Вебінар

Відбувся у четвер 09 вересня 2021 року о 16:00

«Готовність вчителя до роботи в інклюзивному класі»

Спікер/ка

директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Початок нового навчального року є для кожного педагога своєрідним викликом: побудова планів і перспектив, постановка цілей, визначення ризиків і передбачення результатів своєї діяльності. А коли вчитель дізнається, що він буде працювати з дитиною з особливими освітніми потребами, у нього виникає безліч запитань, на які необхідно знайти відповіді. І тоді ми починаємо говорити про готовність педагога до роботи в інклюзивному класі, а саме про психологічну готовність, фахову спроможність, обізнаність у нормативно-правовій базі, методичну забезпеченість та можливість зовнішньої підтримки. Саме тому, ми зосередили свою увагу на комплексному підході до питання готовності вчителя, побудови його мотиваційної платформи, перегляді ресурсних професійних можливостей і особистісних цінностей.

Мета

Зорієнтувати педагогів у напрямках методичної і фахової підтримки з питань роботи в інклюзивних класах.

Завдання:

  • виділити професійно важливі критерії психологічної готовності вчителя до впровадження і реалізації інклюзивної практики;

  • ознайомити педагогів з інструментами, що сприяють підвищенню психологічної стійкості та емоційній стабільності;

  • активізувати внутрішні ресурси педагогів;

  • окреслити шляхи пошуку методичної та професійної підтримки щодо роботи з особами з особливими освітніми потребами.

Очікувані результати:

  1. розуміння власної психологічної готовності до роботи в інклюзивному класі;

  2. знання інструментів підтримки професійно-педагогічної спрямованості особистості;

  3. здатність виявляти й оцінювати ризики у професійній діяльності;

  4. ситуативна готовність до розв'язання навчально-виховних задач;

  5. ознайомлення з основними аспектами організації інклюзивного навчання.

Цільова аудиторія

Педагогічні працівники, які залучені до організації й впровадження інклюзивного навчання: вчителі, вихователі, асистенти вчителів/вихователів, корекційні педагоги.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»