Відбувся у четвер 10 вересня 2020 року о 18:00
«Компетентнісний підхід у початковому навчанні математики учнів з порушеннями інтелектуального розвитку»
кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи...читати все
кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. Авторка та співавторка понад 80 опублікованих наукових та навчально-методичних праць.
приховати59 грн.
до 10 вересня включно
90 грн.
з 11 вересня
Оволодіння дитиною математичними уявленнями, знаннями і вміннями є важливим фактором її успішної соціалізації.
Поетапне формування математичної компетентності сприяє корекції найбільш слабких сторін психічної діяльності учнів, розвиває сприйняття, мислення та мовлення, уяву та увагу, отже, пізнавальну сферу в цілому.
Математична підготовка учнів з порушенням інтелектуального розвитку має виняткову практичну важливість, оскільки будь-якій людині в повсякденному житті постійно доводиться оперувати арифметичними виразами, здійснювати підрахунок та різні операції з числовими величинами.
Царина корекційної педагогіки має певний досвід роботи з формування математичних уявлень у школярів зазначеної категорії. В рамках вебінара ми розповімо про навчально-методичне забезпечення математичної освіти (3-4 класи) та особливості компетентнісно спрямованого навчання математики учнів з інтелектуальними порушеннями.
Сформувати професійні компетентності педагогічних працівників у здійсненні навчально-корекційної діяльності в умовах освітньої інклюзії.
ознайомити учасників із структурою, змістовим наповненням оновленої математичної галузі Типової освітньої програми для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (3-4 кл.) та особливостями компетентнісно спрямованого процесу навчання математики;
розвивати вміння використовувати сучасні підходи та технології корекційної роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями в напрямі формування у них математичної компетентності;
сформувати здатність ефективно застосувати запропонований інформаційний матеріал у власній педагогічній практиці.
ознайомлення з сучасними підходами, основними поняттями та навчально-методичним забезпеченням початкового навчання математики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
узагальнення та систематизація методичних знань з формування математичної компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями згідно Концепції НУШ.
вміння використовувати запропонований навчально-методичний інструментарій в педагогічній практиці.
дотримання деонтологічних норм стосунків між усіма учасниками освітнього процесу.
Цільова аудиторія
Фахівці спеціальних закладів загальної середньої освіти та закладів із інклюзивною формою навчання, педагоги інклюзивно-ресурсних центрів, викладачі та студенти закладів вищої освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари