Відбувся в п'ятницю 14 липня 2023 року о 18:00
«Казкотерапія як засіб формування інклюзивної культури дошкільників»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати75 грн.
до 14 липня включно
90 грн.
з 15 липня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Одним із основних питань дошкільної педагогіки і психології є пошук нових форм і методів розвитку й виховання дітей. Казка знаходить застосування в різних областях роботи з дітьми. Інклюзивна освіта – це визнання цінності всіх дітей і їхньої здатності до навчання, це гнучка система, де враховуються потреби кожної дитини. Інклюзивна освіта включає три аспекти: розробку інклюзивної політики; розвиток інклюзивної практики; створення інклюзивної культури.
Інклюзивну культуру можна розуміти як такий рівень розвитку суспільства, який виражається в терплячому, гуманному, безпечному ставленні людей один до одного, де розділяються ідеї спіробітництва, стимулюється розвиток всіх учасників освітнього процесу, де цінність кожного є результатом спільних досягнень. Інклюзивна культура — найважливіша складова інклюзивної освіти. Її несформованість негативно впливає на весь освітній процес і не дає високих результатів.
До початку вебінару і під час його проведення учасники мають можливість поставити питання, запропонувати для обговорення власний досвід з зазначеної теми.
Формування інклюзивної культури дітей дошкільного віку засобами казкових образів і сюжетів.
розуміння змісту поняття інклюзивної культури;
знайомство з особливостями використання казкових образів і сюжетів, спрямованих на формування інклюзивної культури дітей дошкільного віку;
розвиток вміння використання сюжетів народних та авторських казок і створення нових казкових образів для формування інклюзивної культури дошкільників;
готовність застосовувати казку в педагогічній практиці для формування інклюзивної культури дошкільників.
розуміння поняття інклюзивної культури та особливостей її формування у дошкільному віці;
вміння використовувати казкові сюжети і образи для формування інклюзивної культури дошкільників;
здатність створювати прості казкові сюжети з метою виховання інклюзивної культури у дітей середнього і старшого дошкільного віку;
готовність застосовувати в педагогічній практиці засоби формування інклюзивної культури;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вихователі, адміністративні працівники закладів дошкільної освіти, практичні психологи, соціальні педагоги та інші педагогічні працівники закладів дошкільної освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари