагогічній практиці.
ознайомлення з сучасними підходами, основними поняттями та навчально-методичним забезпеченням музично-ритмічного навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку;
узагальнення та систематизація методичних знань з формування музично-ритмічної компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями згідно Концепції НУШ;
здатність використовувати запропонований навчально-методичний інструментарій в педагогічній практиці;
дотримання деонтологічних норм стосунків між усіма учасниками освітнього процесу.
Фахівці спеціальних закладів дошкільної, загальної середньої освіти та закладів із інклюзивною формою навчання, педагоги інклюзивно-ресурсних центрів, викладачі та студенти закладів вищої освіти.
Поширені запитання
Замовити сертифікат можна на сторінці вебінару. Для цього клікніть на кнопку «Замовити сертифікат», перейдіть до оформлення та оберіть спосіб оплати.
Ні. Оплата зараховується системою. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення: https://vseosvita.ua/cart/list
Ні. Просто зберігайте її. Кошти за квитанцією зараховуються автоматично протягом 2 робочих банківських днів. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення https://vseosvita.ua/cart/list
У разі замовлення сертифікату, після перегляду вебінару та проходження тестування, його можна знайти у розділі Досягнення або завантажити на сторінці вебінару.
Якщо у розділі Мої замовлення Ваше замовлення відсутнє, швидше за все у Вас є ще одна сторінка на сайті з якої Ви створили замовлення. У цьому випадку можна звернутися до Служби підтримки info@vseosvita.ua або написати комусь із менеджерів сайту.
Якщо у Вас є кілька поштових скриньок і Ви отримуєте повідомлення на кожну з них – у Вас кілька акаунтів.
Матеріали до вебінару доступні у разі замовлення сертифікату. Після завершення вебінару їх можна завантажити на сторінці вебінару.
Тестування стає доступним для проходження лише після завершення вебінару. Щоб пройти тестування потрібно клікнути на кнопку «Пройти тестування».
Уся інформація про користувача автоматично підтягується з персонального профілю. Відреагувати інформацію Ви можете у розділі Дані для нагород: https://vseosvita.ua/profile/award-info. Після редагування потрібно завантажити сертифікат повторно.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Додаток до сертифікату
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Додаток до сертифікату
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатВебінари на схожу тему