Відбувся в п'ятницю 20 травня о 18:00
«Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми»
сурдопедагог, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Відділу освіти дітей з порушеннями слуху, в.о. Вченого секретаря Інституту спеціальної педагогіки і...читати все
сурдопедагог, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Відділу освіти дітей з порушеннями слуху, в.о. Вченого секретаря Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, керівник проєкту «Реабілітація осіб з кохлеарними імплантами в Україні».
приховати75 грн.
до 20 травня включно
90 грн.
з 21 травня
Сучасна реальність є невичерпним джерелом травмуючих ситуацій, під якими розуміють такі екстремальні критичні події, ситуації загрози, які потужно і негативно впливають на дитину та вимагають екстраординарних зусиль для подолання наслідків цього впливу. Вони можуть набирати форми незвичайних обставин чи якихось подій, які піддають індивіда екстремальному, інтенсивному, надзвичайному впливу загрози для життя чи здоров’я як дитини, так і близьких, та докорінно порушують відчуття безпеки. Складність вивчення травмуючих ситуацій полягає в тому, що їх число і джерела багатомірні. Тому вони визначаються як ситуації, що загрожують життю дитини або можуть призвести до серйозної фізичної травми або поранення; взаємопов’язані зі сприйняттям фізичного та психологічного насильства щодо інших людей; мають відношення до впливу або інформації про вплив шкідливих факторів середовища.
Ситуація, яку переживає Україна, сформована низкою надзвичайних та екстремальних подій, які є травмуючими для різних верств населення. Проте особливих випробувань зазнають діти, що пережили психотравмуючі події, наслідки яких ще довго будуть відбиватися на їхньому психічному здоров’ї, поведінці, здатності будувати конструктивні соціальні зв’язки. Дорослі повинні допомогти дітям почуватися в безпеці, коли світ здається дуже небезпечним місцем, мають розуміти, як правильно реагувати на емоційні реакції та стани дітей, серйозність яких варіюється залежно від особистих обставин.
Посттравматичний стресовий розлад (ПТСР) виникає як відтермінована і/або затяжна реакція на стресову подію або ситуацію (короткочасну або тривалу) загрозливого або катастрофічного характеру, яка може викликати стрес у будь-якої людини, а тим більше у дитини. Проте симптоми в дитини спостерігаються довше, ніж у дорослого та мають свої особливості прояву.
Дітям, які пережили психологічну травму, досить важко зрозуміти, що з ними сталося. Це пов’язано, насамперед, з їхніми віковими особливостями: їм не вистачає соціальної, фізіологічної та психологічної зрілості. Дитина не в змозі повністю усвідомити зміст того, що відбувається – вона просто запам’ятовує ситуацію, свої переживання в цю мить. Її сприйняття дійсності стає хаотичним, безладним, починає відзначатися плутаниною, втрачається «структура світу» в якому дитина живе.
Навчитися розуміти та розрізняти прояви гострої травми та ПТСР у дітей.
Навчитися визначати методологічні підходи психолого–педагогічної допомоги з гострої травми та ПТСР у дітей та родин.
Знати основні діагностичні методики для надання підтримки та допомоги дітям з гострою травмою та ПТСР.
Знати основні технології самодопомоги фахівцям які працюють з травмою.
розкрити поняття гостра травма та ПТСР та навчитись розуміти та розрізняти прояви ПТСР у дітей;
опанувати стратегії організації підтримки та допомоги для дітей з гострою травмою та ПТСР та їх родин;
охарактеризувати основні прояви та напрями роботи з ними у дітей з гострою травмою та ПТСР;
визначити основні вправи та методики для дітей з гострою травмою та ПТСР.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
отримання нової інформації для саморозвитку;
покращення умов та організації психолого–педагогічної допомоги дітям з ПТСР та їх родинам.
Фахівці, які працюють в дошкільних і шкільних закладах спеціальної освіти та з інклюзивною формою навчання, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Поширені запитання
Замовити сертифікат можна на сторінці вебінару. Для цього клікніть на кнопку «Замовити сертифікат», перейдіть до оформлення та оберіть спосіб оплати.
Ні. Оплата зараховується системою. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення: https://vseosvita.ua/cart/list
Ні. Просто зберігайте її. Кошти за квитанцією зараховуються автоматично протягом 2 робочих банківських днів. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення https://vseosvita.ua/cart/list
У разі замовлення сертифікату, після перегляду вебінару та проходження тестування, його можна знайти у розділі Досягнення або завантажити на сторінці вебінару.
Якщо у розділі Мої замовлення Ваше замовлення відсутнє, швидше за все у Вас є ще одна сторінка на сайті з якої Ви створили замовлення. У цьому випадку можна звернутися до Служби підтримки info@vseosvita.ua або написати комусь із менеджерів сайту.
Якщо у Вас є кілька поштових скриньок і Ви отримуєте повідомлення на кожну з них – у Вас кілька акаунтів.
Матеріали до вебінару доступні у разі замовлення сертифікату. Після завершення вебінару їх можна завантажити на сторінці вебінару.
Тестування стає доступним для проходження лише після завершення вебінару. Щоб пройти тестування потрібно клікнути на кнопку «Пройти тестування».
Уся інформація про користувача автоматично підтягується з персонального профілю. Відреагувати інформацію Ви можете у розділі Дані для нагород: https://vseosvita.ua/profile/award-info. Після редагування потрібно завантажити сертифікат повторно.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Додаток до сертифікату
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Додаток до сертифікату
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатВебінари на схожу тему